2025-03-03, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TTYN
Ja känner en som jobbar på GP som berättade att när Björn slutade så firade personalen eftersom han var så dålig på sitt jobb. Alla pratade skit om honom bakom ryggen..

Haha berätta mer?! Jag är dock inte särskilt förvånad. Har väldigt svårt att se honom i den rollen. Chefsrollen är verkligen inte heller något som faller alla naturligt och det ÄR supersvårt att leda en grupp människor. Sedan har han inte heller såå lång erfarenhet om man tittar på hans CV.
Citera
2025-03-03, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TTYN
Ja känner en som jobbar på GP som berättade att när Björn slutade så firade personalen eftersom han var så dålig på sitt jobb. Alla pratade skit om honom bakom ryggen..

Hehe. Tror det har länkats tidigare i tråden till en artikel i typ Dagens Media eller Journalisten där han kritiserades av sin personal under tiden på GP. Vill minnas att det handlade om personalpolitik, men just nu hittar jag inte artikeln.
Citera
2025-03-03, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaktusplastik
Sandra: fixar gratis flyg till Japan i business, plus säljer ut sin själ för att kunna fakturera flygbolaget multum och täcka upp hela resan

Björn: skriver en liten krönika om 7-Eleven Japan så han kan fakturera 2500 plus moms

Jävlar, vilken dålig text också. Vem är det som ger honom uppdrag?

Hon har verkligen ingen skam eller heder i kroppen.
Citera
2025-03-03, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jorja
Hehe. Tror det har länkats tidigare i tråden till en artikel i typ Dagens Media eller Journalisten där han kritiserades av sin personal under tiden på GP. Vill minnas att det handlade om personalpolitik, men just nu hittar jag inte artikeln.

Jaa, stämmer. Han beskrevs som väldigt hård etc, vilket man har svårt att se eftersom han verkar vara totala motsatsen. Men det kan väl ha varit en mindre lyckad strategi för att hantera sina brister. Hittar verkligen inte artikeln längre, kan man rensa bort sig själv så bra?

Edit: (FB) Björn Werner ny kulturchef och andra personalförändringar på GP lite nämns i den här tråden
Senast redigerad av frimlov 2025-03-03 kl. 22:22.
Citera
2025-03-04, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frimlov
Jaa, stämmer. Han beskrevs som väldigt hård etc, vilket man har svårt att se eftersom han verkar vara totala motsatsen. Men det kan väl ha varit en mindre lyckad strategi för att hantera sina brister. Hittar verkligen inte artikeln längre, kan man rensa bort sig själv så bra?

Edit: (FB) Björn Werner ny kulturchef och andra personalförändringar på GP lite nämns i den här tråden

Hittade också denna artikel men den ligger bakom en betalvägg: https://www.dagensmedia.se/alla-nyheter/medievarldens-arkiv/arbetsmiljoproblem-pa-gps-kultur-och-noje/

Från ingressen: "Arbetsmiljön på GP:s kultur- och nöjesredaktion har under en tid beskrivits som mycket dålig. Enligt uppgift till Medievärlden har facket flera gånger diskuterat problemet med de ansvariga. I fokus för kritiken står kulturchefen Björn Werner.
 "Vi kommenterar inte sådana ärenden externt", säger chefredaktör Christofer Ahlqvist."
Citera
2025-03-04, 20:58
Medlem
Hon är så ful.
Citera
2025-03-05, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trash-Panda84
Hon är så ful.

Jag tycker faktiskt hon har blivit väldigt snygg
Citera
2025-03-05, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manufactural-user
Jag tycker faktiskt hon har blivit väldigt snygg
Helt ärligt så är hon numera riktigt oattraktiv. Ful som stryk, trots botox, tandställning ( sammarbete givetvis) och fillers, för att uttrycka mig på ren svenska.
Citera
2025-03-05, 18:51
Medlem
Elakt skrivet. Hur ser ni själva ut?
Citera
2025-03-05, 22:07
Medlem
Om vi nu ska recensera utseenden så vill jag föra till protokollet att jag tycker hon är riktigt snygg, och alltid har varit. Hon har ett personligt utseende som hon förvaltar på bästa sätt.
Citera
2025-03-05, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jorja
Om vi nu ska recensera utseenden så vill jag föra till protokollet att jag tycker hon är riktigt snygg, och alltid har varit. Hon har ett personligt utseende som hon förvaltar på bästa sätt.

Den enda som är ful är hennes kille. Bort med mustaschen för helvete
Citera
2025-03-05, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KCutrone
Den enda som är ful är hennes kille. Bort med mustaschen för helvete

Ser ut som Lasse Åberg

Nu är det här en gammal bild men i alla fall liite skillnad: https://da.se/app/uploads/2015/04/bjorn-liten.jpg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in