Citat:
Ursprungligen postat av
Votkrath
Renoveringsobjekt har blivit för ärligt och nedsättande när man säljer en lägenhet. Nu är det "Moderniseringsbehov" som gäller.
http://www.husmanhagberg.se/objekt/?objectid=OBJ25420_1516681736
Lär bli billigt. Bara lite finslipning så är diamanten till bostad med toppenläge redo.
Hjälp

Den kommer gå för mer än annonserat, det kan jag garantera.
Visst några idiotiska köpare finns kanske, som inte kan se förbi den låga standarden.
Slipning golv, riktig parkett dessutom, gömma elementen, måla, nya golv i de andra rummen.
Nytt kök och badrum, inredning osv.
Ett par tre hundratusen kronor i renovering, sedan kommer man inte tro att det är samma lägenhet.
Enda svagheten ät fönsterna, som är i minsta laget.
Tillägg: Mäklaren borde ringa ett par polacker som river ut allt, tror det skulle vara bättre.