Citat:
Ursprungligen postat av
sluggern375
2 st SBC under hela dagen, katastrof. Bara ut med packs där EA tjänar pengar. Jävla fiasko!
Enig. Kom ju en nu iofs som var hyfsat lätt att lösa. Serie A är fan magisk när det är Sbc som kräver guld och olika nationaliteter. Jag körde serie a där framme och eredivisie på backen, lite trixigt baserat på vad jag hade i klubben. Fick köpa Bacca för att få upp overall bara men det var det, han kostade 1400 och det kan jag leva med.
Jag saknar självklart movember Sbc. Kommer den inte nu så kommer den väl aldrig.
Lägger ni ut era spelare i samband med Sbc? Då dessa Sbcs faktiskt kräver kreativitet och har för kort time limit för någon lösning att få stor spridning är det lurigt att veta vilka kort som går upp mycket i värde. De flesta verkar lägga ut spelare på open bid och de flesta spelare jag själv kikat på för att lösa de två Sbc som kommit har gått upp en del. Men jag pallar inte sälja av spelare köpta för 400 för kanske 800, för mycket jobb att undersöka - plus att den där spelaren kanske behövs i nästa Sbc.