2016-10-22, 11:02
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oakbiff
15 tjejer är inte storknullare.

1) Jo det är det. Average är kanske 3-5. 15 tjejer är 3 gånger average.

2) Sen måste du räkna in kvaliteten på tjejerna 15 fetton kan vilken man som helst komma upp i.
Citera
2016-10-30, 14:26
Medlem
Babianens avatar
1) Här är ett till exempel brahs, I’m happy with my boyfriend but don’t want sex

Citat:
The dilemma I’m 27 years old and I’ve been with my boyfriend for 10 months. We were friends before and I haven’t felt this comfortable or happy with anyone. We laugh all the time and I trust his opinion and extreme kindness. But there has never been a sexual connection. At the beginning I didn’t mind having sex with him, but now it’s almost a chore and I sometimes dread it. He is extremely patient but of late he’s expresses how hurtful it is to have me reject him or not be fully into it. I’ve enjoyed a healthy sex life with other boyfriends, but I value this relationship more than any other. Should I continue and hope it gets better? Lust dwindles in most long-term relationships so should I just be happy with what I have? I worry that throwing away what we have for the sake of a rampant sex life is stupid.

"jag är tillsammans med en snäll kille och hatar att ha sex med honom vad ska jag göra?"

här är svaret,

Citat:
From my extensive research into the subject I’ve found that the best sex is often with the most unsuitable partners, the magnet of dysfunction proving far stronger than more wholesome choices. Luckily the total reverse doesn’t have to be true.

"det bästa sexet är med spännande män".

Citat:
There are people whose presence sends a forceful current to our erogenous zones but they’re few and far between and seldom the ones we end up with. Instead it’s the yin and yang of complementary character and compatible physical attributes that offers the most sustainable results.

"du kommer inte få en relation med en man som du är tänd på".

Citat:
One of the challenges in choosing the right person is working out the balance between compulsive desire and compatibility in other areas. You won’t be the first person to discover a relationship rich in cerebral content but lower on animal attraction.

"alla kvinnor har det så här så suck it up".

2) Ni kan se att kvinnor tänder bara på spännande män och hatar att ha sex med snälla män (obviously). Så om ni inte är en spännande man kommer sex aldrig att hända för er. Ni kan få en kvinna som ställer upp då och då men "riktigt sex" är off the menu.
Citera
2016-11-03, 21:03
Bannlyst
För mig räcker det att kolla andelen kvinnor på sexsidor för att dra slutsatsen att de inte är intresserade av enbart sex.
Citera
2016-11-23, 12:39
Medlem
Babianens avatar
Här är ett bra exempel på hur kvinnor resonerar om sex,

Citat:
I'm a 26 year old woman, and I have been single my entire life. I have never gone on a date, kissed, had sex, or even danced with a guy. I am choosing anonymous because I feel that at my age, this is beyond pathetic.

I am single because I have always wanted so much more than I could actually have. In middle school, I enjoyed childlike things still. Kisses were gross! I mean, I was only 12.

In high school, every conversation was about sex. Sex! No way. No boy was putting his hands on me and thinking it would lead to anything else. The idea of making out grossed me out. Yet, I began to want to date just to fit in. It was too late though. I was already seen as the girl that was a waste of time because you'd get nothing. I was also a loner, spending my free time in the library or writing in my journals.

In my late teens, I still wanted to date, but still didn't want anything more.

Citat:
Today, I am in my late 20s. 26! I do get some attention from men, but none that I want to pursue, and I am not one to settle. (We're not talking about cute vs ugly. I mean gentleman vs 100% jerk.)

I can do more to NOT be single. I could join meetups, try online dating, accept these offers from the men I'm not at all interested in…

The truth is, as much as I do want sex now, I want a relationship more. I have this dumb, probably unrealistic idea that I will meet a cool sort of cute guy and we will become friends. I will trust him enough to move to a romantic level. Then, when I'm ready, we can do all of the things that I missed out on in my life. Until then, I'm pretty sure I'll continue to be single.

1) I princip alla kvinnor i min ålder som jag har känt är så här.

2) Den här kvinnans problem är att hon hatar män,

Citat:
Sex! No way. No boy was putting his hands on me and thinking it would lead to anything else. The idea of making out grossed me out.

3) Ni kan se att hon (som de flesta kvinnor) föredrar att vara oskuld och singel framför att gå ut och ligga och ta initiativ till att träffa män.
Citera
2016-11-23, 12:52
Bannlyst
jodå ALLA tjejer gillar sex och mys , ofta mer än oss män att få äran att locka fram tjejers verkliga lust och sexualitet är bara helt underbart och många gånger då så är vi killar rätt tama i våra lustar fast vi ofta framställs som kåtbockar ............
Citera
2016-11-23, 13:13
Medlem
Babianens avatar
Här är fler exempel,

1) 29 årig oskuld,

Citat:
I'll call this fate. In my 29 years I never had a long term relationship, never dated, never had anything sexual - yep I'm still virgin in this day and age. I have a very platonic relationship with a man that I met in internet in 2006. He traveled to my country ( he's from Germany, I'm from Brazil) only to see me (then after he said he didn't come because of me), but we never made sex. I gave him a free stay because I was in love and a completely naive 19 yo girl. He used it, and went away without saying even a thank you. (He never paid for a bread during his 3 weeks here).

Now, I understood my parents policy to this, and they were always checking if we were doing something more “hot”. He only wanted to used me and the house. We never made nothing, this pissed this guy and he cheated on me while he was at my house. And left me for someone else, a Brazilian like me.

Citat:
Do I miss having a husband or a boyfriend? Nowadays not so much, when I was 19/20 I said to myself that I wanted to marry and have kids with 25. I'm with 29 and I'm virgin, never ever had a long term relationship. I felt a bit of despair in my middle 20’s. Now, I know I'll be a spinster. I still want to have 2 kids, but to adopt in Brazil is veeery hard - being a single woman. I'm already saving money to have artificial insemination. Since the man I wanted to be the dad of my future kids, is already a dad.

Little by little I get used to be alone.

2) En kvinna som aldrig har haft en pojkvän och är nöjd med det,

Citat:
I’ve been single for the entirety of my life so far, I have dated people but have never been in a serious or long term relationship for multiple reasons:

For me as for many other Quora users, school and extracurricular activities have taken over a large part of my life. This is to the point where I feel that I don’t have “time” to be in a relationship. They take time, effort and sacrifice, at this point in my life I don’t think I could give up any of those.
I am also quite picky. I do not see the point in entering a long term relationship unless I am certain that there is quite a bit of potential. Otherwise relationships seem like a waste of time to me. I know many others may say they are learning experiences nonetheless but I just don’t see it that way.

Citat:
For the most part, I am completely at peace with being single. But there are some nights when loneliness gets the best of me and I yearn for a significant other to talk to.

3) Här är en kvinna som vill bli uppvaktad,

Citat:
Reasons why I’m single:

I’m picky. I want to be attracted to the man, have the same values, and have conversations that are out of this world. I want a man who will buy me flowers, show he cares, and isn’t afraid to be romantic. I know I can bring the same to a relationship, so it would be nice to have it reciprocated.

Citat:
I like my independence and lack of drama. I’m not really looking for a boyfriend, so unless a man comes seeking me out, I will remain single.

ni kan se att ingen av de här kvinnorna tycker att brist på sex är ett problem. Tvärtom de flesta är oskulder och har 0 problem med det.
Citera
2016-11-23, 13:17
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frifart
jodå ALLA tjejer gillar sex och mys , ofta mer än oss män att få äran att locka fram tjejers verkliga lust och sexualitet är bara helt underbart och många gånger då så är vi killar rätt tama i våra lustar fast vi ofta framställs som kåtbockar ............

1) Titta på oskulderna som jag har citerat. De kan beställa hem en kille för sex på typ 10 minuter. Varför gör de inte det?

2) Om man gillar sex då behöver ingen locka fram det. Behöver kvinnor locka fram mäns verkliga sexualitet?

3) Det som jag har citerat är kvinnors verkliga lust och sexualitet.

4) Även kvinnor som har sex är inte mer intresserade än de kvinnor som jag har citerat de inser bara att de måste ställa upp för att få saker av mannen.
Senast redigerad av Babianen 2016-11-23 kl. 13:20.
Citera
2016-11-23, 13:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Titta på oskulderna som jag har citerat. De kan beställa hem en kille för sex på typ 10 minuter. Varför gör de inte det?

2) Om man gillar sex då behöver ingen locka fram det. Behöver kvinnor locka fram mäns verkliga sexualitet?

3) Det som jag har citerat är kvinnors verkliga lust och sexualitet.
skriver bara om mina egna erfarenheter i detta har inte läst allt i vad du har skrivit här i ämnet , men tjejer är lärda sen barnsben och stenåldern att sex / lust ska hållas dold så mycket som det går tyvärr män är mer öppna över vad de känner och när de känner lust , allt för att få sprida sin säd , också det kommer i från stenåldern typ ja kvinnor tycker jag ska börja locka fram mer sexualitet av sina män , jag funkar så !!! att får jag inte respons och tydliga signaler så tappar jag intresset fort , men väljer tjejer att tydligt visa vad de vill och släppa på spärrarna lite så blir jag snabbt ett riktigt nyfiket vilddjur i sängen med få spärrar till allas glädje så vill tjejer ha bra sex så tycker jag de ska tänka på detta lite då jag tror många killar funkar som mej
Senast redigerad av frifart 2016-11-23 kl. 13:35.
Citera
2016-11-23, 13:49
Medlem
Babianens avatar
Citat:
skriver bara om mina egna erfarenheter i detta har inte läst allt i vad du har skrivit här i ämnet , men tjejer är lärda sen barnsben och stenåldern att sex / lust ska hållas dold så mycket som det går tyvärr män är mer öppna över vad de känner och när de känner lust , allt för att få sprida sin säd , också det kommer i från stenåldern typ ja kvinnor tycker jag ska börja locka fram mer sexualitet av sina män , jag funkar så !!! att får jag inte respons och tydliga signaler så tappar jag intresset fort , men väljer tjejer att tydligt visa vad de vill och släppa på spärrarna lite så blir jag snabbt ett riktigt nyfiket vilddjur i sängen med få spärrar till allas glädje så vill tjejer ha bra sex så tycker jag de ska tänka på detta lite då jag tror många killar funkar som mej

1) Men jag citerar kvinnor som är över 25. Tror du att någon säger åt en kvinna på 30 år att inte ha sex?

2) Om du sa åt män att hålla sin sexlust dold skulle de göra det? Nej de skulle ha sex ändå.

3) Skulle män välja att vara oskulder fram till 25+ om de kunde få sex när som helst?

4) Vilka krav ställer de här kvinnorna på män för att ha sex med dem?

Citat:
I have this dumb, probably unrealistic idea that I will meet a cool sort of cute guy and we will become friends. I will trust him enough to move to a romantic level. Then, when I'm ready, we can do all of the things that I missed out on in my life. Until then, I'm pretty sure I'll continue to be single.

Citat:
I'm already saving money to have artificial insemination. Since the man I wanted to be the dad of my future kids, is already a dad.

Citat:
For the most part, I am completely at peace with being single. But there are some nights when loneliness gets the best of me and I yearn for a significant other to talk to.

Citat:
I’m picky. I want to be attracted to the man, have the same values, and have conversations that are out of this world. I want a man who will buy me flowers, show he cares, and isn’t afraid to be romantic.

ser ni några krav på att mannen ska vara vältränad, ha stor en kuk, ska ställa upp på gruppsex? Nej det är krav på att mannen ska köpa blommor, vara rolig att prata med, och vara en bra kompis. En del kvinnor har inga krav alls för att de vill inte ha någon man.
Citera
2016-11-23, 14:02
Bannlyst
[quote=Babianen|59108573]1) Men jag citerar kvinnor som är över 25. Tror du att någon säger åt en kvinna på 30 år att inte ha sex?

2) Om du sa åt män att hålla sin sexlust dold skulle de göra det? Nej de skulle ha sex ändå.

3) Skulle män välja att vara oskulder fram till 25+ om de kunde få sex när som helst?

4) Vilka krav ställer de här kvinnorna på män för att ha sex med dem?

jo men att inte vilja ha någon man och att inte vilja ha sex är helt skilda saker sedan att det låter att män har så mycket sex hela tiden är mycket bullshit också , det krävs två för en sängvända det undermedvetna hos kvinnor att spara sej sitter i mer än man tror även om kvinnor runt 30 är mer fria nu för tiden att göra det deras känslor kräver i bland , och bra är väl det . sedan är det väldigt olika från människa till människa hur och när de har sex i sina liv , vissa knullar allt de kommer åt och andra väljer mer seriösa kontakter med mycket sex under långa tider även om det medför sexbrist de tider där i mellan förhållanden . sex är inget livsnödvändigt för mej även om jag gillar det otroligt mycket de gånger man får det i livet
Citera
2016-11-23, 14:12
Medlem
Babianens avatar
Citat:
jo men att inte vilja ha någon man och att inte vilja ha sex är helt skilda saker sedan att det låter att män har så mycket sex hela tiden är mycket bullshit också , det krävs två för en sängvända det undermedvetna hos kvinnor att spara sej sitter i mer än man tror även om kvinnor runt 30 är mer fria nu för tiden att göra det deras känslor kräver i bland , och bra är väl det . sedan är det väldigt olika från människa till människa hur och när de har sex i sina liv , vissa knullar allt de kommer åt och andra väljer mer seriösa kontakter med mycket sex under långa tider även om det medför sexbrist de tider där i mellan förhållanden . sex är inget livsnödvändigt för mej även om jag gillar det otroligt mycket de gånger man får det i livet

1) Men minst 2 av de här kvinnorna är oskulder vid 25+. Vill man ha sex då?

2) Ja exakt eftersom kvinnor inte vill ha sex då får inte män sex heller.

3) Ingen kvinna i min generation (jag är född på 1980 talet) har vuxit upp med att man ska "spara sig" sexuellt.

4) Om man gillar sex varför skulle det spela någon roll om det är en relation? Det är sexet som man vill ha inte relationen.
Citera
2016-11-23, 14:21
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Men minst 2 av de här kvinnorna är oskulder vid 25+. Vill man ha sex då?
Vissa tjejer vill inte ha sex. Vissa killar vill inte. Men de flesta kvinnor är pilska precis som män. Min tjej vill ha sex. För att vi har bra sex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in