2016-11-29, 10:11
Medlem
Hej!

Frågade tidigare men fick inget svar. Står i valet och kvalet mellan Sanchez och Hazard på VY och Silva eller De Bruyne i mitten. Vem bör man välja?
Citera
2016-11-29, 10:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jochen-
Välkommen till helvetet är allt jag har att säga.

Du kommer möta folk som parkerar bussen, firar med dabs och är allmänt svettiga. Dessutom så kan det komma in lite input-delay då och då. Förvänta dig att vinna matcher på tur, och förlora en del matcher på grund av att motståndaren har tur. Med andra ord, jävligt frustrerande.

Just på grund av detta har jag lagt ner Fifa för ett tag, Fifa 16 var mycket roligare enligt mig. Ska nu bara öppna mina weekly packs och hoppas på en 100k spelare någon gång, känns inte värt att spela just nu då man inte kan påverka spelet tillräckligt på grund av värdelös input delay.
Dessutom är hela FUT marknaden för dyr, gynnar spelare som lägger ner massor av pengar på Fifa coins för att få dom bästa spelarna.

NHL 17 kommer vara det jag fokuserar på i vinter, Fifa 17 med nya Frostbite är en riktig besvikelse. Så fort EA gör en ny motor så tar det 2-3 säsonger innan man fixar alla nya bekymmer.
Citera
2016-11-29, 11:10
Medlem
Jag är fattig, och kan inte bestämma mig vart jag ska påbörja att byta ut min trupp.
Några idéer? https://www.futbin.com/17/squad/500227
Citera
2016-11-29, 11:34
Medlem
Cisco9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calcia
Jag är fattig, och kan inte bestämma mig vart jag ska påbörja att byta ut min trupp.

Vill du bygga helt nytt eller bara hotta upp nuvarande? Jag tycker det ser bra ut, hade dock bytt ut Schweinsteiger mot Kante och Matip mot Bailly.
Citera
2016-11-29, 11:37
Medlem
Citat:

Musa..för de är den äckligaste o overkligaste spelaren ja möt
Citera
2016-11-29, 11:43
Medlem
Stjerna7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BerraSWE
Just på grund av detta har jag lagt ner Fifa för ett tag, Fifa 16 var mycket roligare enligt mig. Ska nu bara öppna mina weekly packs och hoppas på en 100k spelare någon gång, känns inte värt att spela just nu då man inte kan påverka spelet tillräckligt på grund av värdelös input delay.
Dessutom är hela FUT marknaden för dyr, gynnar spelare som lägger ner massor av pengar på Fifa coins för att få dom bästa spelarna.

NHL 17 kommer vara det jag fokuserar på i vinter, Fifa 17 med nya Frostbite är en riktig besvikelse. Så fort EA gör en ny motor så tar det 2-3 säsonger innan man fixar alla nya bekymmer.

Eller de som är bra på trading, som är en stor del av FUT. Hur kul hade det varit om alla hade råd med superlag efter 2 månader?
Citera
2016-11-29, 11:57
Medlem
KorvkastarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stjerna7
Eller de som är bra på trading, som är en stor del av FUT. Hur kul hade det varit om alla hade råd med superlag efter 2 månader?

Kan hålla med om att alla inte ska ha super lag efter 2 månader men jag tycker spelet är bra balanserat så även om du har sjukt dyrt team och möter ett b-lag så torskar du endå om motspelaren är bättre
Citera
2016-11-29, 11:59
Medlem
Stjerna7s avatar
Någon som gjort tradeable totw SBC? Funderar på om man ska göra ett par och spara paketen för att öppna dem precis efter att nästa (eller vilken som helst) totw kommer ut. Även om man inte packar något fantastiskt kan det bli ok profit på att sälja direkt efter att ett totw har släppts när priserna är skyhöga.

Eller vad tycker ni? Hur billigt kan man komma undan?
Citera
2016-11-29, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk
Hej!

Frågade tidigare men fick inget svar. Står i valet och kvalet mellan Sanchez och Hazard på VY och Silva eller De Bruyne i mitten. Vem bör man välja?

Inte testat nån av dom men hade valt Hazard o de bruyne alla dagar i veckan!
Sen beror de ju på va man har för spelare runt om för man vill ha balans
Citera
2016-11-29, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cisco9
Vill du bygga helt nytt eller bara hotta upp nuvarande? Jag tycker det ser bra ut, hade dock bytt ut Schweinsteiger mot Kante och Matip mot Bailly.

Kante och Bailly låter ju inte så illa, jag vet inte riktigt... börjar bli sugen på att köra en fransk trupp kanske jag vet inte riktigt. Jag tycker man möter mirrors hela tiden, dem flesta jag möter spelar BPL.

Citat:
Ursprungligen postat av Lw1
Musa..för de är den äckligaste o overkligaste spelaren ja möt
Musa levererar mycket bra i min trupp måste jag faktiskt tycka
Citera
2016-11-29, 12:41
Medlem
Citat:
Kante och Bailly låter ju inte så illa, jag vet inte riktigt... börjar bli sugen på att köra en fransk trupp kanske jag vet inte riktigt. Jag tycker man möter mirrors hela tiden, dem flesta jag möter spelar BPL.

Musa levererar mycket bra i min trupp måste jag faktiskt tycka

Jo, inte så konstigt att han gör. Det är ju den mest overpowered spelaren i spelet.
Citera
2016-11-29, 12:42
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FIFAjaha
Unicornkitet ute 56 min nu
Låg och sov så missade det.

Är väl den enda som tyckte det kitet var coolt. Men missat det 2/3 gånger och hann inte göra det när jag inte missade.

Hur gör ni med Movember-kort? Jag tänkte nog snabbsälja på torsdag när Nobember är slut. Men tänk om det kommer en SBC i december?

Har iofs. 500k som jag tänker låta vara orörda tills priserna sänkts rejält nästa år nån gång så kanske lika bra att bara hålla på korten. Målet är dock att nå miljonen (utan att köpa paket), skulle kunna nå dit nu nästan men vill inte sälja mina lag. Finns det nåt man kan investera i kanske?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in