Citat:
Ursprungligen postat av
Hjortfelt
Nej jag vet inte heller det och varför ska hon och Erik göra sina val ihop nästa vecka på hennes gård?? Såna konstiga inslag har aldrig varit med i BSF förut, ytterligare en sak jag inte gillar med årets säsong.
Har det inte gått upp för dig ännu att årets säsong är en östtysk swingerfest i svensk tappning, där regissören vill laborera med kemi i äggande miljöer (hönsreden) för att missnöjda friare ska provoceras till storskifte av bonde, en jordbruksreform som Sigrid & Erik sjösatt i produktionens medvetande som sedan högst troligt fått små optimistiska sequell-attempts, det är därför uppföljare som Basic Instinct 2 oftast floppar på bio.
Jag tycker det var fascinerande att scener från två bönder kunde rymmas i en enda bild, och båda bönder fick byta av varandra att ha sina lagstadgade försök till utvecklingssamtal
Citat:
Ursprungligen postat av
Arne Bajse
Stämmer, samma garnityr och breda spända flin.
Sigrid väljer Bertil, han är ung och medgörlig. Anders är en skön lirare, men han har pondus och vill bestämma, det accepterar inte Sigrid.
Mjo mest pondus tyckte jag Anders uppvisa när han med mod i barm och kraftig arm ändå kunde bedöma att det där fölet som enligt vissa kritiker inte hunnit lämna embryostadiet..måste ut! eller när han kapade sin tårtbotten