Citat:
Ursprungligen postat av
NirvanA
Så
Falkenberg, Helsingborg, Gefle ned.
Sirius, AFC/Eskilstuna/Väsby/Oklart, Halmstad upp
Vad tycker ni om det?
Att alla gräslag ska upp och plastlag ur...
Falkenberg och HIF således synd.
HBK hade gärna fått ta ta platsen för AFC och HIF skickat AFC i kvalet.
Det enda som var synd med Gefle är att jag aldrig hann se oss spela på deras nya arena då jag missade årets match där och ifjol spelade vi sista matchen någonsin på Strömvallen. Man ska ju liksom ha sett sitt lag på alla allsvenska arenor dom spelat på under ens tid som supporter...
Citat:
Ursprungligen postat av
MrOrdonnee
Är du säker på hybrid? Är det något lag i Sverige som spelar på det? Borde det inte vara fler om det är ett godtagbart alternativ till konstgräs?
Hybrid är högaktuellt för att läggas på Gamla till 2017, det ligger redan på Kamratgården.
Citat:
Ursprungligen postat av
jaybone
Det sas i intervjuer att Henke och hans son haft en frostig relation till fansen. Kan tänka mig att det gått dåligt. Man fått hot mot sig. Henke gjort nått uttalande eller liknande.
Någon som har koll på vad som hänt under säsongen?
Fansen VS Larssonfamiljen?
Är det inte så att många fans tycker att Henke borde skickats iväg innan men att hans position i klubben varit så starkt bland dom styrande att det inte skett.
Att just Jordan attackeras är ju ren och skär idioti, sådan där tilltag brukar ju, när dom sker,ske mot spelare som inte har det minsta hjärta för klubben etc.