2016-11-20, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Jo men det blir det som kan bli vanskligt. Jag menar inte att hacka direkt, utan påpekar som en påminnelse om att det är gammal information som kanske inte gör sig gällande vid tiden när gärningen inträffade (och någon tid innan).
När jag var på behandlingshhem för typ hundra år sedan så var jag där med människor jag inte kände innan, inte umgicks speciellt med efteråt(förutom en). Det är som en internatskola (de manliga brukar säga att de ärlite som att göra lumpen), en drogfri miljö, man lever ungefär som syskon och lär känna varandra ganska hyfsat. Hur dessa är "ute" om de super till eller börjar knarka vet jag dock inte, även om jag sanningsenligt skulle säga att "det är världens hyggligaste och ärligaste människa" om det är så jag känner dem, så hindrar det ju inte att personen sannolikt är något annorlunda efter någon tids missbruk, om de exempelvis fått återfall. Vilket kanske är fallet med Madelene. Hon har måhända haft det jobbigt som förklarar ett ev återfall men det kanske ändå inte gör henne till en trevligare person om hon super, det skulle exempelvis kanske förklara de hot som påstås förekommit medan några mer utifrån historisk kännedom om henne menar att det inte kan vara så?

Hur som helst iallafall, så upplevde jag hen som en rätt så insiktsfull individ...och hade god insikt om missbruksproblematiken.. och det tror jag inte förändras med eller utan alkoholen..
Citera
2016-11-20, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunnerkungen
Hon fick missfall. Om jag inte kommer i håg fel så var det 30 juni. Hon säger i förhör att hon var nykter när de tog Madelaine av daga pga hon var gravid.

Var hittar du info om det? Jag läser i hennes smslogg att hon haft väldigt ont i magen 28e eller 29e juni men några dagar senare skriver de om det väntade barnet igen. Hittar ingen info om missfall. Någonstans läste jag också en konversation mellan BH och P-OH's flickvän där de båda misstänkte att de var gravida (BH med MB som då isåfall skulle få 2 barn ungefär samtidigt fast med två olika mammor). Någon som vet om BH tog reda på om hon var gravid eller inte?
Citera
2016-11-20, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Det är flera som vittnar om att Madde hade pengar och att det gick att låna pengar av henne, dessa hade själva lånat av henne flera gånger vissa hade skulder kvar när hon dog. Så någon annan skulle ha upprättat denna skuldbok efteråt för att uppnå vad?

Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87
Såg du kallsongerna ett par sidor ovan?

Fy faaan.

Ja dem tillhörande MH?

Mysiga människor det här.
Citera
2016-11-20, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsDizzie
Var hittar du info om det? Jag läser i hennes smslogg att hon haft väldigt ont i magen 28e eller 29e juni men några dagar senare skriver de om det väntade barnet igen. Hittar ingen info om missfall. Någonstans läste jag också en konversation mellan BH och P-OH's flickvän där de båda misstänkte att de var gravida (BH med MB som då isåfall skulle få 2 barn ungefär samtidigt fast med två olika mammor). Någon som vet om BH tog reda på om hon var gravid eller inte?

Aha därför M*artin namnges som "B*abe M*artin" i hennes telefon alltså, misstänkte att det var något sådant.

MB har ju dessutom 2 barn sedan tidigare.
Citera
2016-11-20, 15:54
Medlem
yoloswagetcs avatar
Det som fascinerar mig så mycket med dessa människor är hur extremt smutsiga de är. Och nu menar jag ur ett hygienperspektiv. De känslor av äckel man känner inför dessa personer förstärks så mycket av de fysiska attributen. Alla kläder är så smutsiga, bilderna från hur det ser ut hemma hos dem.. Jag visste inte att den här sortens människor ens existerade. Då blir det de har gjort, i mina ögon, på något sätt ännu vidrigare. Inramningen är faktiskt fascinerande i det här fallet. Märkligt att det inte har fått mer uppmärksamhet i media. Ett sånt jävla wt-pack som drar runt i smutsiga bilar, äckliga kläder och som av ljudfilerna att döma inte ens har förmåga att uttrycka sig ordentligt. Otroligt.

Och allt sammanfattat så gör det det faktum att Madeleine var tvungen att sätta livet till ännu sorgligare. Hon avslutade sitt liv i det här smutsiga sammanhanget. Och varför? För att gänget skulle kunna åka till en skoaffär i Borlänge och handla fula skor samt fortsätta äta skräpmat. Så jävla tragiskt alltsammans.
Senast redigerad av yoloswagetc 2016-11-20 kl. 15:58.
Citera
2016-11-20, 15:56
Medlem
Fan vad ny aktivitet det har blivit här då. Vad är det som har hänt på sistone?
Citera
2016-11-20, 15:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av yoloswagetc
Det som fascinerar mig så mycket med dessa människor är hur extremt smutsiga de är. Och nu menar jag ur ett hygienperspektiv. De känslor av äckel man känner inför dessa personer förstärks så mycket av de fysiska attributen. Alla kläder är så smutsiga, bilderna från hur det ser ut hemma hos dem.. Jag visste inte att den här sortens människor ens existerade. Då blir det de har gjort, i mina ögon, på något sätt ännu vidrigare. Inramningen är faktiskt fascinerande i det här fallet. Märkligt att det inte har fått mer uppmärksamhet i media. Ett sånt jävla wt-pack som drar runt i smutsiga bilar, äckliga kläder och som av ljudfilerna att döma inte ens har förmåga att uttrycka sig ordentligt. Otroligt.

Den här sortens pack finns i varenda håla och varenda stad. Var bor du som inte ser de här människorna? Okej, Mördar gör de som regel inte, Men det här är bokstavdiagnos underklass skräp och det finns MASSOR av dom där ute som lever i sopor och misär. Känner till flertalet, och då har jag ändå inte särskilt stor umgängeskrets. Jag umgås inte med dom men känner till dom liksom flyktigt. I huset bredvid bor det en äldre man, ganska alkoholiserad. Trevlig men definitivt slödder, skulle tro hans hus är en sophög. Alltid skitiga kläder. Orakad och ovårdad, ger ett ganska dumt intryck.
De här människorna finns precis ÖVERALLT. Men jag antar att folk inte VILL se dom helt enkelt.

Det här är inte på något sätt alls unikt (brottet är det, men inte människornas livsstil.) Tror de flesta människor känner till en människa som på flertalet sätt påminner om de här.

Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter

FUP har släppts.
Senast redigerad av EternalGlory 2016-11-20 kl. 16:02.
Citera
2016-11-20, 15:59
Medlem
Beaver14s avatar
Citat:

Bara 4000+ sidor FUP att studera, förvånas, gottas, förfäras, kommentera, spekulera, etc etc.

Citera
2016-11-20, 16:01
Medlem
Bluekeepers avatar
Gängmentaliteten gjorde säkert att ingen av stjärnorna vågade bryta sig ur och börja bättre liv.

Man var nog livrädd för att inte vara närvarande för då blev man den som det snackades om.

Att "ocensurerade" knull-sms skickas kors och tvärs är ju helt jävla sanslöst.

Ber att få låna 15kr för dom har inte ätit på flera dagar och får NEJ hehe...

Ingen vågade ställa sig bredvid...bästa exemplet var väl stackars Madde som nog var ensam...

Edit: på tal om skitiga...Benita ber Marie i sms att i morgon ta med hennes kläder för "hon har tääänkt att duscha"...huaaa...
Senast redigerad av Bluekeeper 2016-11-20 kl. 16:05.
Citera
2016-11-20, 16:03
Medlem
yoloswagetcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EternalGlory
Den här sortens pack finns i varenda håla och varenda stad. Var bor du som inte ser de här människorna? Okej, Mördar gör de som regel inte, Men det här är bokstavdiagnos underklass skräp och det finns MASSOR av dom där ute som lever i sopor och misär. Känner till flertalet, och då har jag ändå inte särskilt stor umgängeskrets. Jag umgås inte med dom men känner till dom liksom flyktigt.

Det här är inte på något sätt alls unikt (brottet är det, men inte människornas livsstil.) Tror de flesta människor känner till en människa som på flertalet sätt påminner om de här.

Självklart förstår jag att deras fysiska attribut osv inte är unika. Men de få jag känner som har ett kriminellt förflutet och som är mer "white trash" än många andra jag känner är fortfarande inte smutsiga. Jag trodde att, även om man är ett jävla pack i Dalarna, man fortfarande hade tillgång till basala saker i stil med tvättmaskin.
Citera
2016-11-20, 16:04
Medlem
whaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yoloswagetc

Och allt sammanfattat så gör det det faktum att Madeleine var tvungen att sätta livet till ännu sorgligare. Hon avslutade sitt liv i det här smutsiga sammanhanget. Och varför? För att gänget skulle kunna åka till en skoaffär i Borlänge och handla fula skor samt fortsätta äta skräpmat. Så jävla tragiskt alltsammans.

Det är vanligare än du tror med dessa sunkiga wt människor.
Skillnaden är detta gäng fick den korkade idén att slå ihjäl kvinnan de mjölkat på pengar.
Att slarva med det hygieniska, åka i sketna 7/940 och gå runt i "arbetsbyxor" dagarna i ända är inget udda även om det ser förjävligt ut.

Citat:

Läst dokumenten från Mord.nu?
Citera
2016-11-20, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EternalGlory

FUP har släppts.

Citat:
Ursprungligen postat av Beaver14
Bara 4000+ sidor FUP att studera, förvånas, gottas, förfäras, kommentera, spekulera, etc etc.

Då är det bara att hoppas någon här skriver en sammanfattning för 4k sidor orkar jag fan inte med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in