2016-11-27, 08:54
Medlem
Uppenbar matchmaking i den sista veckan för monthly. Har kommit elit 3 en gång och guld 1 varje gång ganska så enkelt med marginal. Har de sämsta recordet den här veckan nånsin. Möter enbart folk som är bra. Något man märker ganska snabbt i en match.
Om jag inte når elit 3 monthly, måste vinna 3 av 9 så kommer jag radera laget och har ett lag för 1,3 mille och inte köra fifa förens nästa upplaga.

Återkommer när alt är klart, kan spela in en video när jag discardar hela laget.
Senast redigerad av fut-torsk 2016-11-27 kl. 09:01.
Citera
2016-11-27, 10:32
Medlem
Weird.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fut-torsk
Uppenbar matchmaking i den sista veckan för monthly. Har kommit elit 3 en gång och guld 1 varje gång ganska så enkelt med marginal. Har de sämsta recordet den här veckan nånsin. Möter enbart folk som är bra. Något man märker ganska snabbt i en match.
Om jag inte når elit 3 monthly, måste vinna 3 av 9 så kommer jag radera laget och har ett lag för 1,3 mille och inte köra fifa förens nästa upplaga.

Återkommer när alt är klart, kan spela in en video när jag discardar hela laget.

Vad menar du med uppenbar matchmaking?

Jag har testat att höra av mig till några av dom jag möter o fråga hur många matcher dom vunnit vs torskat. Och det har aldrig skiljt mer än 3-4 matcher mellan oss. Förutom när jag har kommit över 32 då har jag mött sämre spelare ett par ggr.
Citera
2016-11-27, 10:55
Medlem
sebbolitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trishstratus
Varför är jag så jävla ostabil på senaste tid när det kommer till matcher? Känns som senaste två veckorna har jag bara inte kunnat spela på ett stabilt sätt som jag tidigare gjorde innan den senaste patchen. Hade 250-70 förrigår och nu ligger jag på 261-93...känner dessutom av input delay? Skulle inte den var borta?
Du har inte ensam.... Har haft världens damp senaste 2 veckorna... Tog mig från div 5 till div 2 och åkte ner till div 4 efter senaste patchen. Kanske bara är jag som har blivit as dålig.
Citera
2016-11-27, 11:26
Medlem
Asså, priserna kan inte hamna stabilt här ? De har kommit ut så mycket nya kort efter denna helg så de måste komma ett dropp ?

För övrigt, nån som testat Pogba som ST eller De Bruyne ?
Citera
2016-11-27, 11:35
Medlem
Jag har fått 6000 fifa poäng ?!?!?! Viss jag var full igår, men jag gick aldrig in o spela fifa ?????
Citera
2016-11-27, 11:35
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Nån köpte min Rhodolfo för 3200. Vad har jag missat?

Fan vad coins man tjänat på att det blev speciell SBC. Sålt alla IF utom en och massa 83+
Citera
2016-11-27, 11:55
Medlem
Tror ni priserna kommer gå ner snart..
När brukar vara bäst att köpa spelare annars ?
Citera
2016-11-27, 12:15
Medlem
Kiggzors avatar
Nej, men vad är detta för moment 22? Har 37 mynt och slut på tränarkontrakt, vafan ska jag göra?
Citera
2016-11-27, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teren
BF idag.
Fan om man inte tabbade sig.
Aguero har gått upp 50k från i måndags. Då var det nog som folk sa, lägstanivån var i måndags...

Citat:
Ursprungligen postat av Kentiro
Vänta till söndag kväll/måndag morgon.

Så ikväll / imorgon så kan vi eventuellt förvänta oss ett än större dropp än under BF?

Förstår inte riktigt cyber monday. Hur ofta äre det?
Det är alltså massa stora packs som släpps då, vilket gör att folk kommer sälja av sina spelare som galningar i hopp om att packa nån stjärna?
Och det pågår bara under morgondagen?
Citera
2016-11-27, 13:24
Medlem
SGustafsson91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiggzor
Nej, men vad är detta för moment 22? Har 37 mynt och slut på tränarkontrakt, vafan ska jag göra?
Ta bort tränaren.
Citera
2016-11-27, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teren
Så ikväll / imorgon så kan vi eventuellt förvänta oss ett än större dropp än under BF?

Förstår inte riktigt cyber monday. Hur ofta äre det?
Det är alltså massa stora packs som släpps då, vilket gör att folk kommer sälja av sina spelare som galningar i hopp om att packa nån stjärna?
Och det pågår bara under morgondagen?
Priserna sjunker alltid efter Weekend League. Någon större dip pga enbart specialpacks lär det inte bli.
Citera
2016-11-27, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CopyP
Priserna sjunker alltid efter Weekend League. Någon större dip pga enbart specialpacks lär det inte bli.

Alla hävdar väl tvärtom?
Denna måndag är cybermonday och då kan vi förvänta oss en större dipp?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in