2016-11-18, 02:02
Medlem
Dom här karaktärerna ser ut som tagna ur en skräckfilm. Blir ju rädd bara av att se deras bilder.

WTF hur i helvete lyckas man finna hela 11 sådana här läskiga psykfall under samma tak

tillåt mig presentera karaktärerna och deras roller i skräckfilmen: "Mordet i byhålan":
Ballögan "Per-olov" LMAO
Vildsvinet Benita
Skogshuggaren Joakim
Skolmördaren Daniel
WT mannen Martin med sin volvo 740
Crack-knarkaren Dan
Spöket Anneli aka vitare än Casper
Heroinisten Erika
Psykfallet Lill-marie
Ensamvargen Mats
Prostituerad heroinist Marie
Citera
2016-11-18, 02:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jumping.jack
Ursäkta mig. Ny i fallet.

Man undrar ju över hur BO har hamnat i detta sällskap?

Finns någon koppling till någon särskild bland de misstänkta eller råkar de bara träffats slumpmässigt?

Som jag förstår det, småtrasig själ, nykter alkoholist som trillat dit igen efter 15 år. Försökte väl återfå lite ungdom genom att hänga med detta "partygäng"....

Citat:
Ursprungligen postat av Kokette
jag är tekniskt retarderad så jag tog en printscreen, fixade i paint och laddade upp. det ligger alltså mycket kärlek i denna!

https://minfil.org/15lbq9b5b8/benitisen.png

Haha, men vafan? Står hon och slickar på en pinne?

Citat:
Ursprungligen postat av Passepartout
Står det någonstans i FUP:en vad hoten bestod av?
Det står bl.a. att någon Tomas Flum från Mockfjärd(!) skulle få 5 papp av BO för varje tand han slog ut på Martin Broling.
Senast redigerad av UrbanSpaceman3 2016-11-18 kl. 02:09.
Citera
2016-11-18, 02:05
Medlem
Passepartouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NontoxicPlaydoh
Benita (såklart) hade sagt att Madde hade satt ett "pris" på Broling och Hesslings huvud, pga att dom var skyldiga Madde. Framgick att det var olika summor. Någon sa att det var 100 000 sammanlagt, någon sa att det var 40 000 Broling hade lånat och ville ha 50 000 extra.

Så... Madde ville skicka på folk på dom. Det är kanske i samma veva som samtliga la upp "support 81" bilder på deras facebooks för att visa att de också har "connections".

Det är alltså ett mordhot från Madeleine! Vilka kontakter kan hon ha haft som gjorde att MGM tog hotet på allvar och skred till handling?

Äntligen kommer någon form av förklaring till hela den här absurda historien. Mörda eller mördas.
Citera
2016-11-18, 02:05
Medlem
CarolSeavers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alleyezonme
Vildsvinet Benita

Haha, hon har ju gått under öknamnet "ond flodhäst" ända sedan tråden började, men även vildsvin är ganska välfunnet.
Citera
2016-11-18, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokette
jag är tekniskt retarderad så jag tog en printscreen, fixade i paint och laddade upp. det ligger alltså mycket kärlek i denna!

https://minfil.org/15lbq9b5b8/benitisen.png

Herre jävlar, vilken kvinna! Hon är allt jag någonsin drömt om!

Ska skicka ett kärleksbrev till henne på häktet, okänd avsändare..

Edit: Den här rättegången MÅSTE jag försöka gå på, hoppas att man åtminstone vid någon av rättegångsdagarna tillåter att allmänheten får skåda de elvas vackra gäng. Kommer bli komiskt.
Senast redigerad av bigmac94 2016-11-18 kl. 02:19.
Citera
2016-11-18, 02:07
Medlem
enrosafisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommarmannen
En annan tokig incident:
En man som är någons ex som berättar för polisen att han hört att det gömmer sig två killar och en tjej i området som har med mordet att göra. När polisen ringer och frågar om var han hört detta kom han visst på att han drömt det.

HAHAHAHA
Detta gjorde min kväll!
Citera
2016-11-18, 02:07
Medlem
CarolSeavers avatar
Vem är "Flum", och vart hittar man förhören med honom?
Citera
2016-11-18, 02:08
Avslutad
Jag undrar om det fanns någon tanke bakom från gängets sida att inkludera så många i mordet. Hur dumma de än är MÅSTE de ha förstått att de skulle åka fast relativt fort. Hur fan tänkte de egentligen när de messade varandra och skröt på stan?

Rent hypotetiskt nu, givetvis. Men skulle jag själv hitta på något jävelskap skulle all teknik plötsligt vara som bortblåst. Inga mobiler, inga internetsökningar eller annat. Faktiskt, har jag svårt att förstå människor som begår brott i dag och använder tekniska prylar i den utsträckningen som det ändå förekommer. Vet inte alla att polisen går igenom allt sånt och att det är ganska graverade bevis? T ex bara genom en mobil kan de se i vilket område du har rört dig. Visst om det rör sig om impulsbrott så, men i planerade...fattar inte.
Citera
2016-11-18, 02:10
Medlem
jumping.jacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UrbanSpaceman3
Som jag förstår det, småtrasig själ, nykter alkoholist som trillat dit igen efter 15 år. Försökte väl återfå lite ungdom genom att hänga med detta "partygäng"....

Ja, vid en första anblick så här verkar ju allt vara helt galet.

Ska läsa in mig på det.
Citera
2016-11-18, 02:11
Medlem
Citat:
Hade Madde Facebook?
Inte vad jag vet. Bilden som jag refererade till finns på Benitas Facebook samt på andras vad jag kommer ihåg.

Citat:
Ursprungligen postat av Passepartout
Det är alltså ett mordhot från Madeleine! Vilka kontakter kan hon ha haft som gjorde att MGM tog hotet på allvar och skred till handling?

Äntligen kommer någon form av förklaring till hela den här absurda historien. Mörda eller mördas.

Du måste nog förstå att samtliga personer lider av diagnoser, snäppet under normalbegåvning. Har ingen bevis på detta, men en stark magkänsla. Uppenbarligen resonerar de inte som vanligt folk.
De ville inte lämna tillbaka pengarna som dom var skyldig Madde så dom mördade henne helt enkelt.

Tror inte hon har några andra kontakter än detta gänget. Hon var också en outsider skulle jag tro. Läste i en artikel om hennes story innan denna soppan att hon var rädd att förlora alla sina vänner om Hen blev en Hon. Tror nog att hon förlorade alla vänner och hamna i detta gänget. Tror inte att Madde hade alla höns i hönsgården heller - men uppenbarligen var Hon väldigt snäll och givmild.
- Om jag får spekulera fritt.
Citera
2016-11-18, 02:12
Moderator
OYs avatar
Citat:
Finns ju lite fina historier i förhören med

En annan tokig incident:
En man som är någons ex som berättar för polisen att han hört att det gömmer sig två killar och en tjej i området som har med mordet att göra. När polisen ringer och frågar om var han hört detta kom han visst på att han drömt det.

Att de här människorna över huvud taget har lyckats göra sig av med M på ett någorlunda strukturerat sätt är en bedrift.

Jag kan föreställa mig att uttalanden i domstolsförhandlingen kommer att ge fler anledningar till att genomföra stora sinnesundersökningar, påföljderna är absolut inte givna, men fängelse ter sig redan uteslutet för några av dem, de är ju inte vid sina sinnens fulla bruk.
Citera
2016-11-18, 02:12
Medlem
Julgodiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jumping.jack
Ursäkta mig. Ny i fallet.

Man undrar ju över hur BO har hamnat i detta sällskap?

Finns någon koppling till någon särskild bland de misstänkta eller råkar de bara träffats slumpmässigt?

Läs FUP.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in