2016-11-24, 19:47
Medlem
2mass avatar
Märktes tydligt när på Charlie att han inte var ärlig när Jennifer ställde honom mot väggen. Han såg ut som ett skyldigt barn. Jennifer är dock för dålig på att läsa signaler för att fatta det...och alldeles för kåt på honom för vilja fatta...
Citera
2016-11-24, 19:54
Medlem
Pierrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sotisnotis
Jag tror du har fel. Varför skulle han annars "skydda" henne så mycket i media? Att han plötsligt nekar allt med Sigrid är väl för att lugna sin svartsjuka Linnea. Han är även vän med tre tjejer utöver Linnea med samma efternamn (Åberg) på Facebook, ser ut som systrar och mamma.

Jag tror han svettas lika mycket varje vecka det visas på tv för han får väl smisk av sin galna donna Linnea varje gång hon blir svartsjuk 😂

Dessutom är Linnea vän med Eriks syster och mamma.
Citera
2016-11-24, 20:05
Medlem
Angående psykopat-Linnea, finns det ingen här som har lite bakgrundshistorik angående tidigare förhållande? känns som om hon är en ruuuuskigt svartsjuk och manipulerande satmara!?!
Citera
2016-11-24, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Sigrid är ett riktigt jävla kräk, speciellt när det kommer till Anders.

Hur tror du utgången kommer bli för Per då??

Inte bra alls går det för honom!! Han väljer Carola men jag tror inte de passar med varandra, hon är för grön, underlig, udda, stadsbo...
Citera
2016-11-24, 20:13
Medlem
Citat:
Nej jag vet inte heller det och varför ska hon och Erik göra sina val ihop nästa vecka på hennes gård?? Såna konstiga inslag har aldrig varit med i BSF förut, ytterligare en sak jag inte gillar med årets säsong.

Samma här!! Tycker denna säsong är alltför ihopklippt för att visa udda sidor av vissa deltagare. Tror också att när Sigrid sa det där 'släng mig upp på bordet' e.d. att hon sa det åt Linda, inte åt karlarna. Det var ditklippt. Sen sättet Anneli gick mot Per i nästa avsnitt, hotfullt, precis som om någon sagt åt henne att hon ska göra det dramatiskt. Ja, man börjar tvivla på hur äkta allt är faktiskt och det tar smaken ur detta annars fina program.
Citera
2016-11-24, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Finns hur många som helst som bara vill få chansen att bli kända och som inte bryr sig så mycket vilket program det handlar om.

Jo det gör ju det, där är ju Annelie ett bra exempel, Charlie och även Lina från Farmen bra exempel. Tror dessa bara är med för att synas.
Citera
2016-11-24, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2mas
Märktes tydligt när på Charlie att han inte var ärlig när Jennifer ställde honom mot väggen. Han såg ut som ett skyldigt barn. Jennifer är dock för dålig på att läsa signaler för att fatta det...och alldeles för kåt på honom för vilja fatta...

Ja hon lär tids nog bli varse vilka hans motiv är och då kommer det vara försent och hon kommer vara ännu räddare att släppa in kärleken...men hon får skylla sig själv...
Citera
2016-11-24, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vilmulina
Inte bra alls går det för honom!! Han väljer Carola men jag tror inte de passar med varandra, hon är för grön, underlig, udda, stadsbo...

Din gissning är att hon drar direkt efter resan då eller tror du hon stannar och har en särbo relation med Per i kanske ett halvår och sen drar hon?!
Citera
2016-11-24, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vilmulina
Samma här!! Tycker denna säsong är alltför ihopklippt för att visa udda sidor av vissa deltagare. Tror också att när Sigrid sa det där 'släng mig upp på bordet' e.d. att hon sa det åt Linda, inte åt karlarna. Det var ditklippt. Sen sättet Anneli gick mot Per i nästa avsnitt, hotfullt, precis som om någon sagt åt henne att hon ska göra det dramatiskt. Ja, man börjar tvivla på hur äkta allt är faktiskt och det tar smaken ur detta annars fina program.

Det fanns ju en helt annan charm i de tidigare säsongerna, tyckte inte alls det var lika tillrättalagt då och det var ju mycket bättre då! Vissa bönder strulade ju en del med olika brevskrivare samtidigt men tyckte det fanns en viss glimt i det hela, bara kolla Andreas från första säsongen. Inte fan åkte bönderna hem till varandra och hade gemensamma fester, gemensamma val, man tog sina brevskrivare på enskilda dejter med lyxig picknick och liknade, vart tog det vägen?? Kanske att hon sa det till Linda men Sigrid har väl inga hämningar så hon kan ju mkt väl sagt det till killarna också .

Ja möjligt, men Annelie har ju det där aggressiva inom sig om det är nåt som inte passar henne.
Citera
2016-11-24, 23:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 2mas
Psykopat tror jag inte. Men nåt är lite off med henne helt klart. Och på hennes facebookbilder ser hon ganska kall och obehaglig ut. Stor skillnad på hur hon ser ut i serien och på facebook.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10153932011836870&set=ecnf.74245686 9&type=3&theater Ser ut som en sån där lite borderline-aktig instagrambrud.

Så värst svartsjuk kan hon inte vara som har Sigrid som vän på sin Facebook. Hon skriver också där att allt är väldigt uppstyrt och vinklat och att hon ska bojkotta att se programmet fr.o.m. nu.

Tror inte hon och Erik är ett par idag, känns inte så när man läser på hennes sida.
Citera
2016-11-25, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wienna2016
Så värst svartsjuk kan hon inte vara som har Sigrid som vän på sin Facebook. Hon skriver också där att allt är väldigt uppstyrt och vinklat och att hon ska bojkotta att se programmet fr.o.m. nu.

Tror inte hon och Erik är ett par idag, känns inte så när man läser på hennes sida.

Du menar för att det står att hon bor i Bollnäs? Som ju inte är Småland där Erik bor och att hon snackade i programmet om att hon kunde flytta dit närsomhelst.

Så han skulle tagit My istället då?!
Citera
2016-11-25, 00:56
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Nej jag vet inte heller det och varför ska hon och Erik göra sina val ihop nästa vecka på hennes gård?? Såna konstiga inslag har aldrig varit med i BSF förut, ytterligare en sak jag inte gillar med årets säsong.
Har det inte gått upp för dig ännu att årets säsong är en östtysk swingerfest i svensk tappning, där regissören vill laborera med kemi i äggande miljöer (hönsreden) för att missnöjda friare ska provoceras till storskifte av bonde, en jordbruksreform som Sigrid & Erik sjösatt i produktionens medvetande som sedan högst troligt fått små optimistiska sequell-attempts, det är därför uppföljare som Basic Instinct 2 oftast floppar på bio.

Jag tycker det var fascinerande att scener från två bönder kunde rymmas i en enda bild, och båda bönder fick byta av varandra att ha sina lagstadgade försök till utvecklingssamtal

Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Stämmer, samma garnityr och breda spända flin.

Sigrid väljer Bertil, han är ung och medgörlig. Anders är en skön lirare, men han har pondus och vill bestämma, det accepterar inte Sigrid.
Mjo mest pondus tyckte jag Anders uppvisa när han med mod i barm och kraftig arm ändå kunde bedöma att det där fölet som enligt vissa kritiker inte hunnit lämna embryostadiet..måste ut! eller när han kapade sin tårtbotten
Senast redigerad av Herr Bökberg 2016-11-25 kl. 01:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in