Citat:
Ursprungligen postat av
Hjortfelt
Jag tror att Annelie i likhet med många andra fastnade för Pers presentationsvideo där han framstod som väldigt glad, positiv och på när det gällde damer, en man som visste vad han ville. Så hon föll nog för den biten, men borde ju nu sett hans mer dystra sidor och det borde ju få henne att tappa intresset. En del är nog lite vinklat, kanske som sagt för att inte avslöja hur Per egentligen känner för någon av de andra damerna.
Skulle gissa att det är väldigt mycket som är vinklat men man får ju utgå ifrån det man ser i tv. Är svårt att veta hur det kommer gå i kommande val. Tror att Jennifer skickar hem Brandon just för att han varit för på även om han tog ett steg tillbaka förra veckan. När det gäller Charlie har hon mest pratat om hur snygg han är, vet inte vad hon tycker om honom som person? Hon klagade en del på att David är för blyg och att det lätt blir stelt så det känns tveksamt om det kommer bli något.
Vet inte om Sigrid och Bertil haft någon ensamtid? Tycker han håller sig mycket i bakgrunden och han verkar inte riktigt trivas på gården. Tror att Sigrid väljer Rickard, tycker de passar bäst ihop. Anders och hon är alldeles för olika vilket blev tydligt i senaste avsnittet.
Tror att Per väljer Carola, känns som hon varit favorit hela tiden. Annette verkar ha starka känslor för Per men tror inte han är lika intresserad. Annelie lär snart ryka, hon och Per är ju varandras motsatser och det skulle aldrig funka i längden.
Erik är för barnslig för detta, tror ju att Linnea ryker nästa gång men man vet aldrig. My och Lina är nog lite mer framåt och tar för sig på ett annat sätt och jag tror det tilltalar Erik mer än någon som är blyg och lite osäker. Sedan vet jag inte om någon av dem är redo för ett seriöst förhållande?