Citat:
Ursprungligen postat av
LBX
Gustavo gjuten för DCM rollen, boosta hans passing med chem card så får du not ut mkt mer av honom där än Castro som är mer CM.
Sen beroende på om du kan ge upp Alba så kan jag rekommendera Toprak och IF Vogt som båda är gudomliga med rätt chem card
Har inte testat Douglas Costa ännu men skulle nog spelat Hahn(OP) där gillar inte lägre Chem
Edit: glömde det bästa.... SIF Forsberg (!) outstanding. Kan inte tänka mig att muller kommer vara ens i närheten av Foppa som CAM. Kika recensioner på youtube, har Forsberg själv och han är helt crazy!
Tack för tipsen.
Är inte heller något fan av dålig-chem, men det har funkat väldigt bra med Costa faktiskt - Skönt att ha två st. med 5 star skill där framme.
Hahn funkar också bra, dock har jag ett CM kort på honom, han har ändå M/H i workrates så hans stats är grymt bra som CM - Skaffade även Luiz Gustavo så nu kanske det känns lite tyngre bakåt :-)
Angående Emil Forsberg så ska jag nog överväga honom, dock vill jag inte peta Müller (sen HATAR jag att spela med spelare som inte har riktiga game-faces), lite sjukt - jag vet.