2016-11-24, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av megaman9
Va?

Man får elite eller guld tröjan i monthly reward, vilket kommer mitten på månaden.

Varför skulle man vara auto-kvaliferad för weekend league bara för att man spelade förra månaden?

Jag förstår precis vad du menar, men tröjorna kom för 1 vecka sen och om du har elit tröjan kom du antagligen minst i elit varje vecka eller kanske guld 1 nån gång alltså är personen direkt kvalificerad.
Citera
2016-11-24, 22:26
Medlem
megaman9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tejparn1
Jag förstår precis vad du menar, men tröjorna kom för 1 vecka sen och om du har elit tröjan kom du antagligen minst i elit varje vecka eller kanske guld 1 nån gång alltså är personen direkt kvalificerad.

Man blir direktkvalificerad en gång ja?
Nådde dom inte guld 3 minst förra helgen (eller spelade inte allts) så var dom tvungna att kvala in denna veckan igenom att nå division 1/vinna kvalet till WL.

Därav har du folk med dom tröjorna i kvalet.
Citera
2016-11-24, 22:48
Medlem
asså jag e så fucking trött på alla jävla bot interceptions, ta bort det helt och se hur det kommer regna in mål på alla snorungar som inte har lärt sig att försvara ordentligt
Citera
2016-11-24, 22:49
Medlem
Nån som vet vad det finns för packs just nu eller kommer komma efter 00:00? payday
Citera
2016-11-24, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av damfotboll
Nån som vet vad det finns för packs just nu eller kommer komma efter 00:00? payday

Blir väl 01.00 för oss ?
Citera
2016-11-24, 23:08
Medlem
mikki1102s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av damfotboll
15k och 25k packs just nu.
Citat:
Ursprungligen postat av NoOffence
Blir väl 01.00 för oss ?
Black friday börjar först 2pm uk time.

EDIT: Kolla EAs twitter, flashsbc låter intressant!
Senast redigerad av mikki1102 2016-11-24 kl. 23:11.
Citera
2016-11-25, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mikki1102
15k och 25k packs just nu.

Black friday börjar först 2pm uk time.

EDIT: Kolla EAs twitter, flashsbc låter intressant!

Precis, på Twitter skrev dom att BF börjar 2pm UK time. Och gjorde två hashtags med "#FlashSBCs" "#Hourlyoffers".

Blir en mycket intressant dag imorn!
Citera
2016-11-25, 02:14
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
12 gold 12 rare ute för 25k coins. 500 FP. Möjligt att priserna sjunker nu.

Mitt lag jag köpte i förrgår har ökat lite men dessa paket kanske ändrar en del.
Citera
2016-11-25, 07:34
Medlem
Nån som vet om det kommit nån flash SBC som dom skrev under natten
Citera
2016-11-25, 07:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FIFAjaha
Nån som vet om det kommit nån flash SBC som dom skrev under natten

Det står i tweeten: "Black Friday in #FUT starts Nov 25th at 2pm UK! #FlashSBCs #HourlyOffers".

Alltså 2pm, vilket betyder 15:00 svensk tid.
Citera
2016-11-25, 07:48
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Det står i tweeten: "Black Friday in #FUT starts Nov 25th at 2pm UK! #FlashSBCs #HourlyOffers".

Alltså 2pm, vilket betyder 15:00 svensk tid.

Mycket spännande. Goda möjligheter att antingen kunna använda sina 1100 spelare i SBCs eller sälja till överpriser.

Magkänslan säger mig att den stora marknadsdippen kommer på söndag/måndag i år. I helgen kommer det öppnas pack utav helvete, men efterfrågan på de attraktiva korten kommer vara högt fredag och lördag. På söndag vill folk ha in cashen och då kommer det säljas. Med cyber monday så kommer det fortsätta öppnas packs. Kommer ha stenkoll på ett par NIF-spelare, men även veckans TOTW. Känns som att det kommer finnas betydligt fler IF-spelare från denna vecka än andra veckor på marknaden efter denna helg, vilket kommer föranleda trevliga priser på IF Yaya, IF Sokratis, IF Kane, IF Luiz. På måndag, that is.
Citera
2016-11-25, 07:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Mycket spännande. Goda möjligheter att antingen kunna använda sina 1100 spelare i SBCs eller sälja till överpriser.

Magkänslan säger mig att den stora marknadsdippen kommer på söndag/måndag i år. I helgen kommer det öppnas pack utav helvete, men efterfrågan på de attraktiva korten kommer vara högt fredag och lördag. På söndag vill folk ha in cashen och då kommer det säljas. Med cyber monday så kommer det fortsätta öppnas packs. Kommer ha stenkoll på ett par NIF-spelare, men även veckans TOTW. Känns som att det kommer finnas betydligt fler IF-spelare från denna vecka än andra veckor på marknaden efter denna helg, vilket kommer föranleda trevliga priser på IF Yaya, IF Sokratis, IF Kane, IF Luiz. På måndag, that is.
Instämmer helt! På söndag-måndag ska jag köpa mitt lag. Marknaden har alltid stått på sin lägsta punkt på måndagar när folk ska sälja från WL. Lägg därtill en massa paket under helgen så tror jag att det är då marknaden kommer vara som lägst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in