Citat:
Ursprungligen postat av
wienna2016
Linda har ju sagt att den omtalade natten kommer få konsekvenser, kanske berättar Jennifer hur det ligger till för tjejerna på gården nästa avsnitt?!?
Något är det ju med den historien, eftersom TV4 valde att visa detta just för att det skulle få följder. När det gäller Jennifers killar, herrejävlar vilka stolpskott alla tre, särskilt den tafatta som satt i soffan och inte vågade ta för sig. Fattar inte att Jennifer ens kan vara en gnutta intresserad av någon av dom. Hon verkar inte ha några krav på utseende heller.
Per uppfattas som totalt bortkommen och ointresserad i mitt tycke...
Var det inte även lite klipp på hur tjejerna på Eriks gård reagerar i nästa avsnitt? Det tolkade jag som att dom får veta vad som hänt på slottet. Är det förresten inte första gången två bönder möts med sina dejter under programmets gång? (ja,frånsett på slottet då).
Jennifer är fortfarande go i mina ögon men det är uppenbart att hon valt killarna till gården efter vad hon vill att hon ska vilja ha men inte efter vad hon de facto kan känna attraktion till.
Lite som att man ibland kan känna som singel att man borde bli tillsammans med sin bästa kvinnliga vän för att man alltid är överrens om allt och stormtrivs ihop men verkligen inte kan uppbringa annat än vänskapliga känslor.
Man måste välja en del efter attraktion också, även om personligheten är otroligt viktig med.
Citat:
Ursprungligen postat av
tempeZZt
Det var väl fryst lax han opponerade sig emot? Inte lax i allmänhet?
Precis, och alla som ätit färsk fisk (speciellt bra tillagad) och kan jämföra med frysta varianter inser att skillnaden är som natt och dag.
Citat:
Ursprungligen postat av
Vilmulina
Ja, vad har hänt med Per??? Eller har han fel damer på sin gård.
I gårdagens avsnitt var det tämligen uppenbart att han 1. Saknade Thorild och 2.Inte egentligen ville ha tillbaka Annelie.
Sedan vill han antagligen i nuläget också bara bli ensam med Carola så dom får testa livet på allvar. Det känns inte otroligt att han i nästa avsnitt efter ett samtal där han testar Carolas känslor (eller vice versa) skickar hem dom övriga två.