2016-11-18, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2mas
Det förvånar mig inte, Stefan är ju sinnebilden av en riktig beta-providertyp. Mesigt, medelmåttigt ansikte och med cuck-accessoaren Nr ett sittandes på hans näsrygg - ett par hipsterglasögon

Ganska komiskt för övrigt att Thilde numera skaffat sig en riktigt stereotyp lebbfrisyr. Hon visste nog det hela tiden, men utnyttjade Stefan ett tag för att få bli mamma.
Citera
2016-11-18, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sotisnotis
Och nu hade hon fått förfrågan från TV4 om att vara med i Farmen också.. Så lär inte vara sista gången vi ser henne i rutan.

Okej...kul ..ännu mer Annelie....suck!
Citera
2016-11-18, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Ja det gäller ju för alla att ta initiativ och bjuda till, annars kan det aldrig bli något. Känner mig ganska besviken på den här säsongen, trodde att det skulle bli roligt bra men hittills har det varit ovanligt segt och trist. Varken Sigrid eller Erik känns seriösa eller med i programmet av rätt anledning, Per framstår bara som oerhört tråkig och Jennifer borde först bearbeta det hon varit med innan hon ger sig in i något nytt. Tror inte det blir så mycket mer än såhär.

Nej så jag hoppas det kommer bli lite mer bjuda till från alla håll nu på onsdag.....vet att jag önskar för mycket , men man hoppas ju få se lite mera sånt. Jag är nog lika besviken som du och hade förhoppningar innan denna säsong började, inte minst på Per. Nej inte för fem öre, men jag tror nåt sker med Erik på¨onsdag.

Är ju för övrigt bara 5 avsnitt kvar av denna säsongen och på dessa ska det hinnas med val och slutdejter kring gården innan resan?! Aja får se hur det blir.
Citera
2016-11-18, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Ganska komiskt för övrigt att Thilde numera skaffat sig en riktigt stereotyp lebbfrisyr. Hon visste nog det hela tiden, men utnyttjade Stefan ett tag för att få bli mamma.

Så du tror att Thilde visste redan under sin medverkan i BSF att hon var bisexuell men drogs mer åt tjejer?! Det verkade ju äkta med Stefan i början...men kan ju varit att hon slugt utnyttjade honom just för att få barn. Tyckte hon var allmänt konstig när hon medverkade.....kan inte sätta fingret på det men gillade henne inte riktigt.
Citera
2016-11-18, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Nej så jag hoppas det kommer bli lite mer bjuda till från alla håll nu på onsdag.....vet att jag önskar för mycket , men man hoppas ju få se lite mera sånt. Jag är nog lika besviken som du och hade förhoppningar innan denna säsong började, inte minst på Per. Nej inte för fem öre, men jag tror nåt sker med Erik på¨onsdag.

Är ju för övrigt bara 5 avsnitt kvar av denna säsongen och på dessa ska det hinnas med val och slutdejter kring gården innan resan?! Aja får se hur det blir.

Vad tror du det blir på Eriks gård? Några gissningar? Själv har inga höga förväntningar på någon av bönderna, jag har gett upp
Citera
2016-11-18, 13:46
Medlem
Citat:
Så du tror att Thilde visste redan under sin medverkan i BSF att hon var bisexuell men drogs mer åt tjejer?! Det verkade ju äkta med Stefan i början...men kan ju varit att hon slugt utnyttjade honom just för att få barn. Tyckte hon var allmänt konstig när hon medverkade.....kan inte sätta fingret på det men gillade henne inte riktigt.

Skulle inte förvåna mig alls om det var precis så. Tyckte aldrig att det kändes äkta mellan dem. Tror att han hade mer känslor för henne än vad hon hade. Var mer som att hon styrde och ställde för att få det som hon ville.
Citera
2016-11-18, 13:47
Medlem
Citat:
Okej...kul ..ännu mer Annelie....suck!

Annelie skulle passa perfekt i Farmen
Citera
2016-11-18, 15:14
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandida.loca
Kan hålla med dig för en gångs skull. Jennifer har ruggiga krav på att männen ska ta alla steg!
(Jag beundrar dig som hängt med i tråden sedan 2008, du är kung Bökberg!)
Tack för den
anti-wrinkle krämen Har ni aldrig sätt andra användare på flashback som kommer och går under 8 år?
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
De har förälskat sig i hennes utseende. Korkat och omoget, ja. Förvånande, nej.
Hur du kan nämna Anneli i kombination med ordet gulligt går bortom mitt förstånd.
Lite som Jennifer alltså, det glansiga brattnyllet behöver inte ta för sig lika mycket enligt henne har jag en bestämd övertygelse om, hon är ju så oerhört tacksam över att han är ung och svag, medans den där soffpotäten behöver bevisa ännu mer som kompensation för sitt utseende kontra konkurrensen

Satsa på ytan, det belönar sig i i hästlängder lär oss Sigrid och Pierre eller vad fan han hette
Senast redigerad av Herr Bökberg 2016-11-18 kl. 15:22.
Citera
2016-11-18, 17:12
Medlem
Citat:
Vad tror du det blir på Eriks gård? Några gissningar? Själv har inga höga förväntningar på någon av bönderna, jag har gett upp

Ja som man kunde se när dem visade inför nästa vecka så verkade ju Erik och Jennifer umgås tillsammans med sina respektive dejter. Och snappade upp någonstans att Jennifer kommer avslöja för Eriks tjejer om hur det låg till med honom och Sigrid. Hon hörde ju den våldsamma passionen genom väggen sa hon . Min gissning är då att Linnea bryter ihop och blir hur ledsen som helst och att My och Lina blir förbannade och drar, iaf någon av dessa två. Det borde ju vara konsekvenserna som Linda talat om.

Men man vet ju inte kanske inte alls blir så. Nej mina förväntningar på årets säsong är så körda i botten också. Man vill ju nästan att det ska vara över så man kan börja se fram emot en ny förhoppningsvis bättre säsong.
Citera
2016-11-18, 17:13
Medlem
Citat:
Annelie skulle passa perfekt i Farmen

Ja why not..hon skulle ju domdera och härja där som bara den, tycka att hon minsann vet bäst och borde vara storbonde varje vecka , en småländsk version av Qristina kanske.....
Citera
2016-11-18, 17:16
Medlem
Citat:
Skulle inte förvåna mig alls om det var precis så. Tyckte aldrig att det kändes äkta mellan dem. Tror att han hade mer känslor för henne än vad hon hade. Var mer som att hon styrde och ställde för att få det som hon ville.

Ja och sen har man ju hört mycket om Thilde och hennes familj. Jag bodde ju i Uppsala inte så långt från Thilde som bodde i norra Uppland då. Hennes mamma är enligt utsago också väldigt konstig. Visst dök hon väl upp vid några tillfällen under BSF när Thilde var med?? Har för mig det.

Ja jag tror hon såg en snäll och godtrogen kille i Stefan som blev tokkär i henne, hon var säkerligen inte lika tokkär men spelade med och tänkte...bra nu har jag en kille på kroken som kan göra mig med barn...efter x antal år går jag till tjejer som jag egentligen vill dela mitt liv med. Tycker förbaskat synd om Stefan.
Citera
2016-11-18, 17:16
Medlem
Citat:
Ja why not..hon skulle ju domdera och härja där som bara den, tycka att hon minsann vet bäst och borde vara storbonde varje vecka , en småländsk version av Qristina kanske.....

Jag tror det kunde bli kul faktiskt Det behövs ju sådana som Annelie för att sätta lite fart på det hela och få lite konflikter och drama. Inte lika spännande om allt bara rullar på och alla är överens om allting, då blir det bara segt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in