2016-11-05, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CopyP
Varför inte sälja honom isåfall och köpa tillbaka honom senare när du ska köpa laget...? Eller bryr du dig om first owner?

Haha tänkte samma sak, egentligen bryr jag mig inte om first owner men om jag ändå ska ha spelaren så är det en rolig grej att ha fått den i ett paket

Sedan är jag osäker på hur mycket mer det kommer att sjunka och när botten nås. Förra året sålde typ dagen innan eller två dagar innan black friday och det var tydligen på all-time-low, redan på fredagen steg priserna till nästan normala så jag förlorade typ halva värdet på en dag. Efter det köpte jag packs för allt och sen slutade jag spela. Ville inte göra samma misstag igen så jag sålde av mitt lag för över en vecka sedan...
Citera
2016-11-05, 16:51
Medlem
Stjerna7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrLegendary
Haha tänkte samma sak, egentligen bryr jag mig inte om first owner men om jag ändå ska ha spelaren så är det en rolig grej att ha fått den i ett paket

Sedan är jag osäker på hur mycket mer det kommer att sjunka och när botten nås. Förra året sålde typ dagen innan eller två dagar innan black friday och det var tydligen på all-time-low, redan på fredagen steg priserna till nästan normala så jag förlorade typ halva värdet på en dag. Efter det köpte jag packs för allt och sen slutade jag spela. Ville inte göra samma misstag igen så jag sålde av mitt lag för över en vecka sedan...

Botten brukade väl nås på black friday. Fut 16 så hade så många koll på dippen som var på ingång så då kom istället den största crashen, som du säger, några dagar innan bf. Eftersom alla ville sälja allt innan alla special packs kom så blev det "panik" på slutet för de som inte sålt.

Från nu är det garanterat down hill för priserna. När de är som lägst återstår att se!
Citera
2016-11-05, 18:01
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berra777
Special abilities är inte samma sak som traits, special abilities har endast med statsen att göra medan traits såsom flair och long shot taker inte har med statsen att göra.
Aha okej. Men då har alltså alla som har en viss stat en viss abilty. Så är ju inte som traits, att det är nåt för just den spelaren.

Lyckats ta 8 vinster nu i weekend league. Orkar fan inte mer. Vilken svensk tid stänger det på måndag? Kan inte lira nåt imorgon.

http://www.futbin.com/17/squad/259370 Någon som kan få till det där laget bättre? Gillar inte Vardys workrate heller.

Har ni kvar massa spelare i klubben? Tänker nog sälja av det mesta nu istället för att spara till eventuella SBC. Har nästan 300 spelare så det är ju en hel del pengar. Har snart 400k så lär ju komma upp i 500k om jag säljer det mesta, men då kanske man bommar nån SBC. Hade t.ex. en non-rare gold som gick för 5700 pga. MM som släpptes igår.
Citera
2016-11-05, 18:03
Medlem
Spelar lite draft nu, folk lämnar hela tiden. Läst att man får vinst när man leder. Men jag låg under nyss i slutet av en match och stängde av spelet, men fick förlust med 3-0. Har de fixat buggen eller lämna jag på fel sätt?
Citera
2016-11-05, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bihffs
Spelar lite draft nu, folk lämnar hela tiden. Läst att man får vinst när man leder. Men jag låg under nyss i slutet av en match och stängde av spelet, men fick förlust med 3-0. Har de fixat buggen eller lämna jag på fel sätt?
Du lämnade på fel sätt
Citera
2016-11-05, 18:29
Medlem
C0ws avatar
Aubameyang med 4 mål mot Hamburg! IF incomming
Citera
2016-11-05, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Aubameyang med 4 mål mot Hamburg! IF incomming

Nån IF spelare från middlesbrough bör ju komma.. Fick utstå rätt hårt tryck..hade bara 28% bollinnehav..IF Victor Valdes kanske?=)
Ricardo Rodriguez 1 mål 1 ass
Falcao två baljor

EDIT: kan det blir nåt specialkort för Aguero? Gjorde sitt 150-mål för city
Citera
2016-11-05, 18:53
Medlem
Stjerna7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bihffs

Du förtjänar inget annat när du försöker bidra till att förstöra spelet. Verkar dock bara vara på PS sån här skit existerar.
Glad att jag lirar på X1.
Citera
2016-11-05, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjerna7
Du förtjänar inget annat när du försöker bidra till att förstöra spelet. Verkar dock bara vara på PS sån här skit existerar.
Glad att jag lirar på X1.

Nej såklart, blir ju astråkigt att spela draften när der är som det är nu. Oavsett om man leder eller ligger under. Men låg under med 2 mål med sekunder kvar, förlorar ju inget på att lämna.
Citera
2016-11-05, 19:05
Medlem
[quote=Bugatti123|58927368]Du lämnade på fel sätt[/

Vilket sätt är rätt då?
Citera
2016-11-05, 19:07
Medlem
Weird.s avatar
[quote=bihffs|58927817]
Citat:
Ursprungligen postat av Bugatti123
Du lämnade på fel sätt[/

Vilket sätt är rätt då?

Tar 2 sekunder att googla/söka på youtube hur man gör. Klarar du inte det får du skylla dig själv.
Citera
2016-11-05, 19:17
Medlem
Höll på att mecka en såndär utmaning där man skulle ha spelare från 11 olika ligor och 100 i kemi. Så värvade massa brassar. Nu verkar läget där man gör alla utmaningar försvunnit? Var under butik-fliken. Någon vet hur jag hittar tillbaka?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in