Citat:
Ursprungligen postat av
frifart
skriver bara om mina egna erfarenheter i detta

har inte läst allt i vad du har skrivit här i ämnet , men tjejer är lärda sen barnsben och stenåldern att sex / lust ska hållas dold så mycket som det går tyvärr

män är mer öppna över vad de känner och när de känner lust , allt för att få sprida sin säd , också det kommer i från stenåldern typ

ja kvinnor tycker jag ska börja locka fram mer sexualitet av sina män , jag funkar så !!! att får jag inte respons och tydliga signaler så tappar jag intresset fort , men väljer tjejer att tydligt visa vad de vill och släppa på spärrarna lite så blir jag snabbt ett riktigt nyfiket vilddjur i sängen med få spärrar till allas glädje

så vill tjejer ha bra sex så tycker jag de ska tänka på detta lite då jag tror många killar funkar som mej

1) Men jag citerar kvinnor som är över 25. Tror du att någon säger åt en kvinna på 30 år att inte ha sex?
2) Om du sa åt män att hålla sin sexlust dold skulle de göra det? Nej de skulle ha sex ändå.
3) Skulle män välja att vara oskulder fram till 25+ om de kunde få sex när som helst?
4) Vilka krav ställer de här kvinnorna på män för att ha sex med dem?
Citat:
I have this dumb, probably unrealistic idea that I will meet a cool sort of cute guy and we will become friends. I will trust him enough to move to a romantic level. Then, when I'm ready, we can do all of the things that I missed out on in my life. Until then, I'm pretty sure I'll continue to be single.
Citat:
I'm already saving money to have artificial insemination. Since the man I wanted to be the dad of my future kids, is already a dad.
Citat:
For the most part, I am completely at peace with being single. But there are some nights when loneliness gets the best of me and I yearn for a significant other to talk to.
Citat:
I’m picky. I want to be attracted to the man, have the same values, and have conversations that are out of this world. I want a man who will buy me flowers, show he cares, and isn’t afraid to be romantic.
ser ni några krav på att mannen ska vara vältränad, ha stor en kuk, ska ställa upp på gruppsex? Nej det är krav på att mannen ska köpa blommor, vara rolig att prata med, och vara en bra kompis. En del kvinnor har inga krav alls för att de vill inte ha någon man.