2016-11-27, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Ja exakt. Om kvinnor gillade sex skulle de vara porriga för att få sex. Eftersom kvinnor är fula och otrevliga visar det att de hatar sex och män.

Precis som du då som rakar skallen och klär dej i gamla öststatspaltor eller burka.
Citera
2016-11-27, 15:05
Medlem
Citat:
Ja exakt. Om kvinnor gillade sex skulle de vara porriga för att få sex. Eftersom kvinnor är fula och otrevliga visar det att de hatar sex och män.
är du en sån där bitter kvinnohatare också? De flesta kvinnor och tjejer är inte fula och otrevliga
Citera
2016-11-27, 15:08
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yolo1234
1. Nej, man kan väl frysa ihjäl, med din logik borde väl alla gå omkring nakna? Asså kvinnor gillar ju inte sex enligt dej så varför skulle dom klä sig slynigt då?

Det är det som är poängen om kvinnor gillade sex skulle de klä sig sexigt för att attrahera män.

Citat:
2. Kan de vara så enkelt som att folk har olika smak?

Vad har det med saken att göra? Man kan ha sex ändå. Tackar män nej till sex bara för att en kvinna inte är deras smak? Nej just det.

Citat:
4. Vad fan snackar du om och vad menas med pk??

Det är inte PK bland kvinnor att konkurrera om män med sex.

Citat:
Alltså huuuuuuuuuur pallar du sitta timma ut och timma in dag ut o dag in och skriva en massa slut som ingen ens förstår vad du menar?? Är du ointresserad av sex? Som jag förstått det är du en halvfet arab, så du roidar knappast själv

Sluta trolla efter min man det är patetiskt.
Citera
2016-11-27, 15:13
Medlem
Citat:
Det är det som är poängen om kvinnor gillade sex skulle de klä sig sexigt för att attrahera män.

Vad har det med saken att göra? Man kan ha sex ändå. Tackar män nej till sex bara för att en kvinna inte är deras smak? Nej just det.

Det är inte PK bland kvinnor att konkurrera om män med sex.

Sluta trolla efter min man det är patetiskt.

1. De gör som ju ibland enligt mig iaf?

2. Jo det gör som, jag attraheras exempel inte av väldig övervikt eller kvinnan ( du ? ) på din profilbild.

3. Jag vet fortfarande inte vad som menas med PK men med högsta sannolik har du fel.

4. ? Är det din man nu??? Du måste förstå att det är förvirrande då du byter kön typ 1 gång i kvarten?
Citera
2016-11-27, 15:20
Medlem
Babianens avatar
Citat:
är du en sån där bitter kvinnohatare också? De flesta kvinnor och tjejer är inte fula och otrevliga

Jag som kvinna skulle aldrig dejta andra kvinnor.

Citat:
1. De gör som ju ibland enligt mig iaf?

Jag har aldrig sett det.

Citat:
2. Jo det gör som, jag attraheras exempel inte av väldig övervikt eller kvinnan ( du ? ) på din profilbild.

1) Men du är en butthurt kvinna.

2) Män kan tänka sig att ha sex med mig även om de inte skulle gilla mig. Men du ser (i princip) aldrig kvinnor som har sex med män bara för att få lite kuk.

3) Kvinnor har en lista med typ 732 olika krav innan de har sex med en man. Det visar hur ointresserade kvinnor är av män och sex.
Citera
2016-11-27, 15:26
Medlem
Citat:
Jag som kvinna skulle aldrig dejta andra kvinnor.

Jag har aldrig sett det.

1) Men du är en butthurt kvinna.

2) Män kan tänka sig att ha sex med mig även om de inte skulle gilla mig. Men du ser (i princip) aldrig kvinnor som har sex med män bara för att få lite kuk.

3) Kvinnor har en lista med typ 732 olika krav innan de har sex med en man. Det visar hur ointresserade kvinnor är av män och sex.
nej jag är en man jag skrev ju just att jag tkr tjejer är snygga?

Jo

Käften
Citera
2016-11-27, 15:33
Medlem
Babianens avatar
Citat:
nej jag är en man jag skrev ju just att jag tkr tjejer är snygga?

Det är bara något som du säger.

Citat:
Jo

1) Var är alla kvinnor som har sex med män bara för att det är roligt?

2) Titta på BC och jämför kvinnor som söker män (räkna bort fulgubbarna) med män som söker kvinnor.

Citat:
Käften

Erkänn att du hatar män vi vet båda två att det är sant.
Citera
2016-11-27, 15:50
Medlem
Citat:

2) Titta på BC och jämför kvinnor som söker män (räkna bort fulgubbarna) med män som söker kvinnor.

är dina föräldrar syskon?
Citera
2016-11-27, 17:11
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
1) Men att se porrig ut är en fördel i konkurrensen med andra kvinnor eller hur?

2) Om kvinnor var intresserade av män skulle de konkurrera om män precis som män konkurrerar om kvinnor.
De flesta behöver inte se porriga ut i vardagslivet för att träffa någon.

Hetero och bisexuella kvinnor ÄR intresserade av män. Vad är det du inte begriper?
Citera
2016-11-27, 17:22
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
är dina föräldrar syskon?
Inavel 3 generationer tillbaka är inte bra för generna...
Citera
2016-11-27, 21:47
Medlem
Cineastens avatar
Citat:

Bodycontact säger ingenting om världen eller kvinnor i stort. Blablabla tinder/bodycontact/kontaktannonser är efterblivna skitargument.
Citera
2016-11-28, 08:16
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
De flesta behöver inte se porriga ut i vardagslivet för att träffa någon.

Hetero och bisexuella kvinnor ÄR intresserade av män. Vad är det du inte begriper?

1) Om kvinnan vill ha en man som är attraktiv måste hon konkurrera med andra kvinnor eller hur?

2) Hur vet du att hetero kvinnor är intresserade av män? Om de var det skulle de,

a) ragga på män på samma sätt som män raggar på kvinnor.

b) ha sex med män på samma sätt som män vill ha sex med kvinnor.

c) göra sig attraktiva för män på samma sätt som män försöker göra sig attraktiva för kvinnor.

Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Bodycontact säger ingenting om världen eller kvinnor i stort. Blablabla tinder/bodycontact/kontaktannonser är efterblivna skitargument.

Det säger att män är mer intresserade av sex än kvinnor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in