2016-11-23, 14:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Men minst 2 av de här kvinnorna är oskulder vid 25+. Vill man ha sex då?

2) Ja exakt eftersom kvinnor inte vill ha sex då får inte män sex heller.

3) Ingen kvinna i min generation (jag är född på 1980 talet) har vuxit upp med att man ska "spara sig" sexuellt.

4) Om man gillar sex varför skulle det spela någon roll om det är en relation? Det är sexet som man vill ha inte relationen.
jo men du kan inte påstå att alla kvinnor vill vara oskulder och vill slippa sex vid 25 års ålder bara för att några få av de valt detta , män får de sex de vill ha för att det finns andra kvinnor som är villiga om en nekar helt enkelt , sedan är det upp till vad för man , man väljer att vara , nej tur är väl det att tjejer över lag inte sparar sej sexuellt , men vissa knullar inte runt helt fritt bara för det , medans andra lever ut sina lustar med allt vad det medföljer i ryggsäcken av glädje och sorg , nej bara jag som vill ha sex i relationer , ligger inte runt och tycker sexet blir mer givande och otroligt bra när man känner varandra utan och innan de tjejer som inte uppskattar det slipper min närhet
Citera
2016-11-23, 14:26
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ziaya
Vissa tjejer vill inte ha sex. Vissa killar vill inte. Men de flesta kvinnor är pilska precis som män. Min tjej vill ha sex. För att vi har bra sex.

1) Inga tjejer vill ha sex.

2) Så var är alla pilska singel-tjejer på BC som letar efter kuk?

3) Nej kvinnor i relationer fejkar att de vill ha sex för att få saker. Läs i det här forumet så får ni se, https://www.reddit.com/r/DeadBedrooms/
Citera
2016-11-23, 14:31
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frifart
jo men du kan inte påstå att alla kvinnor vill vara oskulder och vill slippa sex vid 25 års ålder bara för att några få av de valt detta , män får de sex de vill ha för att det finns andra kvinnor som är villiga om en nekar helt enkelt , sedan är det upp till vad för man , man väljer att vara , nej tur är väl det att tjejer över lag inte sparar sej sexuellt , men vissa knullar inte runt helt fritt bara för det , medans andra lever ut sina lustar med allt vad det medföljer i ryggsäcken av glädje och sorg , nej bara jag som vill ha sex i relationer , ligger inte runt och tycker sexet blir mer givande och otroligt bra när man känner varandra utan och innan de tjejer som inte uppskattar det slipper min närhet

1) Varför skulle inte de tjejer som jag citerade vara representativa för alla tjejer?

2) Nej män får sex för att de betalar på något sätt. Ingen kvinna vill ha sex med män gratis (generellt).

3) Om män hade samma möjligheter till sex som kvinnor hur mycket skulle de ligga runt då?
Citera
2016-11-23, 14:40
Medlem
Alla kvinnor jag varit tillsammans med har velat ha sex, ibland oftare än jag själv.

Alla kvinnor jag känner vill ha sex, hur ofta vet jag inte då dom bara är vänner och sådana detaljer frågar jag inte om.

Med andra ord har du så fel så fel då ingen jag känner inte vill ha sex.
Citera
2016-11-23, 14:57
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumptruck
Alla kvinnor jag varit tillsammans med har velat ha sex, ibland oftare än jag själv.

Alla kvinnor jag känner vill ha sex, hur ofta vet jag inte då dom bara är vänner och sådana detaljer frågar jag inte om.

Med andra ord har du så fel så fel då ingen jag känner inte vill ha sex.

1) Hur vet du att de inte fejkar?

2) Här är belägg, What 'Hookup Culture'? Millennials Having Less Sex Than Their Parents

Citat:
The Millennial generation includes people born between 1980 and 1994. The new study, published Tuesday in the Archives of Sexual Behavior, finds that younger Millennials — those born in the early 1990s and sometimes referred to as "the Snapchat Generation" — are 41 percent more likely to be sexually inactive than their Millennial peers born in the 1980s and more than twice as likely to be sexually inactive in their early 20s than 1960s-born Generation X'ers.

Citat:
The team analyzed data from more than 26,000 respondents to the General Social Survey, a nationally representative survey of U.S. adults that includes members of both the Millennial generation and its predecessor, Generation X.

Among Americans ages 20-24 now, the results showed 15 percent had no sexual partners since turning 18.

Young white people, young women, and those who haven't attended college report the highest levels of sexual inactivity.

Citat:
The study's findings mesh with the latest data from the Centers for Disease Control and Prevention, which found that the number of high school students who have had sex plunged last year to 41.2 percent after declining steadily from 54.1 percent in 1991 and 46.8 percent in 2013.

ni kan se att,

a) 15% av 20-24 åringarna är oskulder.

b) 60% av 15-18 åringarna är oskulder.

c) om ni lägger till de som bara har haft sex några få gånger kan ni se att i princip inga kvinnor vill ligga.
Citera
2016-11-23, 15:49
Medlem
Hmmm nej jag vill inte ha sex med vem som helst!
Där emot vill jag alltid ha sex med HONOM!
Citera
2016-11-24, 00:40
Medlem
Finns det någe undersökningar om hur är det med flator i eller utan fasta förhållanden och sex ?
Min gissning är att sexet är stendött efter att de har passerat 30 bast...
Citera
2016-11-24, 00:42
Medlem
Kohtalotars avatar
tjejer tycker visst om sex, något som inte stämmer med dig om det aldrig är någon som vill ha det med dig...
Citera
2016-11-24, 03:30
Medlem
Cineastens avatar
Citat:

2) Här är belägg, What 'Hookup Culture'? Millennials Having Less Sex Than Their Parents

ni kan se att,

a) 15% av 20-24 åringarna är oskulder.

b) 60% av 15-18 åringarna är oskulder.

c) om ni lägger till de som bara har haft sex några få gånger kan ni se att i princip inga kvinnor vill ligga.
Snacka om felaktig tolkning av siffror..
Citera
2016-11-24, 03:33
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
1) Men minst 2 av de här kvinnorna är oskulder vid 25+. Vill man ha sex då?

2) Ja exakt eftersom kvinnor inte vill ha sex då får inte män sex heller.

3) Ingen kvinna i min generation (jag är född på 1980 talet) har vuxit upp med att man ska "spara sig" sexuellt.

4) Om man gillar sex varför skulle det spela någon roll om det är en relation? Det är sexet som man vill ha inte relationen.
Du har helt fel. Jag har tex arbetat ihop med kristna sjuksköterskor som vägrar ha sex innan de gifter sig. De håller på sig och väntar därför att de dels är uppväxta med att det är så det ska vara, dels för att de delar familjen och församlingens värderingar. Muslimer ska såvitt jag vet också hålla på sig till de gifter sig, särskilt muslimska kvinnorl
Citera
2016-11-24, 04:07
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Här är ett bra exempel på hur kvinnor resonerar om sex,

1) I princip alla kvinnor i min ålder som jag har känt är så här.

2) Den här kvinnans problem är att hon hatar män,

3) Ni kan se att hon (som de flesta kvinnor) föredrar att vara oskuld och singel framför att gå ut och ligga och ta initiativ till att träffa män.
Du har ju sagt att dina överklassväninnor är som du o gillar sexorgier.....
Citera
2016-11-24, 14:41
Medlem
Citat:

Sådant ser och känner man.

Synd om dej som måste fejka att du vill ligga med din gubbe.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in