Citat:
Ursprungligen postat av
Bensprattel
Jag trodde att Erik var en självklar kandidat, men är inte så säker nu när Joacim ska vara med.
Nej, jag tror inte att det finns plats för honom tyvärr.
Citat:
Ursprungligen postat av
Bensprattel
Nu plockar dom helt plötsligt in en tionde bonde - som varit med en gång tidigare (2006)!
Citat:
Ursprungligen postat av
Hjortfelt
Varför han släpps in nu fattar jag inte riktigt, kanske är det några av dem först tilltänkta 8 som har dragit sig ur?! Eller nåt annat som har hänt. Eller så tycker Linda synd om honom som kämpat på egen hand sen 2006 och fortfarande är singel. Linda kan ju vara blödig ibland och bönderna ligger ju henne varmt om hjärtat.
Tror ni Marcus då blir en av de 4 vi kommer få följa på TV i höst??
Citat:
Ursprungligen postat av
kostymnisse
Extremt tråkigt med en gammal bonde som får göra comeback. Han gjorde då ett dumt val (Att vara 27 och välja en 19åring fungerar ju extremt sällan över tid, nära på aldrig) och bara för att han nu råkade dyka upp hos en av dom sökande för iår får han en andra chans.
Om vi ska förutsätta att Markus är klar för programmet så är ju frågan om hans kompis Johan - som var den som i första hand sökte - får en plats? Känns ju rätt taskigt för hans skull annars.
Ska de kanske dra nytta av killarnas vänskap och filma dem dubbeldejtandes?
Johan kändes ju inte som nåt självklart val annars bland de sökande men med tanke på att även Markus nu tycks få gräddfil så är det ju en större möjlighet att han kommer med i programmet.
Jag trodde t ex att Fredrik var självklar som "den äldre" bonden, men kommer han då ens att komma med? Och vad händer med homobonden Leonora? Eller Therese?
Jag hade föredragit ett "Bonde söker fru-Allstars" om man nu vill ge tidigare bönder en ny chans. Det hade kunnat vara rätt så kul faktiskt men då ska det vara det upplägget från början och inte som nu när det sker på nya bönders bekostnad. Markus är ju inte den mest intressanta eller underhållande bonden heller så jag är inte så glad över att han eventuellt får chansen före någon ny.