2016-12-08, 16:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Känns bra att veta att man fortfarande kan vara "sexig" trots massa fysiska brister då
För i mina ögon är David högst medelmåttig, men antar att tjejers åsikter om honom också påverkas av att han är med i TV och får lite 'status' pga det.... Tror inte många skulle titta två gånger på honom på stan.

David är extremt mesig, tafatt, töntig o.s.v. Kan inte tänka mig att någon kvinna verkligen skulle tända på honom. Hans yttre med halvflint gör det inte bättre. Förstår ju att Jennifer valde Charlie även om han är en stor bluff och David var seriös.

Men vem skulle kunna knulla med David? Det går ju bara inte...
Citera
2016-12-08, 16:51
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wienna2016
David är extremt mesig, tafatt, töntig o.s.v. Kan inte tänka mig att någon kvinna verkligen skulle tända på honom. Hans yttre med halvflint gör det inte bättre. Förstår ju att Jennifer valde Charlie även om han är en stor bluff och David var seriös.

Tydligen flera kvinnor och bögar(?) i denna tråd.... Man får väl ta deras ord för det även om en annan har svårt att tro på det.
Citera
2016-12-08, 16:51
Medlem
Citat:

Det finns nog många kvinnor som tycker att David är bra mycket attraktivare än Charlie. Bara för att du tycker som du gör så är det ju inte alla som håller med om det. Tror att David kommer hitta någon som behandlar honom på ett bra sätt, då kommer det också bli lättare för honom att våga ta för sig mer.
Citera
2016-12-08, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Locifer
David ljög antagligen när hon frågade om han haft några längre förhållanden. Han var väldig oprecis och luddig. Tror faktiskt inte han har haft nåt förhållande alls.

Nu är jag man själv och tillhör inte målgruppen så att säga. På ett sätt har han väl ett ganska manligt utseende. Men allt förstörs av hans osäkerhet. Han darrade ordentligt när han skulle äta den där smörgåsen eller vad det var. Förstår det också på ett sätt för Jennifer hade inget trevligt sätt mot honom. Han kände sig säkert extra obekväm av hennes tjat om att han var blyg.

Jag är själv blyg och det SISTA man som blyg vill bli påmind om är att man är just blyg. Då försvinner all eventuell kvarvarande utstrålning. Det är som att sticka hål på en ballong. Man bara dör inombords.

Många fattar ju inte att det bara blir värre att påminna en person som är blyg. Det förstör självkänslan och det är som att det inte är okej utan att alla måste vara framåt och ta massor med plats. Därför tycker jag det var fel av Jennifer att tjata så mycket på David. Det gjorde det ju ännu svårare för honom att våga visa vad han känner.
Citera
2016-12-08, 17:12
Medlem
Stygotiuss avatar
Citat:
För övrigt undrar jag om Linnéa bara spelar en karaktär eller om det verkligen är henne 100%? Har aldrig träffat någon som henne IRL - dock måste jag medge att det är väldigt attraktiva och feminina egenskaper... lite dyrkan och "göra vad som helst för dig", tänka på giftermål och barn i ung ålder är väldigt attraktivt också, men på nåt sätt känns det inte hela äkta, tyvärr.

Attraktiva och feminina? De har träffats en vecka när hon säger att hon vill ha barn, gifta sig och spendera resten av livet med honom. Det är obehagligt, hon verkar ju nästan besatt. Extremt svartsjuk, och dessutom väldigt nöjd med sin svartsjuka..
Citera
2016-12-08, 17:13
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stygotius
Attraktiva och feminina? De har träffats en vecka när hon säger att hon vill ha barn, gifta sig och spendera resten av livet med honom. Det är obehagligt, hon verkar ju nästan besatt. Extremt svartsjuk, och dessutom väldigt nöjd med sin svartsjuka..
Just därför jag tror att det inte är äkta utan bara för TV
Citera
2016-12-08, 17:33
Medlem
Stygotiuss avatar
Citat:
Just därför jag tror att det inte är äkta utan bara för TV

Aha, okej. Jag tror att hon har psykiska besvär. Ska man fejka kan man göra det på bättre sätt tycker jag..
Citera
2016-12-08, 17:44
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stygotius
Aha, okej. Jag tror att hon har psykiska besvär. Ska man fejka kan man göra det på bättre sätt tycker jag..
Jag hade lätt velat "testa henne", så tycker han gjorde ett bra val... stor sannolikhet att det inte funkar men funkar det så är det jackpott IMO.
Citera
2016-12-08, 20:11
Medlem
Citat:
Tydligen flera kvinnor och bögar(?) i denna tråd.... Man får väl ta deras ord för det även om en annan har svårt att tro på det.

Jag tycker ju David är attraktiv för att han känns så blygsam och söt på nåt sätt . Och jag gillar också gluggen och hans blick är intensiv!!
Citera
2016-12-08, 20:12
Medlem
Citat:

David är ju attraktiv och jag gillar hans glugg och glimten han har i ögat . Han är genuin om man får säga så! Jag tänder då verkligen inte på såna 'pretty boys' som Charlie. Han känns för.... oäkta! Vet om att han är snygg och sånt är oattraktivt.
Citera
2016-12-08, 20:19
Medlem
ApanBapans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Undrar hur Linnea kommer reagera på detta med Sigrid? Det kan ju vara så att det handlar om pengar men jag tror faktiskt att det är så att TV4 vill spinna vidare på detta med Sigrid och Erik. De tror väl att det lockar fler tittare

Fast de lär väl redan ha bokat resorna långt innan situationen med Erik och Sigrid uppdagades?! Produktionen lär ju inte vänta in en sista minuten-resa. Eller?
Citera
2016-12-08, 20:22
Medlem
Bandida.locas avatar
Hur många sidor kan ni driva diskussionen om Davids yttre och inre?
Och huruvida Jennifer är sjuk i huvudet.

Vad snällt av Sigrid och dra med miljonären på ridtur på hästar som "inte var helt trygga". Han hade hellre hoppat bungyjump sa han.

Vad har Carola och Per gemensamt??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in