2016-07-27, 08:34
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaraBiffen
Hon rakar sig därnere och är halvbra i sängen.

Helrakat?

Hur vet du?
Citera
2016-08-01, 22:52
Medlem
CoupDeGraces avatar
Det här är ta mig fan den absolut sämsta tråden jag någonsin skådat på Flashback. Vart fan är hatet mot den här löjliga överklass fittan?

Skärpning för fan, jag trodde att vi var näthatare.
Citera
2016-11-03, 20:32
Medlem
Hamsterbolls avatar
Vad har hon för diagnoser? Hon verkar vilja vara tonåring för alltid. Vill inte ha barn och en av hennes bästa vänner (Gustav) har väl nyss slutat vara tonåring. Tycker hon är skum. Anorektisk, men vad mer? Något lolita-komplex?

Någon som vet varför hon inte har kontakt med sin pappa? Hon vägrar prata om det men har sagt upp kontakten med honom.

Tycker det är dåligt med skvaller om henne. Hon är ändå känd och bor i Stockholm. Verkar vara ute mycket osv. Ingen som har något smaskigt?
Citera
2016-11-15, 16:40
Bannlyst
Dumpad enligt en annan tråd. Vet ifan vem hon är men men alltid intresserar det nån.
Citera
2016-11-15, 17:12
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyDeppig
Dumpad enligt en annan tråd. Vet ifan vem hon är men men alltid intresserar det nån.

Enligt vilken tråd??
Citera
2016-11-15, 17:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Enligt vilken tråd??
(FB) Varför har Sandra Beijer blivit dumpad av Magnus Norman?
Citera
2016-11-15, 17:21
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyDeppig
(FB) Varför har Sandra Beijer blivit dumpad av Magnus Norman?

Tack!

Hon har väl antagligen blivit dumpad för att hon liksom aldrig växt upp. Hon vill inte ha barn och hon vill vara som en tonåring. Skulle tro att det är ganska påfrestande att leva med en sådan om man inte är likadan själv. Hennes vänner gifter sig och skaffar barn (liksom hennes sambos vänner), men själv springer hon runt på fester och är... ja tonårsaktig helt enkelt.
Citera
2016-11-15, 20:42
Medlem
emma80s avatar
Hon skriver själv om det i några inlägg, från 14 och 15 november.

http://sandrabeijer.se/
Citera
2017-02-16, 06:54
Medlem
zatars avatar
Saxat från senaste inlägget på Sandras blogg:

"Jag kommer och kan inte berätta vad som hänt, det här är ett för stort forum. Men, det här är min plats och därför kan jag och vill inte dölja mitt mående. Respektera det. Jag kommer att ta bort alla kommentarer som handlar om att jag hänger ut honom för det gör jag inte. Han är död för mig. Nästan 4 år lång relation totalt bortkastad. Mina vänner och min familj har tagit bort honom från facebook och instagram. Jag hoppas att jag aldrig någonsin behöver se honom igen."

Följer bloggen lite då och då om jag ska vara ärlig. Har varit mycket depp/hjärta och smärta och så från hennes del efter deras nyliga breakup. Men helt annan ton nu i det senaste inlägget. Otrohet som uppdagats, eller?

http://sandrabeijer.se/2017/02/16/de-senaste-dagarna/
Citera
2017-02-16, 06:58
Medlem
Vad har Sandras ex Magnus Norman gjort egentligen?
Vill veta, varna alla för detta svin liksom....
Citera
2017-02-16, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Godistajm
Vad har Sandras ex Magnus Norman gjort egentligen?
Vill veta, varna alla för detta svin liksom....

Läste på bloggbevakning att någon misstänkte att han inte var helt straight och kanske har hållit på med en av Sandras killkompisar, hon avföljde killkompisen på instagram strax efter att hon skrev detta "På fredagen tog jag faktiskt inga foton pga fick veta en grej som möjligen höjer definitionen av svinighet till en helt ny nivå. Å andra sidan faller väl alla bitar på plats egentligen. Så nu kanske man slipper gå runt som någon slags förvirrad ledsen brud och kan gå vidare som en rimlig stark person till skillnad från vad andra är.
Ta hand om varandra." (från hennes blogg)

Sen har hon flyttat hem till sin mamma tillfälligt då hon inte orkar vara i hennes (deras?) lägenhet mer.
Citera
2017-02-16, 10:48
Medlem
Såg att Sandra avföljt hennes vän Gustav Broström på Instagram. Kanske har Magnus å han hållt på medans S och M va ihop?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in