2016-11-16, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teren
Tycker främst försvaret läcker. Har ändå Varane och Koscielny så det borde funka.
Lite får jag skylla mig själv i och för sig. Glidtacklar lite väl ofta

Försöker du spela ett posessionspel eller omställningsspel, och vad lirar du för lag?
Citera
2016-11-16, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
vad tror ni om IF Firmino...stiger han efter ikväll? Runt 100k nu

tror på 145k till helgen
Citera
2016-11-16, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av distinho
Försöker du spela ett posessionspel eller omställningsspel, och vad lirar du för lag?

Nej har inte tålamod för possesionsspel. Men jag springer heller inte bara genom försvaret. Spelar lite zickzack, väggspel, genomskärare.

Martial Lacazette Williams
Rooney Rodriguez Kroos
Azpilucueta Varane Koscielny Carvajal

Är inte bra på varken possesion eller omställning. Jag kan ta god tid på mig men om inga chanser öppnar upp sig så tröttnar jag och chansar. Vet inte hur mycket tanke jag har bakom spelet egentligen, jag bara kör.
Citera
2016-11-16, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CK031
tror på 145k till helgen
köpte en så får vi se
Citera
2016-11-16, 21:45
Medlem
mikki1102s avatar
Citat:
tror på 145k till helgen
Hahaha absolut inte! P.g.a 50k packs och andra promo packs finns det allt för många på marknaden för att se en markant ökning i pris. Imo med black friday runt hörnet får ni vara nöjda bara han inte droppar i pris.
Citera
2016-11-16, 22:13
Medlem
De här jävla spelet asså, håller på kostar dyrt vad gäller prylar i lägenheten o grannarnas tålamod!
Man har lust att ringa o fråga ea om folk man möter fuskar, missar overkliga chanser! Öppna mål dycker deras mållis upp från ingen stans som spindelmannen elr så skjuter man i stolpen vid öppet mål! 12-0 hade man i målchanser + 2 missade straffar då mållisen tar den! Va händer sen, motståndaren som blivit helt utspelad får 1 chans o gör 1 -0! Fattar inte hur de kan vända till Att bli flera såna matcher till att andra dagar sätta allt!
Citera
2016-11-16, 22:27
Medlem
http://www.futbin.com/17/squad/351616

Blir detta laget till weekend league, starta med Batshuayi/Xabi Alonso och byter in Kante/Ibra. Kostar mig 2 byten men det kan de vara värt. Någon som skulle vilja ändra något? Sitter på ca 250k, PS4.
Citera
2016-11-16, 23:03
Medlem
IF mertens.. droppar priset mer tro eller ska man köpa nu?
Citera
2016-11-16, 23:08
Medlem
Stjerna7s avatar
Citat:
tror på 145k till helgen

Varför?? Han var strax över där när totw släpptes och då är priserna brutala. Inte en chans att han stiger till den summan bara pga att det är helg.

Med BF inte långt borta kommer folk snarare vänta med att köpa. Han kommer nog sjunka i pris.

Citat:
Ursprungligen postat av blackshadow

Vänta! Köp aldrig IFs samma dag som de kommer ut. Tidigast början på nästa vecka. Men inte omöjligt att han sjunker även efter det iom black friday.
Senast redigerad av Stjerna7 2016-11-16 kl. 23:10.
Citera
2016-11-16, 23:13
Medlem
mikki1102s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blackshadow
Kommer garanterat sjunka mer!
Hade åtminstone väntat till söndag före du köper.
Citera
2016-11-16, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoOffence
För er som undrar så har Morata skadat sig och givetvis dyker hans otw kort i pris tyvärr. Fan va tråkigt. Fick sålt min för 64,5 k iaf ! nere under 50 k nu

http://www.futbin.com/17/player/15100/Alvaro%20Borja%20Morata%20Mart%C3%ADn

vad är grejen med OTW korten?
Citera
2016-11-16, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teren
Nej har inte tålamod för possesionsspel. Men jag springer heller inte bara genom försvaret. Spelar lite zickzack, väggspel, genomskärare.

Martial Lacazette Williams
Rooney Rodriguez Kroos
Azpilucueta Varane Koscielny Carvajal

Är inte bra på varken possesion eller omställning. Jag kan ta god tid på mig men om inga chanser öppnar upp sig så tröttnar jag och chansar. Vet inte hur mycket tanke jag har bakom spelet egentligen, jag bara kör.

Kanske bara är en klassisk formsvacka, men se över balansen på dina cm's kanske Casemiro ist för kroos, kante istället för rooney!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in