Citat:
Ursprungligen postat av
wienna2016
Tror inte Per kommer välja någon, han suckar åt Carola, så det lär ju inte finnas vidare intresse där som du säger och dom andra två har han ju i stort sett redan avfärdat.
Fast han sa ju idag att det var en av kvinnorna som intresserade honom, varpå man i nästa scen fick se hur han och Carola dansade med varandra.
Carola har ju också önskat att de andra kvinnorna ska lämna gården så hon kan få ha Per för sig själv.
Jag undrar bara vad jag missar... Förutom att Per tycker att hon är snygg. Han borde ju veta bättre än att vara så enkelspårig.
Ännu märkligare är väl vad Carola ser i Per... Hon verkar vara rätt flummig av sig. Några djupare konversationer lär hon väl knappast få med honom, det var ju rätt tydligt att han inte har tålamod eller intresse för det. Nej, jag kan helt enkelt inte se hur de skulle kunna passa ihop.
Citat:
Ursprungligen postat av
wienna2016
Det blir nog inga par i år, har väldigt svårt för att se vilka det skulle vara. Charlie och Jennifer? Hon var ju också märklig som först ber David öppna sig och sekunden efter så bedyrar hon sin kärlek för Charlie?!? Han är 24 år och hon 33 och bor i en bonnhåla, hur ska det kunna hålla?
Jag började tänka på att Charlie kunde fatta tycke för någon av Eriks tjejer som ligger närmare honom i ålder. Fanns ju en risk för det nu när alla träffades. Hade kunnat bli intressant minst sagt.