2016-11-16, 01:33
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PlaceToBe
Vad i helvete hände nyss?

Lirar kvalet till FUT Weekend-grejen. Han gör 1-0 i finalen i 6:e minuten och går ned på parkera bussen. Jag gör 1-1 i 77:e och vi börjar göra lite byten. Spelarna kommer in på planen och så bryts kontakten. Vinst, tänker jag. Nej, inte alls. Jag måste lira om finalen? Vad i hela helvetet är detta? Okej, jag har hört om glitchar, men det skall väl fan inte fungera 77 minuter in i finalen?

Ren jävla idioti är det EA sysslar med.

Edit: Självklart får man möta någon jävla äckelskillare i finalen. Kul liv.
Om det är oavgjort och det avbryts så får du spela om. Om han du möter stängt av spelet eller internet dör så får han en torsk. Det är ingen glitch. Skulle ju vara konstigt om man vann oavgjorda matcher för de avbryts.

Vad tror ni om att köpa Movember-Barzagli? Någon som har nåt att säga om Barzagli på spelet? Kör med Chiellini och Manolas nu. Men Barzaglis movember-kort är ju knappt dyrare än vanliga (räknar man med vad det snabbsäljer för kostar de typ lika mycket)
Citera
2016-11-16, 03:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LBX
http://www.futhead.com/17/squads/2303634/

Here u go! Hahn, Forsberg, Sanches och Vogt är helt outstanding.
Inte helt nöjd med Coman och Wendell, kmr att testa D Costa och Rodriguez movember.
Resten klart över förväntan.

Går att få det billigare utan movember men jag tycker fysik är viktigt i mitt lag och eftersom dom ligger lågt över discard pris så kmr jag ändå inte förlora några Coins knappt.

Går även att göra den mer populära 433-4 men själv anser jag att denna formation är sjukt OP i år och funkar bättre än när jag testade 433-4.

Ska även tillägga att jag älskar mittbackar och målvakt som är bra med boll och passningsfötter vilket gör min trio där nere till en dröm att spela med

Du borde testa Forsbergs IF på anfallet, han är helt sinnessjukt bra där! Tycker det är grymt viktigt med en skiller i den positionen. 40 spelade matcher, 38 baljor och 26 assist. Hyfsad statistik Renato är en Gud på FIFA 17 förresten, en Gud.
Citera
2016-11-16, 04:33
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
http://www.futbin.com/17/squad/343223

Vad tycks om det laget? Ha som andralag. Gillar forwards med bra passningar. De största problemen är väl Castros försvar och att Podolski är vänsterfotad och inte har 4* skills. Chiellini och Barzagli har jag redan i förstalaget.

Något man kan ändra till det bättre som jag missat?
Citera
2016-11-16, 05:44
Medlem
Boomshiggabangs avatar
Kvalet till FUT Champions höll på att gå åt helvete. Klarade semi som bäst två gånger men i mitt sista försök får jag en drömstart när motståndarens mittback drar på sig rött kort och straff med kvarten spelad.
Skam den som ger sig tänkte jag och pustade ut när domaren blåste av finalen som blev riktigt svettig men slutade 2-1 till mig efter att ha vänt 0-1. Nu är bara den stora frågan vad för lirare man ska slänga in i mitt PL-lag.
Citera
2016-11-16, 07:11
Medlem
Har jag förstått det rätt i att detta är helgens regler för FC? Måste gör vissa ändringar om det stämmer.

Entry Requirements Clubs:
Min. 4 in your starting 11 Leagues:
Min. 3 in your starting 11
Citera
2016-11-16, 07:58
Medlem
http://www.futbin.com/17/squad/343605 Vad tror ni det här laget kommer ligga på under black friday?
Citera
2016-11-16, 08:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The_dude2
Har jag förstått det rätt i att detta är helgens regler för FC? Måste gör vissa ändringar om det stämmer.

Hoppas detta inte stämmer då jag har ett pl lag jag är riktigt nöjd med..
Citera
2016-11-16, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teren
Bara jag som upplever en förändring i mitt lags spel efter uppdateringen? Hade en custom tactics som var perfekt. Nu gör spelarna helt skeva löpningar och står dåligt.

Har också märkt det! 2 av 4 matcher igår så gjorde även min keeper några riktiga tabbar...sånna man ser på Youtube. Motståndare lägger en kross mot mitt mål, nedslag i yttre straffområde riktining rakt mot mål. Min keeper springer ut och slänger sig åt sidan(ifrån boll)...bollen studsar sakta in i mål...
Citera
2016-11-16, 08:19
Medlem
Citat:

"Current Daily Knockout (Expires Wednesday 11pm PT / 2am EST / 7am UK)

Players from same league: Max 3 in your starting 11
Or

Players from same league: Min 9 in your starting 11

Rewards: Premium Gold Pack + 500 coins"
Citera
2016-11-16, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frawde

Or

Han syftar på själva wl under helgen inte kvalet, har fått det bekräftat det stämmer att man måste ha dessa requirments blir att bygga ett nytt lag då.
Citera
2016-11-16, 09:09
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av erriik20
Hoppas detta inte stämmer då jag har ett pl lag jag är riktigt nöjd med..

Citat:
Ursprungligen postat av Frawde

Or

Verkar som om du har helt rätt:

Weekend League (Opens Friday 11pm PT / 2am EST / 7am UK)

Clubs: Min 4 in your starting 11; Leagues: Min 3 in your starting 11; Players from Legends: Max 1 in your starting 11.

Hittade det här:
https://amp.reddit.com/r/FIFA/comments/5arguo/fut_champions_schedule_requirements_rewards/
Citera
2016-11-16, 10:21
Medlem
Tjena!

Nu är det så att EA vill banna mig,för inga anledningar alls!! De anser att jag fuskat till mig vinster på fut champions, men man kan inte ens göra det. Hamnade på elit 1 och man får ju priserna inatt. Vad jag gjorde när jag fick reda på det, var att skapa nytt konto och överförde mina coins. Har fortfarande tillgång till mitt gamla konto, som jag kan logga in i än idag. Vad tycker ni att jag borde göra? Har verkligen inte fuskat med ett skit och fattar verkligen inte hur de fått för sig det. Sitter på 1.2 millar och vill verkligen inte att de försvinner. Har ni några tips? Borde jag ringa ea nu eller vänta tills midnatt för att få mina fut priser och överföra för att sedan ringa ea imorgon?

"
Here’s what we did

We got your note and did a full investigation of your account. After reviewing your case, we determined that the correct action was taken in accordance with EA policies and procedures.

What this means for you

A number of actions you took during your online matches were outside normal gameplay in ways that are against our User Agreement. Because you broke the rules we will keep your FIFA Account banned from online play."

Seriösa svar uppskattas! Tack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in