2016-11-24, 20:03
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bihffs
Någon som kan rekommendera en bra målvakt i bundes? Förutom Neuer då.

Leno.
Citera
2016-11-24, 20:04
Medlem
Citat:
Kör med Leno med vägg kort funkar perfekt!
Citera
2016-11-24, 20:08
Bannlyst
Citat:

Timo Horn, Köln
Citera
2016-11-24, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joh89
Ja kortet ser ju ruskigt fint ut och jag fick han för exakt 70k så jag plockade honom så får det bära eller brista. Han gick ju för 165 000+ igår men det säger ju mer om folket som köper än att jag skulle gjort en jätte deal nu. Men det ska bli kul att prova honom imorgon.
Han bör ju sjunka i pris med tanke på att helgen som kommer nu är den helg med flest packoffers under hela året.
Citera
2016-11-24, 20:37
Medlem
Citat:

Jag kör med Fährmann. Har varit suverän! Inte testat några andra faktiskt utan nöjd direkt med honom.

Citat:
Ursprungligen postat av joh89
Ja kortet ser ju ruskigt fint ut och jag fick han för exakt 70k så jag plockade honom så får det bära eller brista. Han gick ju för 165 000+ igår men det säger ju mer om folket som köper än att jag skulle gjort en jätte deal nu. Men det ska bli kul att prova honom imorgon.

Nya IF-spelare går alltid för överpriser första dagarna, speciellt första dagen som igår. Lär sjunka mer i pris, speciellt med Black Friday och Cyber Monday runy hörnet. Brukar va bäst köpa ny IF-kort på söndag-tisdag typ. Kommer garanterat köpa honom nästa vecka, hand vanliga kort e svinbra! Skriv gärna imorrn hur han var!
Senast redigerad av grahnen 2016-11-24 kl. 20:44.
Citera
2016-11-24, 20:44
Medlem
När är bra att sälja Ronaldo IF 96? Direkt elr vänta lite, helt sjukt att man fick honom idag! Prata med ea för hade kite problem med FIFA o va förmodligen ensam svensk om att ha fått honom i packet
Citera
2016-11-24, 20:47
Medlem
KorvkastarNs avatar
Så där ja vecka 8 av kval och fortfarande har jag inte lyckats ta mig in i skiten...

Torskar alltid i semi eller final på ett trött jävla sista minuten mål man vet nu redan vad som kmr hända känns så meningslöst att ens försöka...

Sen att man ens möter folk med elite och guld tröjan från champions är ju så jävla efterblivet, är man redan kvalad ska man fan inte kunna spela kval endå bara för att harva 2k mynt och ett jävla silver paket...
Citera
2016-11-24, 20:57
Medlem
megaman9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KorvkastarN
Så där ja vecka 8 av kval och fortfarande har jag inte lyckats ta mig in i skiten...

Torskar alltid i semi eller final på ett trött jävla sista minuten mål man vet nu redan vad som kmr hända känns så meningslöst att ens försöka...

Sen att man ens möter folk med elite och guld tröjan från champions är ju så jävla efterblivet, är man redan kvalad ska man fan inte kunna spela kval endå bara för att harva 2k mynt och ett jävla silver paket...

Hur vet du att dom redan har kvalat bara för att dom har guld tröjan eller elite tröjan?

Jag har med guld tröjan, har kvalat in ibland med ifall man inte spelat på en helg
Citera
2016-11-24, 20:57
Medlem
KorvkastarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megaman9
Hur vet du att dom redan har kvalat bara för att dom har guld tröjan eller elite tröjan?

Jag har med guld tröjan, har kvalat in ibland med ifall man inte spelat på en helg

vadå kan man köpa skiten på market?
Citera
2016-11-24, 21:00
Medlem
megaman9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KorvkastarN
vadå kan man köpa skiten på market?

Va?

Man får elite eller guld tröjan i monthly reward, vilket kommer mitten på månaden.

Varför skulle man vara auto-kvaliferad för weekend league bara för att man spelade förra månaden?
Citera
2016-11-24, 21:06
Medlem
KorvkastarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megaman9
Va?

Man får elite eller guld tröjan i monthly reward, vilket kommer mitten på månaden.

Varför skulle man vara auto-kvaliferad för weekend league bara för att man spelade förra månaden?

man fick skiten förra veckan och får man elit tröjan lär man vara direkt kvalad om man inte kom till elit 3 veckor irad och sen inte ens kom till guld 3 förra veckan

Eller nu när jag tänker efter kanske tröjorna kom för 2 veckor sen
Citera
2016-11-24, 21:49
Medlem
Vad tror ni om marknaden? Å ena sidan dyker det väl upp en del packs imon, å andra sidan sitter nog många som mig och vill köpa sina lag för att kunna spela i helgen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in