Citat:
Ursprungligen postat av
AlexandraIda
Hon kanske tycker att det är hennes uppgift som vän till Erik att lägga sig i hur han ska göra. Jennifer hade ju otur redan på slottet och jag tror att hon själv inser att hon inte kommer hitta kärleken genom programmet. Därför fokuserar hos istället på Erik och hur det går för honom.
När det gäller Per tror jag det handlar mycket om att han känner sig obekväm med att stå i centrum. Därför drar han sig undan och det kan tolkas som att han är lite deppig och ointresserad.
Ja troligen är det så Jennifer anser att man ska göra som en vän men jag tycker hon gör helt fel. Ja hon hade nog hoppats på André men sen visade det sig att han var kriminell och flera av dem som hade sökt till henne såg ju ut lite som dem som sökte till Ann-Katrin

och det var nog inte vad hon hade trott. Men hon hade ju valt dem själv.
Tror också att Per känner sig otroligt obekväm men jag hoppas man får se en lättare Per till sinnet ikväll.
TV-hallåan sa ju nyss också att det kommer komma fram om Eriks natt med Sigrid till hans brevskrivare....sen om det är sant får man väl se. Hoppas iaf det händer saker så tråden här om inte annat blir flera sidor längre