2016-11-13, 15:16
Medlem
Det är en liten ''flinga'' kvar på mitt melanotan som inte lösts upp. Läste att det kan ta ett tag, problemet är att den flingat har fastnat precis över det flytande så nu är det omöjligt att lösas upp över natten. Hur ska jag lösa detta? Eller ska jag skita i det? Har försökt rulla försiktigt så att det ska ramla ner, men det sitter hårt och verkar inte vilja lösas upp heller
2016-11-13, 16:20
Medlem
Verkar som den lilla biten har glidit ner lite så nu sitter den fast i kanten precis under lösningen. Om det inte har löst upp sig till imon, ska jag kasta skiten? För det måste betyda att det är någon annan substans som inte vill lösas upp?
2016-11-15, 08:37
Citat:
Ursprungligen postat av acer94
Verkar som den lilla biten har glidit ner lite så nu sitter den fast i kanten precis under lösningen. Om det inte har löst upp sig till imon, ska jag kasta skiten? För det måste betyda att det är någon annan substans som inte vill lösas upp?

No worries, har du beställt från en pålitlig leverantör så har du ingenting annat än Melanotan i vialen.
Det är inte alls ovanligt att inte allt det vita löser upp sig, det kan ha hårdnat under frystorkningen.
Det är svårt att förklara processen, men du behöver inte vara orolig :-)
2016-11-15, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dhea86
No worries, har du beställt från en pålitlig leverantör så har du ingenting annat än Melanotan i vialen.
Det är inte alls ovanligt att inte allt det vita löser upp sig, det kan ha hårdnat under frystorkningen.
Det är svårt att förklara processen, men du behöver inte vara orolig :-)

Yes, fick det precis förklarat i pm.. Tack <3
2016-11-16, 03:14
Medlem
Någon som varit med om att de inte fått sin order från melanotangrossisten på över 3 veckor samtidigt som det står "färdigbehandlad för 3 veckor sedan" på sin orderstatus? Riktigt irriterande, speciellt när de dragit 500kr redan....
Mvh
2016-11-16, 17:59
Medlem
Jag har beställt fyra vialer från mel*not*nshop, och har fått alla fyra. Jag kan inte uttala mig om de är gröna eller inte ännu, men återkommer med resultat. Jag har endast tagit en gång nu och verkade bra.
2016-11-17, 23:16
Medlem
Grönar melanotangrossisten igen, var skickat till fel adress...
2016-11-19, 14:19
Medlem
Någon som har något tips på vad man kan göra om man blir brun på kroppen, men vit i ansiktet?

Kroppen är nästan för brun, ansiktet är för blek..
2016-11-21, 11:58
Medlem
Melanotanshop.net är gröna! Handlat därifrån ett par gr, blixtsnabb leverans, inga biverkningar på mig. Jag är väldigt ljus med fräknar och har lyckats bli brun för en gång skull, nöjd!
2016-11-21, 12:36
Medlem
Hajlajfs avatar
Jag har beställt lite från researchliquids.eu för några veckor sedan.
Har inte fått hem något, eller ens en konfirmation på betalningen.
Någon som vet något om dem?
2016-11-22, 22:12
Medlem
Jag har funderat på att testa M2. Men läst att den passar bäst till deffen, eftersom den ''blockerar'' hunger. Problemet är den att jag håller på att bulka. Finns det några här som bulkar och kört M2? Hur har det varit. Är det värt ändå eller bättre vänta tills deffen? Tack på förhand
2016-11-23, 10:24
Medlem
Vill gröna Melanotanshop.se. Beställt därifrån flera ggr och har rekommenderat till vänner som också beställt.. aldrig varit något problem. Känns skumt att lägga kontanter i ett kuvert och lägga på posten, men fungerar hur bra som helst och får alltid mina varor snabbt.

Får ofta frågor, blickar och komplimanger för min gyllenbruna färg. Lyckats ta en bra dos utan Mello och har en så fin färg nu. Kör uppladdningsfas i en vecka, solar 2-4 ggr i 15 min och därefter underhåller med en spruta i veckan och solar 15 min/vecka.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in