2016-11-23, 20:36
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Hej vill du följa med mig ut med hunden? (löjligt att alla kändishundar ska ha speciella namn, se vad du ställde till med Orup) säger inte hon gråhåriga.
Hildingson frågar, hur trivs du med pöken då?...eh..jo bra...svarar den undvikande personligheten men du ska ha cred!, att inte klara av man to man talk ger judestjärna i boken

Trevligt, My stod för årets attraktivaste move i TV, hon förtjänar kristallenpriset Årets underhållningsprogram, Linneas hångel var för Dynastin såpoperig tyck ja, kristallen för Årets fakta- och aktualitetsprogram möjligtvis

Sigrid är lite lik Alex Schulman, jag märkte en detalj som gör mig knäsvag på ett ganska dåligt vis,
man ser hennes aorta framträda i tinningen, den ser ut att kunna brisera i sömnen när som helst, operera bort den nu innan det är försent!
Slit av mä kläderna, säger hon inför gruppen, hon vet verkligen hur man bygger upp en frustration med inslag av hat

Gör Anders olycklig nu!, han är en sån som smygpussar i hårfästet!
Senast redigerad av Herr Bökberg 2016-11-23 kl. 21:03.
Citera
2016-11-23, 20:59
Medlem
4N0NYMs avatar
Väljer hon Charlie så sätter jag min bostadsrätt på att förhållandet är slut inom 1år!
Citera
2016-11-23, 20:59
Bannlyst
Fan vad töntigt att dra lott om vem som ska få dela dubbelsäng med Erik. Vem tror han att han är?

Jennifer blir bara mer och mer manisk...

Kan inte förstå egentligen varför Erik måste berätta att han knullat Sigrid på Sundbyholm, detta var ju innan han dejtade sina brevskrivare.

Sigrid fortsätter tjata om fysisk attraktion och beröring, men vill inte ha någon av dom...
Citera
2016-11-23, 21:06
Medlem
kukflashs avatar
Jag tror det kommer sluta såhär

Sigrid - Bertil
Per - Carola
Jennifer - Charlie
Erik - Linnea eller My.
Lina får åka hem i nästa avsnitt.

Spara gärna mitt inlägg så kommer ni se att jag har rätt
Citera
2016-11-23, 21:10
Medlem
2mass avatar
Jennifer, hur tänker du egentligen?
Först så väljer du endast ut 5 killar på gruppdejt för att du inte vill ge nån falska förhoppningar. Sen säger du till osäkre David att du vill att han tar för sig mer och att han ska släppa på sin mur, för att sedan avslöja det vi alla visste från början - att du är kär i Charlie

Hon är så full av motsägelser i sitt beteende Jennifer, hon är i strid med sig själv hela tiden och inte ärlig mot sig själv eller andra. Först säger hon till David att hon vill han ska visa mer och får honom att erkänna att han har en mur som hon vill att han ska släppa på. En mening senare friendzonar hon honom totalt(fast David verkar inte fattat det ) genom att säga "du är nog den finaste killen här". Och sen i mötet med Charlie erkänner hon att hon är kär i honom

Oerhört förvirrat beteende och jag skulle råda dig hitta en vettig hjärnskrynklare Jennifer

Eller kan du kanske förklara ditt beteende här i tråden rentav?
Citera
2016-11-23, 21:13
Medlem
Flor-Idas avatar
Jaha, då var det klart vilka som kommer att bli valda:

ERIK väljer Grin-Olle

PER väljer Carola

JENNIFER väljer Charlie.

SIGRID vill provknulla alla killarna innan hon kan känna något
Citera
2016-11-23, 21:19
Medlem
enfindams avatar
Det var pinsamt att se hur besvärad Per var när han dansade med damerna, vill han ens vara med?
Pinsamt också att se Erik först kyssa My sedan Linnea, det gäller att passa på.
Man undrar vem Jennifer kommer att välja och isåfall, kommer det att hålla?
Sist men inte minst Sigrid, vem hon väljer är en gåta.
Slutsats: Det går nog inte att framtvinga kärlek på TV4.
Senast redigerad av enfindam 2016-11-23 kl. 21:33.
Citera
2016-11-23, 21:35
Medlem
2mass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Jaha, då var det klart vilka som kommer att bli valda:

ERIK väljer Grin-Olle

PER väljer Carola

JENNIFER väljer Charlie.

SIGRID vill provknulla alla killarna innan hon kan känna något

Har väl varit klart länge iofs

Erik väljer den snyggaste, Per väljer den snyggaste, Jennifer väljer den snyggaste. Fysisk attraktion går före allt, söker man till ett sånt här program och ser att ens medtävlande är två poäng över en själv bör man packa väskan och åka hem direkt. Spara ens värdighet

Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Det var pinsamt att se hur besvärad Per var när han dansade med damerna, vill han ens vara med?
Pinsamt också att se Erik först kyssa My sedan Linnea, det gäller att passa på.
Man undrar vem Jennifer kommer att välja och isåfall, kommer det att hålla?
Sist men inte minst Sigrid, vem hon väljer är en gåta.
Slutsats: Det går nog inte att framtvinga kärlek på TV4.

hur tänker du nu?
Citera
2016-11-23, 21:37
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg

Sigrid är lite lik Alex Schulman, jag märkte en detalj som gör mig knäsvag på ett ganska dåligt vis,
man ser hennes aorta framträda i tinningen, den ser ut att kunna brisera i sömnen när som helst, operera bort den nu innan det är försent!

Stämmer, samma garnityr och breda spända flin.

Sigrid väljer Bertil, han är ung och medgörlig. Anders är en skön lirare, men han har pondus och vill bestämma, det accepterar inte Sigrid.
Citera
2016-11-23, 21:43
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2mas
Har väl varit klart länge iofs

Erik väljer den snyggaste, Per väljer den snyggaste, Jennifer väljer den snyggaste. Fysisk attraktion går före allt, söker man till ett sånt här program och ser att ens medtävlande är två poäng över en själv bör man packa väskan och åka hem direkt. Spara ens värdighet

hur tänker du nu?
Jag tänker att det är väl inte alldeles självklart att hon väljer Charlie?
Citera
2016-11-23, 21:45
Medlem
OldMKenseys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrunoBerra
Linnea är garanterat världens mest svartsjuka människa, skulle aldrig gå att vara tillsammans med hon.
Erik skulle inte ens våga lämna huset om dom va tillsammans.

Däremot My, där har vi en riktig kvinna med lite stake.

Henne
Citera
2016-11-23, 21:47
Medlem
2mass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Jag tänker att det är väl inte alldeles självklart att hon väljer Charlie?

Och då undrar jag hur du tänker? Är du på avsnitt två?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in