2016-11-21, 06:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Ja Stefan kanske skulle tänkt sig för både en och två ggr innan han blev "tokkär" i Thilde. Han gjorde en miss och drog en nitlott. Thilde är nu lycklig med sin flickvän och jag skulle anta att hon har mesta vårdnaden om barnen?! Kvar blev Stefan, sårad och barn varannan helg......

Blir man kär så blir man. Stefan hittar säkert någon som han kan bli lycklig med på riktigt.
Citera
2016-11-21, 08:06
Medlem
udons avatar
Vafan, nu har ni tjatat i 500 inlägg om att Sigrid bara är intresserad av hästar. Ja, det är uppenbart att hon är mycket intresserad av hästar. Dags att släppa det nu.

Jag tror Sigrid är någon som farit runt mycket i världen, träffat massor med människor men sedan inte orkat mer och flyttat ut i skogen. Nu känns det som hon är lite obekväm med att åter stå i rampljuset.

Att hon pratar om fysisk attraktion i de små intervjuerna kan ju självklart bero på att produktionen får henne att säga det. Givetvis har dom en agenda för varje deltagare och hur det hela ska förmedlas.
Citera
2016-11-21, 08:08
Medlem
Citat:
Ja troligen ingår det i hennes roll.

Ja tydligen trodde Linda att hon skulle kunna komma på en lösning gällande Daniel och Alexandra, men att det skulle gå och finna en lösning var ju skrattretande. Orsaken till varför dem valde bort varandra var ju inget man kunde ändra på. Men hon sa det väl för att trösta dem och för att det skulle låta bra. Nej Alexandra borde aldrig sökt till Daniel och hon sa ju efteråt att hon kände sig dum och att hon hade tagit någon annans plats på gården när det blev som det blev.

Nej jag tror inte heller att Linda funnit en lösning gällande dessa två och dem har det nog bättre utan varandra också tror jag.

Som tur är har väl Daniel funnit en ny kärlek, så detta med Alexandra löste sig ändå . Har en kompis som besökt Daniels turistattraktion och hon sa att den mannen hade utstrålning!
Citera
2016-11-21, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Skulle gissa att det är väldigt mycket som är vinklat men man får ju utgå ifrån det man ser i tv. Är svårt att veta hur det kommer gå i kommande val. Tror att Jennifer skickar hem Brandon just för att han varit för på även om han tog ett steg tillbaka förra veckan. När det gäller Charlie har hon mest pratat om hur snygg han är, vet inte vad hon tycker om honom som person? Hon klagade en del på att David är för blyg och att det lätt blir stelt så det känns tveksamt om det kommer bli något.

Vet inte om Sigrid och Bertil haft någon ensamtid? Tycker han håller sig mycket i bakgrunden och han verkar inte riktigt trivas på gården. Tror att Sigrid väljer Rickard, tycker de passar bäst ihop. Anders och hon är alldeles för olika vilket blev tydligt i senaste avsnittet.

Tror att Per väljer Carola, känns som hon varit favorit hela tiden. Annette verkar ha starka känslor för Per men tror inte han är lika intresserad. Annelie lär snart ryka, hon och Per är ju varandras motsatser och det skulle aldrig funka i längden.

Erik är för barnslig för detta, tror ju att Linnea ryker nästa gång men man vet aldrig. My och Lina är nog lite mer framåt och tar för sig på ett annat sätt och jag tror det tilltalar Erik mer än någon som är blyg och lite osäker. Sedan vet jag inte om någon av dem är redo för ett seriöst förhållande?

Ja, verkar som att Jennifer inte alls pratat med Charlie nåt. Man lär sig inte att känna honom alls, enda Jennifer pratar om är hans utseende, men vilka är hans andra kvalitéer då? Tror också Jennifer skickar hem Brandon... Sen verkar det ju som att David är alltför försiktig för Jennifer, tyvärr. Hade hoppats på dem två ändå

Är osäker på om Per passar med Carola i slutändan, faktiskt. Annette känner han inget för, Anneli väljs bort i nästa val.
Citera
2016-11-21, 12:32
Medlem
Citat:
Nej, jag tror inte det skulle funka. Är bättre om Sigrid träffar någon som vill anpassa sig efter hennes liv, inte någon som ställer krav och har egna idéer om hur saker ska vara. Anders passar bättre ihop med någon som är mer lik honom.

Nej man vet ju aldrig, kanske du har rätt och vi får se vem som åker på hennes gård nästa gång. Sant på ett sätt, Sigrid verkar inte alls ha fattat det där med att mötas på halva vägen....
Citera
2016-11-21, 12:33
Medlem
Citat:
Blir man kär så blir man. Stefan hittar säkert någon som han kan bli lycklig med på riktigt.

Ja det hoppas jag han gör, men då är han kanske lite mer eftertänksam. Man lär ju (förhoppningsvis) av sina missar i livet.
Citera
2016-11-21, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vilmulina
Som tur är har väl Daniel funnit en ny kärlek, så detta med Alexandra löste sig ändå . Har en kompis som besökt Daniels turistattraktion och hon sa att den mannen hade utstrålning!

Det gör mig ju glad i så fall för Daniel är värd att vara lycklig och då med någon som verkligen satsar på honom och inte drar sig ut när det verkligen gäller.
Citera
2016-11-21, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vilmulina
Ja, verkar som att Jennifer inte alls pratat med Charlie nåt. Man lär sig inte att känna honom alls, enda Jennifer pratar om är hans utseende, men vilka är hans andra kvalitéer då? Tror också Jennifer skickar hem Brandon... Sen verkar det ju som att David är alltför försiktig för Jennifer, tyvärr. Hade hoppats på dem två ändå

Är osäker på om Per passar med Carola i slutändan, faktiskt. Annette känner han inget för, Anneli väljs bort i nästa val.

Nej hon har väl bara haft ensamtid med Charlie en gång och sen sagt inför kameran hur snygg han är. Sen beror det ju på hur hon tänker också. Hon ville ju ha en man och inte en pojke, hon tyckte ju David var gullig på ett pojkaktigt sätt, men inte vad hon sökte. Brandon är för mycket och inte heller den man hon vill ha tror jag. Då återstår ju Charlie, han är flera år yngre, men snygg i hennes ögon, kanske hon ser honom som ögongodis och en chans till bra sex och att det gör honom till mer "man" i hennes ögon än de andra två?!

Du menar för att Carola har helt andra intressen än Per och är vegan? Skulle kanske kunna funka iaf men jag vet inte.......
Citera
2016-11-21, 13:28
Medlem
Citat:
Nej hon har väl bara haft ensamtid med Charlie en gång och sen sagt inför kameran hur snygg han är. Sen beror det ju på hur hon tänker också. Hon ville ju ha en man och inte en pojke, hon tyckte ju David var gullig på ett pojkaktigt sätt, men inte vad hon sökte. Brandon är för mycket och inte heller den man hon vill ha tror jag. Då återstår ju Charlie, han är flera år yngre, men snygg i hennes ögon, kanske hon ser honom som ögongodis och en chans till bra sex och att det gör honom till mer "man" i hennes ögon än de andra två?!

Du menar för att Carola har helt andra intressen än Per och är vegan? Skulle kanske kunna funka iaf men jag vet inte.......

Tror du att Jennifer och Charlie skulle kunna passa ihop? Jag tycker inte det känns som han passar att bo på en gård. När det gäller honom verkar det också bara handla om utseende, vet inte alls vad hon har för känslor för honom som person? Det krävs ju mer än bara attraktion om det ska fungera. Så nej, det verkar mycket tveksamt om det kan bli något. Tror att hon gillar David men att han är lite för blyg och hon tycker nog det är jobbigt att det blir lite stelt mellan dem. Känns som Jennifer överlag haft rätt mycket otur i programmet.
Citera
2016-11-21, 13:29
Medlem
Citat:
Ja det hoppas jag han gör, men då är han kanske lite mer eftertänksam. Man lär ju (förhoppningsvis) av sina missar i livet.

Tror du att det kommer funka för någon av bönderna eller blir det platt fall för allihop?
Citera
2016-11-21, 13:36
Medlem
Citat:
Tror du att Jennifer och Charlie skulle kunna passa ihop? Jag tycker inte det känns som han passar att bo på en gård. När det gäller honom verkar det också bara handla om utseende, vet inte alls vad hon har för känslor för honom som person? Det krävs ju mer än bara attraktion om det ska fungera. Så nej, det verkar mycket tveksamt om det kan bli något. Tror att hon gillar David men att han är lite för blyg och hon tycker nog det är jobbigt att det blir lite stelt mellan dem. Känns som Jennifer överlag haft rätt mycket otur i programmet.

Jag vet inte ifall de skulle passa ihop i längden, och man vet ju inte hennes känslor för honom som person som du säger, men jag menade mer att hon väljer honom, tar med honom på resan och sen kanske har nåt kortvarigt med honom för att få ut "något" av sin medverkan i programmet. Om hon nu är en tjej som tänker så, och sen går hon vidare och försöker finna sin kärlek på annat sätt. Så skulle hon välja Charlie så tror jag inte hon tänker långsiktigt

Ja hon sa ju själv att David var som en pojke när dem satt i soffan och han visade ju inte att han ville ha henne som hon ville han skulle göra. Tror ärligt talat att hon var mest attraherad både psykiskt och fysiskt av André som hon tvingades välja bort p.g.a. hans kriminalitet....är en känsla jag fått....
Citera
2016-11-21, 13:38
Medlem
Citat:
Tror du att det kommer funka för någon av bönderna eller blir det platt fall för allihop?

Jag hoppas ju att iaf några som är med i årets säsong ska finna kärleken, men jag börjar
bli alltmer tvivlande. Är ju inte mkt närhet man fått se på någon gård...alla verkar ha fastnat i kompisfällan och två av bönderna verkar ju bara ointresserade / uttråkade. Tror du på enhetligt platt fall??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in