Citat:
Ursprungligen postat av
Sommarmannen
Hade Madde Facebook?
Inte vad jag vet. Bilden som jag refererade till finns på Benitas Facebook samt på andras vad jag kommer ihåg.
Citat:
Ursprungligen postat av
Passepartout
Det är alltså ett mordhot från Madeleine! Vilka kontakter kan hon ha haft som gjorde att MGM tog hotet på allvar och skred till handling?
Äntligen kommer någon form av förklaring till hela den här absurda historien. Mörda eller mördas.
Du måste nog förstå att samtliga personer lider av diagnoser, snäppet under normalbegåvning. Har ingen bevis på detta, men en stark magkänsla. Uppenbarligen resonerar de inte som vanligt folk.
De ville inte lämna tillbaka pengarna som dom var skyldig Madde så dom mördade henne helt enkelt.
Tror inte hon har några andra kontakter än detta gänget. Hon var också en outsider skulle jag tro. Läste i en artikel om hennes story innan denna soppan att hon var rädd att förlora alla sina vänner om Hen blev en Hon. Tror nog att hon förlorade alla vänner och hamna i detta gänget. Tror inte att Madde hade alla höns i hönsgården heller - men uppenbarligen var Hon väldigt snäll och givmild.
- Om jag får spekulera fritt.