2016-11-27, 13:48
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teren
Så ikväll / imorgon så kan vi eventuellt förvänta oss ett än större dropp än under BF?

Förstår inte riktigt cyber monday. Hur ofta äre det?
Det är alltså massa stora packs som släpps då, vilket gör att folk kommer sälja av sina spelare som galningar i hopp om att packa nån stjärna?
Och det pågår bara under morgondagen?

Jag tror att inte att det blir nån nämnvärd dipp. Folk har förväntat sig att kraschen skulle komma onsdag eller torsdag, så många har redan sålt av sina lag men... det har inte blivit nån. Detta innebär att folk sitter på sina coins och inväntar cyber monday. Det är då lag kommer köpas ihop igen och det leder till större efterfrågan och större konkurrens om att buda hem spelarna. Kraschen vi var ute efter var redan i måndags. Jag väntade till torsdag innan jag köpte... menmen jag trodde fel innan, så kan lika gärna ha fel igen. Vi får helt enkelt se imorgon.
Citera
2016-11-27, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joh89
Jag köpte honom i Torsdags. Körde honom i 8 matcher igår under weekend leauge men var inte imponerad av honom så sålde honom och köpte hans vanliga kort till resten av matcherna. Som tur var sålde jag honom för 10 000k mer än jag köpte honom för så blev iallafall en plus affär men där är min personliga åsikt om hans kort. Men mycket troligt att du kan göra en plus affär om du bara kollar i trading synpunkt. Jag köpte honom för 70k och fick 80k för honom igår.

Okej, jag köpte 2 av honom för 49k

EDIT: vilket verkar va en bra strategi..redan stigit till 54k för billigaste bin.
Senast redigerad av m4staSWE 2016-11-27 kl. 14:25.
Citera
2016-11-27, 14:43
Medlem
Vad är felet när gubbarna inte ens kan slå en 3 meters pass rakt till en fri gubbe??? utan ska passa rakt på motståndarens gubbe?

Fan har hänt med spelet!!
Citera
2016-11-27, 15:09
Medlem
https://www.futbin.com/17/squad/478459 tror ni om detta laget?
Citera
2016-11-27, 15:24
Medlem
Bateson snackar nåt om på twitter, att movember kort ska användas för att få untradable OTW kort. Så håll på dom om ni har.

EDIT: verkar som fler sett detta..sålde de jag hade i tradepile direkt
Senast redigerad av m4staSWE 2016-11-27 kl. 15:27.
Citera
2016-11-27, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiggzor
Nej, men vad är detta för moment 22? Har 37 mynt och slut på tränarkontrakt, vafan ska jag göra?

sälja spelare
Citera
2016-11-27, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teren
Alla hävdar väl tvärtom?
Denna måndag är cybermonday och då kan vi förvänta oss en större dipp?
Ja, alltså vi lär se en dipp, men den orsakas troligtvis inte av att det finns specialpacks utan snarare för att det är måndag och weekend league är över. Någon megakrasch kommer det dock inte bli.
Citera
2016-11-27, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
Bateson snackar nåt om på twitter, att movember kort ska användas för att få untradable OTW kort. Så håll på dom om ni har.

EDIT: verkar som fler sett detta..sålde de jag hade i tradepile direkt

Därför mina säljer nu......... inte bra ...
Citera
2016-11-27, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krokofant12
Därför mina säljer nu......... inte bra ...
sålde en köpte på mig 5-6st extra för 11k.. men har 17st som bara ligger o väntar
Citera
2016-11-27, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CopyP
Ja, alltså vi lär se en dipp, men den orsakas troligtvis inte av att det finns specialpacks utan snarare för att det är måndag och weekend league är över. Någon megakrasch kommer det dock inte bli.

Tror du spelarna kommer gå upp stadigt sen igen? Efter dippen
Citera
2016-11-27, 16:38
Medlem
ryktas att den koden med Movember kort är fejk. Ska man sälja av eller kanske chansa på att det kommer något

EDIT: var tydligen fejk. Bara o sälja av igen. Dock säljer de för 12k så nu blir man av med alla med profit dessutom
Senast redigerad av m4staSWE 2016-11-27 kl. 16:44.
Citera
2016-11-27, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sluggern375
Konstigt att skriva här om du vill att ingen ska uttala sig om man inte sett situationen.

Sen är det ju inte jättesvårt att få ihop mycket pengar, det här spelet med SBC och weekend League gör att man kan dra in en jädra massa pengar. De bästa i Weekend League får ju ungefär 1 miljon i veckan från sina rewards.

Det var sättet han svarade mig på och inte att han inte fick uttala sig alls, hans svar var ju ungefär som att han visste exakt hur det sett ut osv och det kan väl ändå anses vara ganska konstigt att någon som inte ens vet ett skit om matcherna eller mig som spelare kan uttala sig om mig då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in