Citat:
Ursprungligen postat av
AlexandraIda
Ja, det är ju lite svårt att veta vad som egentligen händer eftersom mycket är vinklat. Kan säkert vara så att Per redan valt Carola och att han bara låtsas vara ointresserad. Återstår att se vad som händer med Annelie, hur tror du hon skulle reagera om hon blev utröstad? Blir det att hon kommer smutskasta Per och säga en massa negativt om honom eller tror du att hon kommer ta det bra och själv inse att det var rätt beslut?
Nej dem vinklar ju lite hur som helst, men jag tror det kan vara så med både Per och Erik vad gäller Carola respektive Linnea. Jag tror det är så att Per redan valt Carola eller iaf känner mest för henne och då gör han såhär istället för att köra på med henne och reta upp de andra damerna. Tänk bara ifall han skulle hångla med Carola och så ser Annelie det...

, det blir ju tredje världskriget...

Tror Erik gör likadant, visar inte så mycket intresse för Linnea fast han kanske egentligen vill hångla upp henne, men hur skulle då de andra reagera...Lina Illar skulle nog i synnerhet bli arg...har fått bilden att hon kan vara en bitch.
Dem kanske har sett tidigare säsonger och sett hur det blev på Johans gård när han hånglade med både Amanda och Sofie och sen blev det ett himla liv eller hur arga Camilla och Helen blev när Andreas körde på med Jessica...det är väl det dem vill undvika. Varken Per eller Erik verkar vara personer som skulle kunna reda ut konflikter....då ser dem till att dessa ej uppstår.
Ja när det gäller Annelie så vet man ju aldrig var man har henne...men jag tror att blir hon bortvald så kommer hon visa sin fula sida och sen blir Per uthängd i pressen. Hon hängde ju ut Mikael och då var det hon själv (enligt egen utsago) som VILLE bli hemskickad. Då kan man ju bara tänka sig hur hon skulle bete sig ifall hon blir hemskickad när hon INTE vill......