2016-11-20, 16:05
Medlem
yoloswagetcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluekeeper
Gängmentaliteten gjorde säkert att ingen av stjärnorna vågade bryta sig ur och börja bättre liv.

Mest synd verkar det nästan vara om Daniel. Han sticker ut på ett uppenbart sätt och verkar egentligen inte vara en så hemsk människa som de andra. Tycker det framgår av förhören med hans arbetskamrat att han ändå har haft en ambition att leva ett bättre liv och byta umgänge.
Citera
2016-11-20, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whak

Läst dokumenten från Mord.nu?
Nej jag visste inte ens att den sidan fanns. var kan man läs om Långshyttan?
Citera
2016-11-20, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Nej jag visste inte ens att den sidan fanns. var kan man läs om Långshyttan?

Mord.nu

Står på förstasidan. Regga ett konto och voilà så har du tillgång till utredningen 👍🏼
Citera
2016-11-20, 16:07
Medlem
Ingen vågade ställa sig bredvid...bästa exemplet var väl stackars Madde som nog var ensam...[/quote]

Om du läser FUPen ser du att "stackars Madde" var en förljugen självcentrerad suput som till och med blev vräkt från campingplatser. Hennes (hans vid tillfället) tre äldsta barn tog avstånd från sin pappa redan för många många år sedan. De två yngre barnen har inte ens träffat sin far och de äldsta visste inte ens om sina yngre halvsyskon. Det försvarar naturligtvis inte att dräggen tog livet av henne, men man ska nog inte helgonförklara/syndstämpla henne i efterhand.
Citera
2016-11-20, 16:09
Medlem
yoloswagetcs avatar
Citat:
Det är vanligare än du tror med dessa sunkiga wt människor.
Skillnaden är detta gäng fick den korkade idén att slå ihjäl kvinnan de mjölkat på pengar.
Att slarva med det hygieniska, åka i sketna 7/940 och gå runt i "arbetsbyxor" dagarna i ända är inget udda även om det ser förjävligt ut.

Jo, och jag fattar att det är mitt förakt för dessa människor som kommer fram när jag kommenterar det, men det kan inte hjälpas. Jag tycker liksom inte att det är märkligt att man går runt i arbetsbyxor eller att man saknar verbal förmåga. Men jag tycker fortfarande att det är märkligt att man är så obrydd om hur man liksom "framstår". Att man är en jävla slusk till så allmän beskådan. Men! Att jag reagerar på detta säger förstås mer om mig än om gemene man i samhället, det fattar jag.
Citera
2016-11-20, 16:09
Medlem
whaks avatar
Citat:
Då är det bara att hoppas någon här skriver en sammanfattning för 4k sidor orkar jag fan inte med.

Det är nog få om äns någon på FB som läst alla 4k sidorna.
Räcker med att "lusläsa".

Jag har sovit skitdåligt efter att jag läste eländet.
Nog för att jag läst FUP:ar tidigare och själv har hittat ett lik.
Men det här är bara så förbannat fegt och sjukt.

JH, DW sätter sig i skuffen med ett rep, Martin och Benita sitter bredvid "BO" och håller fast henne när hon stryps.

Anneli skriker, PO håller för öronen och Mats hamnar i chock och bara gasar på.
Citera
2016-11-20, 16:10
Medlem
Bluekeepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluekeeper 59081481
Ingen vågade ställa sig bredvid...bästa exemplet var väl stackars Madde som nog var ensam...

Citat:
Ursprungligen postat av MrsDizzie
Om du läser FUPen ser du att "stackars Madde" var en förljugen självcentrerad suput som till och med blev vräkt från campingplatser. Hennes (hans vid tillfället) tre äldsta barn tog avstånd från sin pappa redan för många många år sedan. De två yngre barnen har inte ens träffat sin far och de äldsta visste inte ens om sina yngre halvsyskon. Det försvarar naturligtvis inte att dräggen tog livet av henne, men man ska nog inte helgonförklara/syndstämpla henne i efterhand.

Jag skrev "stackars" för att hon blev bragt om livet!

Kanske pga av det du skriver så blev hon "ensam" eller ville du sagt något annat?

Fattar du bättre nu?
Senast redigerad av Bluekeeper 2016-11-20 kl. 16:14.
Citera
2016-11-20, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spindelblomman
Mord.nu

Står på förstasidan. Regga ett konto och voilà så har du tillgång till utredningen 👍🏼
Okej jag ska ta och kolla in det.!
Citat:
Det är nog få om äns någon på FB som läst alla 4k sidorna.
Räcker med att "lusläsa".

Jag har sovit skitdåligt efter att jag läste eländet.
Nog för att jag läst FUP:ar tidigare och själv har hittat ett lik.
Men det här är bara så förbannat fegt och sjukt.

JH, DW sätter sig i skuffen med ett rep, Martin och Benita sitter bredvid "BO" och håller fast henne när hon stryps.

Anneli skriker, PO håller för öronen och Mats hamnar i chock och bara gasar på.
Kan du utveckla det där lite mer? Det låter jättekonstigt, även för att vara den här tråden.
Citera
2016-11-20, 16:21
Medlem
whaks avatar
Citat:

Kan du utveckla det där lite mer? Det låter jättekonstigt, även för att vara den här tråden.

Dom färdas i en Volvo 945 vinröd kombi.
Så Jocke och Daniel åker i bagaget och Benita till höger om Madde, Martin till vänster om Madde och har Anneli i sitt knä. (hoppas jag minns rätt nu)

Efter en stund så slänger Jocke / Daniel fram en snara runt hennes hals.
Den fastnar vid munnen så Benita drar ner den till halsen och man stryper henne.
PO är livrädd och håller för öronen och stirrar rakt fram.
Anneli börjar skrika "Stanna" när madde tuppar av.

Självklart spelas låten "Forever angel".
Citera
2016-11-20, 16:29
Medlem
Citat:
Dom färdas i en Volvo 945 vinröd kombi.
Så Jocke och Daniel åker i bagaget och Benita till höger om Madde, Martin till vänster om Madde och har Anneli i sitt knä. (hoppas jag minns rätt nu)

Efter en stund så slänger Jocke / Daniel fram en snara runt hennes hals.
Den fastnar vid munnen så Benita drar ner den till halsen och man stryper henne.
PO är livrädd och håller för öronen och stirrar rakt fram.
Anneli börjar skrika "Stanna" när madde tuppar av.

Självklart spelas låten "Forever angel".
Okej då förstår jag, jag trodde jocke och daniel låg i en sedan skuff och undrade hur fan de kunde strypa någon som satt i sätet.
Citera
2016-11-20, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yoloswagetc
Mest synd verkar det nästan vara om Daniel. Han sticker ut på ett uppenbart sätt och verkar egentligen inte vara en så hemsk människa som de andra. Tycker det framgår av förhören med hans arbetskamrat att han ändå har haft en ambition att leva ett bättre liv och byta umgänge.

Du menar killen som misshandlat sin mamma och var en av dom mest aktiva i mordet?
Citera
2016-11-20, 16:33
Medlem
whaks avatar
Citat:
Okej då förstår jag, jag trodde jocke och daniel låg i en sedan skuff och undrade hur fan de kunde strypa någon som satt i sätet.

Du kan börja att skumma igenom detta dokument.
Det räcker gott och väl för att ge en samlad bedömning.

https://minfil.org/A0kbq7b3b8/Huvudprotokoll.pdf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in