2016-11-25, 00:38
Medlem
Mojokiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Om kvinnor är intresserade av sex varför investerar de inte i att vara attraktiva? ...

Va, det är nog just det som kvinnor investerar mest i? Utom vardagskostnader så är nog just sådant som har med utseende starkaste utgifterna för kvinnor. Smink, kläder, operationer, etc. Alla vet att skönhetsindustrin för kvinnor är oerhört stor och stark. Knäppa frågor.
Citera
2016-11-25, 13:10
Medlem
pillowpops avatar
Citat:
1) Men förhållande har 0 med sex att göra. Antingen är man intresserad av en man för sex eller för förhållande. Om man är intresserad av sex spelar förhållande ingen roll. Om man är intresserad av förhållande spelar sex ingen roll.

2) Varför skulle de inte vara representativa? Om de var undantag borde det finnas en massa villiga kvinnor där ute right?

3) Men rent fysiskt är det bättre med en kvinna det inser du väl?

4) Jag är med en man för att jag gillar sex med män. Men jag är ett undantag.

Jag tycker dina inlägg är roliga, hoppas du själv får lite underhållning i vardagen också av alla svar de genererar.
Citera
2016-11-26, 09:36
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mojokii
Va, det är nog just det som kvinnor investerar mest i? Utom vardagskostnader så är nog just sådant som har med utseende starkaste utgifterna för kvinnor. Smink, kläder, operationer, etc. Alla vet att skönhetsindustrin för kvinnor är oerhört stor och stark. Knäppa frågor.

Men det är för andra kvinnor inte för män. Hur många kvinnor anstränger sig för att vara "porriga" till vardags? Typ ingen.
Citera
2016-11-26, 17:04
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Men det är för andra kvinnor inte för män. Hur många kvinnor anstränger sig för att vara "porriga" till vardags? Typ ingen.
Vem bestämmer att någon måste vara porrig till vardags? Varför tror du att du har ensamrätt på att tycka och tänka? Varför är det viktigt för dig att andra kvinnor är porriga är du ändå inte är flata? Du har ju sex med din feta arbetslösa gris så vad spelar andra kvinnors image (porrig vs icke porrig) för roll?
Citera
2016-11-26, 17:14
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Vem bestämmer att någon måste vara porrig till vardags? Varför tror du att du har ensamrätt på att tycka och tänka? Varför är det viktigt för dig att andra kvinnor är porriga är du ändå inte är flata? Du har ju sex med din feta arbetslösa gris så vad spelar andra kvinnors image (porrig vs icke porrig) för roll?

1) Om kvinnor var intresserade av att attrahera män för sex skulle de satsa på att vara porriga.

2) Men istället satsar kvinnor på att vara fula och otrevliga. Alltså är de inte intresserade av att attrahera män för sex. De är intresserade av att skrämma bort män.
Citera
2016-11-26, 23:50
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
1) Om kvinnor var intresserade av att attrahera män för sex skulle de satsa på att vara porriga.

2) Men istället satsar kvinnor på att vara fula och otrevliga. Alltså är de inte intresserade av att attrahera män för sex. De är intresserade av att skrämma bort män.
Min erfarenhet är inte att de flesta är fula och otrevliga. De flesta kan attrahera män utan att gå runt och se ut som/bete sig som porrskådisar i en knullscen.
Citera
2016-11-27, 09:00
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Min erfarenhet är inte att de flesta är fula och otrevliga. De flesta kan attrahera män utan att gå runt och se ut som/bete sig som porrskådisar i en knullscen.

1) Men att se porrig ut är en fördel i konkurrensen med andra kvinnor eller hur?

2) Om kvinnor var intresserade av män skulle de konkurrera om män precis som män konkurrerar om kvinnor.
Citera
2016-11-27, 14:03
Medlem
Citat:
1) Men att se porrig ut är en fördel i konkurrensen med andra kvinnor eller hur?

2) Om kvinnor var intresserade av män skulle de konkurrera om män precis som män konkurrerar om kvinnor.

Det är kallt ute nu så att klä sig porrigt innebär väl att man kan frysa, sen så finns det andra uppenbara anledningar som är uppenbara för typ alla utom dej, om nu nån bara konkurrerar om kvinnor, och inte tvärtom borde ju alla män gymma så dom blir grova och kan gå o spänna sig utantröja? Eller är män ointresserade av sex också nu enligt dej, jag har inte varit med i "matchen" på ett tag.

2. Det händer väl?
Citera
2016-11-27, 14:45
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yolo1234
Det är kallt ute nu så att klä sig porrigt innebär väl att man kan frysa,

Det är värt det om man får kuk?

Citat:
sen så finns det andra uppenbara anledningar som är uppenbara för typ alla utom dej,

Som vad?

Citat:
om nu nån bara konkurrerar om kvinnor, och inte tvärtom borde ju alla män gymma så dom blir grova och kan gå o spänna sig utantröja?

Du har inte sett trenden med alla män som roidar och skaffar tats?

Citat:
2. Det händer väl?

Ja det händer att kvinnor konkurrerar om män genom att vara "good girls" typ "titta jag har en utbildning" men du ser inte kvinnor konkurrera om män sexuellt för att det är inte PK bland kvinnor.
Citera
2016-11-27, 14:56
Medlem
Citat:

Nu talar du mot dej själv, ingen kvinna gillar ju kuk/sex enligt dej.
Citera
2016-11-27, 14:57
Medlem
Citat:

Som vad?

Du har inte sett trenden med alla män som roidar och skaffar tats?

Ja det händer att kvinnor konkurrerar om män genom att vara "good girls" typ "titta jag har en utbildning" men du ser inte kvinnor konkurrera om män sexuellt för att det är inte PK bland kvinnor.

1. Nej, man kan väl frysa ihjäl, med din logik borde väl alla gå omkring nakna? Asså kvinnor gillar ju inte sex enligt dej så varför skulle dom klä sig slynigt då?

2. Kan de vara så enkelt som att folk har olika smak?

3. Nej de har ja inte

4. Vad fan snackar du om och vad menas med pk??

Alltså huuuuuuuuuur pallar du sitta timma ut och timma in dag ut o dag in och skriva en massa slut som ingen ens förstår vad du menar?? Är du ointresserad av sex? Som jag förstått det är du en halvfet arab, så du roidar knappast själv

Sen har du sagt att alla kvinnor borde täcka hela ansiktet med en såndära luva, förstår verkligen inte, det måste väl finnas enklare och mer stimulerande sätt att trolla på? Du borde skaffa ett liv, gå ut och se världen istället för att läsa en massa konstiga artiklar/undersökningar
Senast redigerad av Yolo1234 2016-11-27 kl. 15:04.
Citera
2016-11-27, 15:02
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dynami
Nu talar du mot dej själv, ingen kvinna gillar ju kuk/sex enligt dej.

Ja exakt. Om kvinnor gillade sex skulle de vara porriga för att få sex. Eftersom kvinnor är fula och otrevliga visar det att de hatar sex och män.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in