2017-03-11, 23:47
Medlem
hon hade svarat på en kommentar om honom med "han kan va obehaglig"

asså detta måste utesluta "endast" otrohet ändå???
Citera
2017-03-12, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrscha
Från Sandras blogg -

"Jag tåg tåget mot Göteborg för att föreläsa i Lerum. Hade ont i magen i ett dygn innan för att befinna mig i en stad där alla pratar som honom. "

Asså vad är det här, vad tusan har människan gjort? En hel stad som snackar om hans svineri? Göteborgare?? Var är ni? Speak up?? Kommer snart flytta till Stockholm och hänga på söder för att bli vän med Sandras vänner för att ta reda på vad som hänt.

Läs meningen igen så förstår du.
Citera
2017-03-12, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matrixyo
Läs meningen igen så förstår du.

Lol. Slut med prosecco för mig alltså
Citera
2017-03-12, 10:15
Medlem
Ja vet vad han gjorde. Är bekant med de båda. Hört från säker källa.
I höstas hade dom en trekant och han var tydligen påstridig med att det skulle va en tjej han kände. sa till S att tjejen var kåt på henne osv. En månad efter trekanten dumpa han Sandra för att börja dejta den tjejen. Och det var det Sandra fick reda på förra månaden.

Man fattar att hon är lack riktigt risigt gjort
Citera
2017-03-12, 10:34
Medlem
RayOfLights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gloemdet123
I höstas hade dom en trekant och han var tydligen påstridig med att det skulle va en tjej han kände. sa till S att tjejen var kåt på henne osv. En månad efter trekanten dumpa han Sandra för att börja dejta den tjejen. Och det var det Sandra fick reda på förra månaden.

Oj. Stämmer detta är det ju mer pikant än en "vanlig" otrohetshistoria. Fast hon lär aldrig berätta om detta på bloggen, passar inte riktigt in i den gulliga niotillfem-världen....
Tycker det är fascinerande hur stort glappet är mellan det som skildras i bloggen och hur saker faktiskt ligger till när det gäller hennes förhållanden. Var ju samma med L. Att det ska idealiseras för att passa storyn även när det är knas i relationen.

Undrar om M agerat skumt och falskt också under tiden detta skedde? Tycker hon hintar om det hela tiden, att det inte bara var själva händelsen utan också hur han betedde sig?
Senast redigerad av RayOfLight 2017-03-12 kl. 10:49.
Citera
2017-03-12, 13:15
Medlem
Dagg i gräsets avatar
Citat:

Så hon har alltså berättat detta för sin familj och då lackade dom och tog bort Magnus som vän på sociala medier. Låter väldigt konstigt.
Är det detta som hänt så är det inte så hemskt som hon vill ge sken av, sånt får man räkna med om man har trekanter. Svinigt gjort ja, men inte så genomruttet så att folk ska ge han onda ögat när dom ser han på stan. Tvivlar på hela storyn.
Citera
2017-03-12, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrscha
Från Sandras blogg -

"Jag tåg tåget mot Göteborg för att föreläsa i Lerum. Hade ont i magen i ett dygn innan för att befinna mig i en stad där alla pratar som honom. "

Asså vad är det här, vad tusan har människan gjort? En hel stad som snackar om hans svineri? Göteborgare?? Var är ni? Speak up?? Kommer snart flytta till Stockholm och hänga på söder för att bli vän med Sandras vänner för att ta reda på vad som hänt.

Snackar SOM honom. Han är göteborgare, pratar med den dialekten. Som andra i den staden. Därav kan det vara lite laddat att höra.
Citera
2017-03-12, 14:08
Medlem
Varför odlar hon denna oskuldsfulla ungflickslook när hon är snart 33 år gammal? Den rimmar dåligt med trekant.
Som man bäddar får man ligga, Sandra.
Citera
2017-03-12, 14:19
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:

Ah därför hon inte KUNDE skriva det på bloggen. För det var för intimt att skriva om en trekant.
Citera
2017-03-12, 16:18
Medlem
Citat:

Ja, jag känner också en som känner alla tre, och hen sa samma sak. trekanten var för ett år sedan och efter att de gjorde slut i höstas började han dejta den andra tjejen, och berättade det för S så att hon inte skulle höra det från andra
Citera
2017-03-12, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bedshaped
Ja, jag känner också en som känner alla tre, och hen sa samma sak. trekanten var för ett år sedan och efter att de gjorde slut i höstas började han dejta den andra tjejen, och berättade det för S så att hon inte skulle höra det från andra

Fast det låter ju inte som hela sanningen? Varför skulle hon bli så arg och ledsen över det?
Det är väl inte så ovanligt att dejta någon man känt sen tidigare. Som jag förstod det från nåt inlägg tidigare så var det ju nån han kände sen tidigare, dvs det var åtminstone inte hennes kompis.
Tror mer isåfall att han kanske varit otrogen med den tjejen sen efter trekanten?
Citera
2017-03-12, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilleskuttarn
Fast det låter ju inte som hela sanningen? Varför skulle hon bli så arg och ledsen över det?
Det är väl inte så ovanligt att dejta någon man känt sen tidigare. Som jag förstod det från nåt inlägg tidigare så var det ju nån han kände sen tidigare, dvs det var åtminstone inte hennes kompis.
Tror mer isåfall att han kanske varit otrogen med den tjejen sen efter trekanten?

det var iallafall det som hände. antar att hon kanske tror att han varit otrogen med henne sen trekanten, men det hade han inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in