2016-11-17, 23:46
Medlem
meatballrains avatar
Har den värsta marketcrashen hänt nu? Enligt Futbin så ser det ut som att priserna var som lägst igår kl 18 och t.ex. Aubameyang har redan ökat med 30k sen dess
Citera
2016-11-17, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meatballrain
Har den värsta marketcrashen hänt nu? Enligt Futbin så ser det ut som att priserna var som lägst igår kl 18 och t.ex. Aubameyang har redan ökat med 30k sen dess

Priserna går alltid upp inför helgen? Många som spelar då och inför FUT Champions. Marketcrashen kommer väl vid black friday som är nästa helg.
Citera
2016-11-18, 00:07
Medlem
meatballrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Priserna går alltid upp inför helgen? Många som spelar då och inför FUT Champions. Marketcrashen kommer väl vid black friday som är nästa helg.

Jo visserligen men det har ökat 30k på dryga 24 timmar, är väl ändå en aning snabbare ökning än tidigare veckor. Den brukar oftast hamna någon dag innan eftersom att folk paniksäljer inför alla specialpacks.
Citera
2016-11-18, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BZK
Tjena boys!

Försökt meka ihop en PL/Serie A hybrid utan framgång och söker således tips.
Lirar gärna 4-1-2-1-2 (2) alternativt 4-3-1-2. Vill helst ha med Kante men alla förslag mottages tacksamt. Jag lirar på PS4 och har en budget på cirka 380k.

Tack på förhand!

Glömde av att du hade skrivit med Kante... gjorde ett lag iaf. Kan se ifall jag kan få löst något med Kante också. Hade Naingolan som central CM först men gick liiite över budget då. Khedira är en jävligt bra städgubbe där på mitten så han löser biffen där.

http://www.futbin.com/17/squad/363243

edit:

Ut med: Khedira, Dembele, Alderweireld.
In med: Kante, Fabregas, Zouma.

Så får du in Kanté och full kemi på alla.
Senast redigerad av grahnen 2016-11-18 kl. 00:27.
Citera
2016-11-18, 00:59
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meatballrain
Jo visserligen men det har ökat 30k på dryga 24 timmar, är väl ändå en aning snabbare ökning än tidigare veckor. Den brukar oftast hamna någon dag innan eftersom att folk paniksäljer inför alla specialpacks.

Dags för weekend league, därav ökningen. Vad händer efter denna omgången av weekend league? Jo, bf är på ingång kommande fredag. Alla som spelar WL kommer sälja av de dyra spelarna när WL är avklarat. Många (typ alla, även de som inte spelar WL och sitter på dyra spelare i sista sekunden) säljer = överfylld marknad = folk får svårt att sälja, börjar bli bråttom = paniksäljer = undercutting = lägre och lägre priser som leder till krasch.

Men köp du om du tror att du har rätt
Citera
2016-11-18, 00:59
Medlem
KorvkastarNs avatar
Hur fan börjar folk gå så snabbt när dom får en passning? tar 1.5sek innan mina spelare börjar gå med boll medans alla jag möter touchar den i farten och kan gå direkt åt nått håll.

Hur gör man?
Citera
2016-11-18, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KorvkastarN
Hur fan börjar folk gå så snabbt när dom får en passning? tar 1.5sek innan mina spelare börjar gå med boll medans alla jag möter touchar den i farten och kan gå direkt åt nått håll.

Hur gör man?

Är sjukt intresserad av samma. Så mycket jag inte förstår. Te x har hela min högerkant 8 i kemi. Är det så stor skillnad mot 10?
Citera
2016-11-18, 01:19
Medlem
KorvkastarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk
Är sjukt intresserad av samma. Så mycket jag inte förstår. Te x har hela min högerkant 8 i kemi. Är det så stor skillnad mot 10?

märkte nu att det är spelet som suger, alltid i sista matcherna i season eller i kvalet till champs som mina spelare slutar ta löpningar och det tar 1,5sek innan dom börjar röra på sig efter att ha mottagit en passning.

I början på season eller kvalet så är spelarna rappa och gryma men sen dör dom ut helt vare sig dom har 99 i kondition eller inte vilket gör det här spelet värdelöst.
Citera
2016-11-18, 01:32
Medlem
waikikiis avatar
Citat:

Hur gör man?
tappar L1 innan man får bollen.
Citera
2016-11-18, 01:37
Medlem
KorvkastarNs avatar
varför i hela helvetet går inte passningar dit man siktar? varje match har jag spelare som står helt fria eller som kmr löpande helt fria men passen går raka motsatsen eller rakt på när man försöker passa ut på kanten
Citera
2016-11-18, 01:40
Medlem
Citat:
märkte nu att det är spelet som suger, alltid i sista matcherna i season eller i kvalet till champs som mina spelare slutar ta löpningar och det tar 1,5sek innan dom börjar röra på sig efter att ha mottagit en passning.

I början på season eller kvalet så är spelarna rappa och gryma men sen dör dom ut helt vare sig dom har 99 i kondition eller inte vilket gör det här spelet värdelöst.

Roligare att vara i div8 eller nått. Upplever exakt samma sak. Slår aldrig fel. Samma om man leder med 1-0 i 80:e. Då jävlar vaknar motståndarn och egna spelare beter sig som huvudlösa höns. Jävla skit att man lagt så mycket pengar på att få "Ultimate team". Hjälper ju fan inte
Citera
2016-11-18, 01:42
Medlem
Citat:
varför i hela helvetet går inte passningar dit man siktar? varje match har jag spelare som står helt fria eller som kmr löpande helt fria men passen går raka motsatsen eller rakt på när man försöker passa ut på kanten

Hahaha igen! Samma sak med mig. De bästa är när dom slår passningarna förbi spelaren som ska ha den, och tro fan de står en motståndare där istället och så är kontringen igång. Och så krockar två backar med varandra och snubblar, så kommer motståndaren fri, slår den enkelt i mål... FML
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in