2016-11-25, 08:06
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Flash SBC? Tror ni det betyder typ att de kommer ha flera SBC som går ut efter någon timme bara t.ex.?
Citera
2016-11-25, 08:17
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Flash SBC? Tror ni det betyder typ att de kommer ha flera SBC som går ut efter någon timme bara t.ex.?

Exakt så. Antingen 1h eller 3h-intervall tippar jag. Det kan ju bli exakt hursomhelst - priserna kommer troligen vara rejält tilltagna på de spelare som krävs och eftersom fönstren blir så korta kommer man inte hinna lista om sina spelare så de säljer om man lagt sig för högt. Skönt att ha mycket spelare i klubben en sån här dag.
Citera
2016-11-25, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Exakt så. Antingen 1h eller 3h-intervall tippar jag. Det kan ju bli exakt hursomhelst - priserna kommer troligen vara rejält tilltagna på de spelare som krävs och eftersom fönstren blir så korta kommer man inte hinna lista om sina spelare så de säljer om man lagt sig för högt. Skönt att ha mycket spelare i klubben en sån här dag.

Är SBC bara tillgänglig på konsol? Hittar ingen ny SBC på appen.
Citera
2016-11-25, 09:37
Medlem
Stjerna7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrLegendary

Nej, det har inte kommit någon ny. 15.00 kommer det en som trologtvis blir kortvarig. Blir nog ett gäng SBCs idag/ikväll. Blir intressant att se om det är bra priser.
Citera
2016-11-25, 10:03
Medlem
BF idag.
Fan om man inte tabbade sig.
Aguero har gått upp 50k från i måndags. Då var det nog som folk sa, lägstanivån var i måndags...
Citera
2016-11-25, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Mycket spännande. Goda möjligheter att antingen kunna använda sina 1100 spelare i SBCs eller sälja till överpriser.

Magkänslan säger mig att den stora marknadsdippen kommer på söndag/måndag i år. I helgen kommer det öppnas pack utav helvete, men efterfrågan på de attraktiva korten kommer vara högt fredag och lördag. På söndag vill folk ha in cashen och då kommer det säljas. Med cyber monday så kommer det fortsätta öppnas packs. Kommer ha stenkoll på ett par NIF-spelare, men även veckans TOTW. Känns som att det kommer finnas betydligt fler IF-spelare från denna vecka än andra veckor på marknaden efter denna helg, vilket kommer föranleda trevliga priser på IF Yaya, IF Sokratis, IF Kane, IF Luiz. På måndag, that is.

Så blir det nog! Har ändå köpt på mig 4 av 8 spelare till mina lag nu, men har lagt ut för lite överpriser under tiden och fått sålt några spelare flera ggr om. Så har tjänat på det iaf.

Kul med SBC senare, men det är ju fan att jag inte är föräldraledig denna veckan. Varit hemma de senaste 4 veckorna men tillbaka på jobbet nu. Har iofs en kort fikarast vid 15 men sen jobba till 16 o sitta i bil en timme, hem laga mat och vara med barn. Så kommer inte hinna SBC:a nånting där. Hoppas jag inte missar något.

Köpt på mig en del spelare utöver alla dem jag redan har. Har två startelvor i alla stora ligor. Har en elva med elva olika ligor och 100 kemi.

Citat:
Ursprungligen postat av teren
BF idag.
Aguero har gått upp 50k från i måndags. Då var det nog som folk sa, lägstanivån var i måndags...

Kan vara så. De spelare jag följer har också gått upp en del. Men det kommer garanterat en dipp nu på måndag. Kanske inte ner till samma men lär bli en dipp ändå. Efter helgen vill folk sälja av lagen efter Weekend League plus att det är "Cyber Monday" med packs osv.

Citat:
Ursprungligen postat av MrLegendary

Tillgängligt på konsol och i mobilappen. Inte i webappen tyvärr.
Senast redigerad av grahnen 2016-11-25 kl. 10:13.
Citera
2016-11-25, 10:19
Medlem
Vallasands avatar
Tjo, köpte ett sånt där kort, kemistilar, eller vad fan de heter. De gör i alla fall spelaren bättre på 2 eller 3 sätt. Typ snabbhet, fysik och fysik osv. Nu köpte jag, till Filip Forsberg, en sån där som gör att han får 3 "grader" i snabbhet och passningar. Min fråga är, hur mycket bättre är en sån där "grad"? I stats alltså.
Citera
2016-11-25, 10:35
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vallasand
Tjo, köpte ett sånt där kort, kemistilar, eller vad fan de heter. De gör i alla fall spelaren bättre på 2 eller 3 sätt. Typ snabbhet, fysik och fysik osv. Nu köpte jag, till Filip Forsberg, en sån där som gör att han får 3 "grader" i snabbhet och passningar. Min fråga är, hur mycket bättre är en sån där "grad"? I stats alltså.
www.futbin.com sök efter spelaren där. Sen där det står "basic" ändrar du till den kemistil du vill se.

Det jag undear är vad som händer med de stats som INTE får boost. Om man kör Jägare (Hunter) t.ex. blir spelaren sämre på att passa då?
Citera
2016-11-25, 13:02
Medlem
Stjerna7s avatar
Vad är eran plan vid en eventuell drop? Köpa ett/två bra lag som ni vill lira med eller göra investeringar för att skeppa iväg när priserna stiger igen?
Citera
2016-11-25, 13:08
Medlem
Vad tycker folket här om David Alaba, får verkligen inte ut något av honom, vet inte vad det är. Spelar iofs stay back på YB så övervägar att köpa typ Shaw som är större och starkare? Tankar åsikter om det?
Citera
2016-11-25, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjerna7
Vad är eran plan vid en eventuell drop? Köpa ett/två bra lag som ni vill lira med eller göra investeringar för att skeppa iväg när priserna stiger igen?

Köper 5 bra spelare bale och några till i den klassen..
Spela dom för att sedan sälja av dom med förhoppning om att göra några extra coins. Jag hoppas att market, droppar ikväll.. vad tror du själv ?
Citera
2016-11-25, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teren
BF idag.

Vänta till söndag kväll/måndag morgon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in