Citat:
Ursprungligen postat av
Hjortfelt
Vet väl inte helt säkert vad man ska tro, men NÅGOT tror jag hände, något som var mer än att sitta och prata hela natten och ge en oskyldig kram. Erik påstår ju att inget hände mer än det som jag tolkat det, men Sigrid tycker jag verkar antyda nåt helt annat i sina uttalanden.
Sigrid "- Jag har väl inte upplevt sån passion sen nån gång på 90-talet" när Linda frågade om vad som skett på slottet.
Har lite svårt att tro att hon menade att det var den mest passionerade kramen hon fått eller det mest passionerade samtalet hon haft sen nån gång på 90-talet

, eller vad tror du??
Men TV kan ju vinkla hej vilt också....men varken Sigrid eller Erik tycker jag ger nåt oskyldigt intryck
Citat:
Ursprungligen postat av
AlexandraIda
Jag har tänkt enda från första början att det där med Sigrid och Erik bara var vinklat för att locka fler tittare och skapa lite "drama". Enligt Erik så hände det inget mellan dem och jag tror mest att Sigrid är ute efter att få uppmärksamhet. Låter inte trovärdigt när hon säger att hon inte upplevt en sådan passion på så många år. Inte heller när hon sa att hon och Erik hade pratat igenom allt och kommit fram till att gå skilda vägar. Hur hann de med allt det på den korta tiden? Först bli tillsammans och tillbringa natten ihop och efter det inse att de inte passade ihop?
Jag vet inte riktigt men jag tror inte på att de gick från att ha varit förälskade till att göra slut under ett och samma dygn. Jag tror mer på det Erik har berättat, att tv4 har förstorat upp detta och att det inte var någon "kärleksnatt" som det sättet som Linda ville få det till. Att hon dessutom drar upp detta gång på gång känns så tjatigt, vad är det hon förväntar sig egentligen?!
Verkar vara lite rundgång gällande det här ämnet... Jag har i alla fall tidigare kommenterat, som svar på ett av dina inlägg AlexandraIda, varför TV4 inte kan ljuga ihop nåt om detta hur som helst. Både Erik och Sigrid hade kunnat stämma dem för förtal om det var total osanning. Sådana risker kan inte TV4 ta.
Så det handlar snarare om en efterhandskonstruktion från Eriks sida. Litar inte ett dugg på honom. Det enda jag kan ha förståelse för är att han är trött på att Linda håller på och tjatar om händelsen så fort hon möter honom. I övrigt så har han inte mycket att komma med.
Precis som du Hjortfelt säger så kallar man det knappast "passion" om det bara handlar om kramar och samtal.
Dessutom så sa ju Erik själv i ett avsnitt att det handlade om "tillfällig passion", vilket kan tolkas som en tillfällig sexuell förbindelse. Man talar ju knappast om "tillfällig passion" om det är en natt som han lika gärna kunde haft med Per som han sa i sin efterhandskonstruktion.
Så Erik är den som har ändrat historien sen inspelningen.
Dessutom, om det inte alls var sant så kunde ju Sigrid ha backat upp hans version men det har hon ju inte gjort.
De blev inte ihop och gjorde slut under en och samma natt. Vad det snarare handlar om är att de båda antagligen hade druckit lite för mycket och tappade omdömet helt, båda smickrade över den andres uppmärksamhet. Morgonen efter så inser de att det inte var det smartaste draget med tanke på att de har en tv-produktion på andra sidan dörren och åtaganden som de har förbundit sig till.
Därav så valde de att lägga "passionen" åt sidan för att koncentrera sig på inspelningen.