Citat:
Ursprungligen postat av
joh89
Tre känns helt givna den fjärde tror jag att jag listade ut i Tisdags men där går jag enbart på magkänsla. Men jag har inte hört någon vara inne på samma spår så du ska kanske inte lyssna på mig. Inter-Milan, Madrid derbyt och Fenerbahce-Galatasaray. Sen är det ju derby i Tyskland mellan M'Gladbach-Köln men som sagt det är bara min gissning och inget annat. Gör vad du vill med den gissningen.
Jag har kört på:
Borussia M'gladbach - FC Köln
Fenerbahçe v Galatsaray
Idenpendiente - Racing
Inter v Milan
Tror inte på Madrid-derbyt utan tror hellre dem tar El Classico som kommer nästa månad. Tror inte dem tar både och, men man vet aldrig och det är bara min gissning. Argentina-mötet är en chansning, inte så längesedan dem hade lag från Argentinska ligan i MM. Men inte hela världen, får nog tillbaka allt och kanske lite till om det inte blir den. Började köpa in de flesta av dessa matcher redan för 3 veckor sedan.
Läst i forum och många tror på australienska derbyt Newcastle vs Central Coast. Var lite sen på bollen där och orkade inte investera i den matchen, kanske biter mig i arslet nu... Får se! Lär bli dyrt om den kommer med.
Edit. Idenpendiente - Racing var visst nästa helg.