2016-11-15, 22:57
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teren
Bara jag som upplever en förändring i mitt lags spel efter uppdateringen? Hade en custom tactics som var perfekt. Nu gör spelarna helt skeva löpningar och står dåligt.
Jag tyckte också det känna lite annorlunda. Men kan vara nåt man får för sig bara för att det just uppdaterats. Har köpt SIF Immobile som gjort 0 mål och varit kass i typ 6 matcher. Innan körde jag med hans vanliga kort som öste in mål. Har dock inte ändrat nåt i custom, är dålig på att veta hur man ska köra där.

Citat:
Ursprungligen postat av Beng14beng
Hur ofta kommer det nya "advanced SBC"? Gjort alla dom som finns. Vill ha mer..
Har bara kommit 4 stycken (två i taget) sen spelet släpptes om jag inte minns fel.
Citera
2016-11-15, 23:18
Medlem
Varför väljer så många att köra med premier league, spelarna där är ju så fruktansvärd ovärda priset samt så är försvaret extremt vingligt, själv har ja alltid kört spanskt elr italienskt lag, förstår fortfarande inte varför så många kör premier league??
Citera
2016-11-15, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storstan10
Varför väljer så många att köra med premier league, spelarna där är ju så fruktansvärd ovärda priset samt så är försvaret extremt vingligt, själv har ja alltid kört spanskt elr italienskt lag, förstår fortfarande inte varför så många kör premier league??

samma här, kör aldrig BPL förrän efter jul då priserna är mer humana...
Ingen value for money alls..
sen brukar ja snickra ihop hybrider för det är väldigt skoj
Citera
2016-11-15, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
samma här, kör aldrig BPL förrän efter jul då priserna är mer humana...
Ingen value for money alls..
sen brukar ja snickra ihop hybrider för det är väldigt skoj

Kul att du håller med, liga santander är riktigt vasst, det kan ja lova!
Citera
2016-11-15, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storstan10
Kul att du håller med, liga santander är riktigt vasst, det kan ja lova!

ett tag sen jag lirade Fifa nu, la ner när COD släpptes :P men kmr spela då och då...har en helfranskt lag med IF Balotelli, samt ett Serie A...inget av mina lag kostar över 50k...mest kört Draft iår
Citera
2016-11-15, 23:50
Medlem
Föredrar Bundesliga än så länge i år, har kanske det bäst presterande laget som jag någonsin haft på fut just nu och de kostar endast 130k... Då har jag haft Ronaldo o CO på tidigare upplagor.
Citera
2016-11-15, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LBX
Föredrar Bundesliga än så länge i år, har kanske det bäst presterande laget som jag någonsin haft på fut just nu och de kostar endast 130k... Då har jag haft Ronaldo o CO på tidigare upplagor.

Edit: 96k var det visst
Citera
2016-11-15, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LBX

Länka ditt lag?
Citera
2016-11-16, 00:04
Medlem
Har ni ett superlag och sen ett billigt fitnesslag eller försöker ni ha två mer balanserade lag?

Har drygt 1.6 miljoner och tänker köpa två lag när Black Friday närmar sig. Räknar med att jag har råd med två av dessa tre, osäker på vilka jag bör köpa dock. Lagen är något balanserade, bör man kanske lägga alla ägg i en korg och fixa ett Neymar-Suarez-Messi/Bale och ha ett råbilligt fitnesslag?

http://www.futbin.com/17/squad/341859
http://www.futbin.com/17/squad/331275
http://www.futbin.com/17/squad/341989
Citera
2016-11-16, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydrahyschan
Länka ditt lag?

http://www.futhead.com/17/squads/2303634/

Here u go! Hahn, Forsberg, Sanches och Vogt är helt outstanding.
Inte helt nöjd med Coman och Wendell, kmr att testa D Costa och Rodriguez movember.
Resten klart över förväntan.

Går att få det billigare utan movember men jag tycker fysik är viktigt i mitt lag och eftersom dom ligger lågt över discard pris så kmr jag ändå inte förlora några Coins knappt.

Går även att göra den mer populära 433-4 men själv anser jag att denna formation är sjukt OP i år och funkar bättre än när jag testade 433-4.

Ska även tillägga att jag älskar mittbackar och målvakt som är bra med boll och passningsfötter vilket gör min trio där nere till en dröm att spela med
Senast redigerad av LBX 2016-11-16 kl. 00:22.
Citera
2016-11-16, 00:41
Medlem
Vad i helvete hände nyss?

Lirar kvalet till FUT Weekend-grejen. Han gör 1-0 i finalen i 6:e minuten och går ned på parkera bussen. Jag gör 1-1 i 77:e och vi börjar göra lite byten. Spelarna kommer in på planen och så bryts kontakten. Vinst, tänker jag. Nej, inte alls. Jag måste lira om finalen? Vad i hela helvetet är detta? Okej, jag har hört om glitchar, men det skall väl fan inte fungera 77 minuter in i finalen?

Ren jävla idioti är det EA sysslar med.

Edit: Självklart får man möta någon jävla äckelskillare i finalen. Kul liv.
Senast redigerad av PlaceToBe 2016-11-16 kl. 01:03.
Citera
2016-11-16, 01:26
Medlem
KorvkastarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PlaceToBe
Vad i helvete hände nyss?

Lirar kvalet till FUT Weekend-grejen. Han gör 1-0 i finalen i 6:e minuten och går ned på parkera bussen. Jag gör 1-1 i 77:e och vi börjar göra lite byten. Spelarna kommer in på planen och så bryts kontakten. Vinst, tänker jag. Nej, inte alls. Jag måste lira om finalen? Vad i hela helvetet är detta? Okej, jag har hört om glitchar, men det skall väl fan inte fungera 77 minuter in i finalen?

Ren jävla idioti är det EA sysslar med.

Edit: Självklart får man möta någon jävla äckelskillare i finalen. Kul liv.

Ingen får vinst om det står lika dock så får han torsk och måste börja om från början medans du bara behöver spela om finalen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in