2016-11-06, 16:30
Medlem
ConsafesDeBars avatar
Har fått "stentjack" senaste gångerna (Gbg), har köpt det på vinst och förlust genom bekanta (i brist på stabila kranar), så jag har inte kunnat inspektera/prova det innan affär.

Det har varit nästan helt smak, lukt och effektlöst varenda gång.
Misstänker att det ligger på max 10% eller att det är något RC-hopkok, för viss vasokonstriktion och huvudvärk verkar vara relaterat till denna skiten.

Hädanefter köper jag aldrig "sten" frivilligt igen.

Någon annan som har samma upplevelse om sten runt Gbg?
Citera
2016-11-06, 20:12
Medlem
Har testat att skjuta några gånger och endast med rena och nya verktyg. Har alltid blivit öm i armen och varit svårt och sträcka ut armen helt. Är noob inom detta. Jag undrar hur orolig man behöver vara för sjukdomar? Verktyg har alltid varit nya men tjacket har nog aldrig varit ren. Ska man uppsöka läkare för prover och hur skulle man kunna göra detta snyggt utan att avslöja sig om varför?
Citera
2016-11-06, 21:06
Medlem
lordezecs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConsafesDeBar
Har fått "stentjack" senaste gångerna (Gbg), har köpt det på vinst och förlust genom bekanta (i brist på stabila kranar), så jag har inte kunnat inspektera/prova det innan affär.

Det har varit nästan helt smak, lukt och effektlöst varenda gång.
Misstänker att det ligger på max 10% eller att det är något RC-hopkok, för viss vasokonstriktion och huvudvärk verkar vara relaterat till denna skiten.

Hädanefter köper jag aldrig "sten" frivilligt igen.

Någon annan som har samma upplevelse om sten runt Gbg?

Låter som det jag köpte... Förutom att ja ej fick huvudvärk (bor själv i gbg)
Citera
2016-11-06, 21:24
Medlem
ConsafesDeBars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lordezec
Låter som det jag köpte... Förutom att ja ej fick huvudvärk (bor själv i gbg)

Senaste batchen gav ingen huvudvärk (än), men å andra sidan har jag för mig att huvudvärken kom efter ett par dagars bruk.

Jag ska tillägga att senaste batchen hade en viss besk smak (misstänkt lik den beska smaken av koffeintabletter).
Citera
2016-11-07, 06:09
Medlem
Risplockarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BB5
Har testat att skjuta några gånger och endast med rena och nya verktyg. Har alltid blivit öm i armen och varit svårt och sträcka ut armen helt. Är noob inom detta. Jag undrar hur orolig man behöver vara för sjukdomar? Verktyg har alltid varit nya men tjacket har nog aldrig varit ren. Ska man uppsöka läkare för prover och hur skulle man kunna göra detta snyggt utan att avslöja sig om varför?

Rekommenderar att du köper Hirudoid:

"Hirudoid tränger genom huden in i de ytliga vävnaderna där det motverkar bildandet av ytliga blodproppar samt påskyndar upplösning och tillbakagång av ytliga blodproppar, blåmärken och svullnad."

Och LHP:

"LHP är en antiseptisk kräm som håller rent från bakterier i mindre, ytliga sår t ex skrubbsår, skavsår, trasiga nagelband, självsprickor, munsår och insektsbett. Därmed motverkas en infektion i såret. "

Båda två finns på apotek men rekommenderar apotea.se (mycket billigare).
Citera
2016-11-08, 20:29
Medlem
ramsays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Risplockarn
Rekommenderar att du köper Hirudoid:

"Hirudoid tränger genom huden in i de ytliga vävnaderna där det motverkar bildandet av ytliga blodproppar samt påskyndar upplösning och tillbakagång av ytliga blodproppar, blåmärken och svullnad."

Och LHP:

"LHP är en antiseptisk kräm som håller rent från bakterier i mindre, ytliga sår t ex skrubbsår, skavsår, trasiga nagelband, självsprickor, munsår och insektsbett. Därmed motverkas en infektion i såret. "

Båda två finns på apotek men rekommenderar apotea.se (mycket billigare).

Kan tillägga att voltaren salva är en bra och för den delen billig produkt att smörja in slangarna. Massage med handduk är också ett bra och enkelt sätt att fixa armen om man har bulor osv.

Har man ingenting tillgängligt för stunden går det bra med en vanlig hudllotion och finns inte det så bara tvätta händerna och massera.

Högläge, är det varmt och svullet bara spola med kallt vatten då och då, känns då bättre och sen röra sig så man får lite cirkulation.
Citera
2016-11-13, 02:19
Medlem
bananajoe33s avatar
Blev tjack idag ångrar det som fan nu, har jobbig AT, måste försöka fixa benso.... Lindrar lyrica avtändning? även om man är riktigt tollerant mot lyrica?
Citera
2016-11-13, 02:22
Medlem
bananajoe33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tyronez
Vad ska man göra med resten av påsen för att få blött amfetaminpasta att torka snabbare. Frysen för att sedan hacka eller bara låta stå öppet?

Jag brukar stoppa det på spisplattan en kort stund och samtidigt hacka mycket i tjacket.. Vet inte om det är dåligt men så har jag gjort många gånger och det funkar bra.
Citera
2016-11-13, 07:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bananajoe33
Jag brukar stoppa det på spisplattan en kort stund och samtidigt hacka mycket i tjacket.. Vet inte om det är dåligt men så har jag gjort många gånger och det funkar bra.

lyrica funkar kanske för bra!!
Citera
2016-11-18, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bananajoe33
Haha och samtidigt luktar det fränt tjack i trapphuset närmare 3 dagar.
Citera
2016-11-21, 22:42
Medlem
Phosphoruss avatar
Har en fråga till alla tjackisar därute:

Hur har det sett ut med era avtändningar, mer specifikt undrar jag om ni typ får större avtändning ju äldre ni blivit eller vice versa.

Personligen får jag ALDRIG avtändning längre, hur länge eller hur stor dos jag tryckt. För mig blev det lättare med åldern och tillslut va avtändnignen obefintligt.

Varför jag undrar är för att de få vänner som jag vet tar tjack så har det blivit värre med åldern för dom.

Kan va värt att påpeka att jag är relativt ung fortfarande 22 bast men har vart fast på tjack sen jag va 14.

Väldigt nyfiken på era åsikter om detta.
Citera
2016-11-22, 00:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Phosphorus
Har en fråga till alla tjackisar därute:

Hur har det sett ut med era avtändningar, mer specifikt undrar jag om ni typ får större avtändning ju äldre ni blivit eller vice versa.

Personligen får jag ALDRIG avtändning längre, hur länge eller hur stor dos jag tryckt. För mig blev det lättare med åldern och tillslut va avtändnignen obefintligt.

Varför jag undrar är för att de få vänner som jag vet tar tjack så har det blivit värre med åldern för dom.

Kan va värt att påpeka att jag är relativt ung fortfarande 22 bast men har vart fast på tjack sen jag va 14.

Väldigt nyfiken på era åsikter om detta.
Det är vanligt efter ca 1-2 veckors dagligt brukande. När toleransen höjs är det bara att vänta i ca 72 timmar och du kan återgå till att punda samtidigt som du slipper bi-effekter. I mitt fall så ökar affe t.o.m hungern efter en viss tids brukande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in