2022-06-18, 13:32
Medlem
Allt som blir kvar har ett snitt på 4,8 av 10 på Imdb. Är den verkligen så dålig eller har avundsjuka läsare röstat ner den? Och om den tar sig på slutet så måste ju de första avsnitten vara riktigt usla?
Senast redigerad av Flurksla 2022-06-18 kl. 13:38.
Citera
2022-06-18, 15:07
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flurksla
Allt som blir kvar har ett snitt på 4,8 av 10 på Imdb. Är den verkligen så dålig eller har avundsjuka läsare röstat ner den? Och om den tar sig på slutet så måste ju de första avsnitten vara riktigt usla?

De första avsnitten är så dåliga. De sista är riktigt bra. Precis som Sandra själv sa. Konstigt att de lät det vara så dock.
Citera
2022-06-18, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JonNodtveidt
både björklund och t.ex. elsa b är ju en del av vågen av tradwife-ideal som ändå grundats av (ny)nazister. jag tror inte de är det, absolut inte, men de är en del av vågen. och jag tycker ärligt talat att det är lite farligt att det är såna kvinnor som får så mkt utrymme. innan nazisterna och hemmafruidealet i t.ex. usa hade ju kvinnor fått större plats i yrkeslivet och hade ett friare liv. och sen blev det kinder, küche, kirche.

Du vet inte vad en trad wife är om du tror att de är en del av en sådan våg, i synnerhet Elsa B som närmast är en karriärskvinna med en lydig, undergiven hemmaman.
Citera
2022-06-19, 16:21
Medlem
Är det bara jag som tycker att Sandra plötsligt har blivit oroväckande smal? Smalare än innan bebisen ser det väl ut som?
Citera
2022-06-19, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sommarbollen
Är det bara jag som tycker att Sandra plötsligt har blivit oroväckande smal? Smalare än innan bebisen ser det väl ut som?

Jo håller med. Amning kan dock ha den effekten på vissa! Så behöver inte vara något konstigt.
Citera
2022-06-19, 19:31
Medlem
Citat:

Jo, tycker också det. Sen skriver hon mkt om hur många steg och km hon går på bloggen, nåt hon inte har gjort i detalj tidigare
Citera
2022-06-19, 20:09
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:

Jo verkligen!! Och hon verkar bara gå och gå och gå. Inspirerande tycker jag!
Citera
2022-06-19, 22:59
Medlem
Citat:

Ja, jag tänker att hon verkat banta inför det att hon skulle göra press för den där tv-serien? Alla bilder på bullar, glass, pizza stämmer iofs illa med ev bantning, men jag gissar att hon kontrollerar sitt kcalintag på ett sätt som hon aldrig skulle visa i bloggen.

Det är såklart individuellt hur vikten påverkas av amning men jag vågar påstå det är ovanligt att en viktnedgång drar iväg som den tycks göra hos henne när hon nu samtidigt verkar minska på amningen, så jag har svårt att se att amning skulle vara enda förklaringen.
Citera
2022-06-20, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yolanda1
Ja, jag tänker att hon verkat banta inför det att hon skulle göra press för den där tv-serien? Alla bilder på bullar, glass, pizza stämmer iofs illa med ev bantning, men jag gissar att hon kontrollerar sitt kcalintag på ett sätt som hon aldrig skulle visa i bloggen.

Det är såklart individuellt hur vikten påverkas av amning men jag vågar påstå det är ovanligt att en viktnedgång drar iväg som den tycks göra hos henne när hon nu samtidigt verkar minska på amningen, så jag har svårt att se att amning skulle vara enda förklaringen.

Ja jag håller med och tror samma. Sen tycker jag hon är otroligt vacker oavsett vikt. Blev mest fundersam och reagerade över hur smal hon är nu med tanke på tidigare ätstörning.
Citera
2022-06-20, 17:11
Medlem
farlings avatar
Citat:
Ja jag håller med och tror samma. Sen tycker jag hon är otroligt vacker oavsett vikt. Blev mest fundersam och reagerade över hur smal hon är nu med tanke på tidigare ätstörning.

Elsa Billgren, Sofia Wood, Johanna Bradford och ett par till har ju någon slags inbördes tävling om vem som kan magra av mest. Sätter min högra hatt på att Sandra håller på med samma.
Citera
2022-06-21, 07:38
Medlem
Skampis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Elsa Billgren, Sofia Wood, Johanna Bradford och ett par till har ju någon slags inbördes tävling om vem som kan magra av mest. Sätter min högra hatt på att Sandra håller på med samma.

Elsa är märkligast där, ju smalare hon blir desto större klädesplagg har hon på sig? Medan Sandra verkar njuta av minikjolarna och magtröjorna nu...
Citera
2022-06-25, 10:19
Medlem
Sardinbruss avatar
Dagens inlägg med BARA bäbisbilder var för jävla trist alltså.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in