Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-03-26, 22:04
  #11425
Medlem
GoldenBlitz.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
Ska samt, var kan amn köpa billigast? Verkar som 400kr/10mg är standard, men såg tex på http://www.sexkungen.org/ att det var 300kr? Känns fuffens då eller vad säger ni?MVH

Ja, ~ 400kr brukar vara standard men då får du även vatten och 5/10 insulinsprutor. Sidan du länkade till verkar endast att sälja Melanotan 2 + två insulinsprutor per vial. Frågan och mitt svar hör väl dock snarare hemma i (FB) Nätapotek och drogshoppar.
2015-03-27, 15:08
  #11426
Medlem
KarlStefanovics avatar
Hade helt glömt bort att mitt utblandade melanotan stått i kylskåpet sen mitten på förra sommaren, är det bara att slänga skiten om man ska börja igen om 2-3 månader?

Eller kommer den ha någon synlig effekt?

Mvh
2015-03-28, 12:12
  #11427
Medlem
Har nu tagit melanotan i 1 vecka och solat cirka 3 gånger sedan dess. Märker absolut ingen skillnad och jag känner inga som helst biverkningar. Jag började med 0,20ml per dag förra söndagen sen gick jag över till 0,30 ml per dag.
Vad kan detta bero på? Har jag blandat det fel eller vad är grejen? Känner som sagt INGA biverkningar efter jag tagit det.
Och brunare är jag inte.

Tacksam för svar
__________________
Senast redigerad av cadoro 2015-03-28 kl. 12:15.
2015-03-28, 19:58
  #11428
Medlem
GoldenBlitz.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cadoro
Har nu tagit melanotan i 1 vecka och solat cirka 3 gånger sedan dess. Märker absolut ingen skillnad och jag känner inga som helst biverkningar. Jag började med 0,20ml per dag förra söndagen sen gick jag över till 0,30 ml per dag.
Vad kan detta bero på? Har jag blandat det fel eller vad är grejen? Känner som sagt INGA biverkningar efter jag tagit det.
Och brunare är jag inte.

Tacksam för svar

Hur blandade du då? Köpte du ifrån en välkänd butik?

Jag stack min allra första spruta M2 idag (0.10ml, 0,5mg M2), solade 20min och blev märkbart brunare. Är lite illamående men mår helt okej annars, fortfarande lite nervös över andra bieffekter som kan uppkomma men vaknar förhoppningsvis upp frisk och pigg imorgon.
2015-03-29, 17:26
  #11429
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoldenBlitz.
Hur blandade du då? Köpte du ifrån en välkänd butik?

Jag stack min allra första spruta M2 idag (0.10ml, 0,5mg M2), solade 20min och blev märkbart brunare. Är lite illamående men mår helt okej annars, fortfarande lite nervös över andra bieffekter som kan uppkomma men vaknar förhoppningsvis upp frisk och pigg imorgon.

Jag fyllde cirka 3 sprutor med vatten (alltså hela vattenburken jag fick med) och spruta in det i MT2 burken.

Jag beställde från blibrunutansol.eu tror jag det hette.

Skrev till dom att jag tror jag blandat fel, men då fick jag som svar att det spelar absolut ingen roll hur mycket vatten man sprutar in i den lilla burken där melanotanet är, vilket jag tyckte va märkligt.
2015-03-29, 19:45
  #11430
Medlem
GoldenBlitz.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cadoro
Jag fyllde cirka 3 sprutor med vatten (alltså hela vattenburken jag fick med) och spruta in det i MT2 burken.

Skrev till dom att jag tror jag blandat fel, men då fick jag som svar att det spelar absolut ingen roll hur mycket vatten man sprutar in i den lilla burken där melanotanet är, vilket jag tyckte va märkligt.

Det är rätt, du kan blanda upp med med hur mycket/lite vätska du vill, det spelar ingen som helst roll. Det relevanta är hur mycket m2 du sprutar in, vattnet är endast till för att du ska kunna spruta upp det. Jag beställde iallafall från samma leverantör så det är konstigt.

Saxat ifrån deras sida "Reklamationer
Är er produkt trasig, eller är ni missnöjda med beskrivningen, eller rent av missnöjda med köpet av produkten och vill göra en reklamation så kontakta oss. Vi accepterar inte missnöjda kunder och vill därför komma överens om en lösning som passar båda parter."

Hur seriösa med det vet jag inte men du kan ju alltid testa att skriva.

Har du solat förresten?
__________________
Senast redigerad av GoldenBlitz. 2015-03-29 kl. 19:48.
2015-03-30, 09:35
  #11431
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoldenBlitz.
Det är rätt, du kan blanda upp med med hur mycket/lite vätska du vill, det spelar ingen som helst roll. Det relevanta är hur mycket m2 du sprutar in, vattnet är endast till för att du ska kunna spruta upp det. Jag beställde iallafall från samma leverantör så det är konstigt.

Saxat ifrån deras sida "Reklamationer
Är er produkt trasig, eller är ni missnöjda med beskrivningen, eller rent av missnöjda med köpet av produkten och vill göra en reklamation så kontakta oss. Vi accepterar inte missnöjda kunder och vill därför komma överens om en lösning som passar båda parter."

Hur seriösa med det vet jag inte men du kan ju alltid testa att skriva.

Har du solat förresten?

Jo men ju mer vatten jag tar desto mer borde jag väl fylla sprutan med sen när jag ska injecera?
Låt säga att jag sprutar in 1 liter vatten i den lilla MT2 burken, då MÅSTE det ju spela roll om jag sen fyller sprutan upp till 0,20 ml som det står i anvisningarna? Jag menar om jag hade sprutat in 10 ml vatten och sen fyller sprutan till 0,20 då är ju den andra sprutan MYCKET mer koncentrerad. Förstår du hur jag menar? Jag tog 1 liter som exempel bara för att göra det enkelt haha.

Så det måste ju spela roll?

Så det är väl där det kanske spökar lite.

Jag har solat cirka 3 gånger den senaste veckan och jag är inte ens lite brunare.
2015-03-30, 17:01
  #11432
Medlem
splattens avatar
Började min M2 kur idag. Blandade i all vätska i lilla burken och skulle dra upp 2.5 streck men blev mindre så jag drog i mig det sen drog jag upp typ 3 streck till o drog i mig så det blev lite för mycket än vad jag tänkt. Kanske 4 totalt.

Kraftig rodnad i ansiktet och bröstet, höll på att koka sönder
Efter en timme blev även benen o ryggen något varma.

Känns över hela kroppen som om jag legat i solarium och det lukter även solarium om huden.

Verkar som jag svarar finfint på detta medel....2.5-3 streck om dagen nu sen solarie på onsdag.

Noll biverkningar förutom rodnaden och aptitförlust, sen känns det faktist att man har något i kroppen som inte hör hemma där men det är jag väl van vid sen förut

Hejhopp
2015-03-30, 17:47
  #11433
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av splatten
Började min M2 kur idag. Blandade i all vätska i lilla burken och skulle dra upp 2.5 streck men blev mindre så jag drog i mig det sen drog jag upp typ 3 streck till o drog i mig så det blev lite för mycket än vad jag tänkt. Kanske 4 totalt.

Kraftig rodnad i ansiktet och bröstet, höll på att koka sönder
Efter en timme blev även benen o ryggen något varma.

Känns över hela kroppen som om jag legat i solarium och det lukter även solarium om huden.

Verkar som jag svarar finfint på detta medel....2.5-3 streck om dagen nu sen solarie på onsdag.

Noll biverkningar förutom rodnaden och aptitförlust, sen känns det faktist att man har något i kroppen som inte hör hemma där men det är jag väl van vid sen förut

Hejhopp

Vart köpte du ditt MT2 någonstans? Vilken hudtyp har du?
2015-03-30, 20:32
  #11434
Medlem
splattens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cadoro
Vart köpte du ditt MT2 någonstans? Vilken hudtyp har du?
Blibrunutansol, vet inte hudtyp men jag har lätt att bli brun.

Grejjen är att jag har hängmage och kombon blek+fet är ingen höjdare på stranden direkt
2015-03-30, 20:45
  #11435
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av splatten
Blibrunutansol, vet inte hudtyp men jag har lätt att bli brun.

Grejjen är att jag har hängmage och kombon blek+fet är ingen höjdare på stranden direkt

Okej man!

Jag köpte också mitt där men mitt funkade inte alls, kontaktade dom idag och de ska skicka nytt till mig imorgon, så sidan är verkligen seriös.
De sa att det kunde vara ett dåligt ex bara men att skicka nytt helt gratis är najs tycker jag =)
2015-03-31, 11:36
  #11436
Medlem
splattens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cadoro
Okej man!

Jag köpte också mitt där men mitt funkade inte alls, kontaktade dom idag och de ska skicka nytt till mig imorgon, så sidan är verkligen seriös.
De sa att det kunde vara ett dåligt ex bara men att skicka nytt helt gratis är najs tycker jag =)
Ojaa. Dom är tokseriösa, Dock så tog det ett bra tag innan dom svarade på mejlen men dom har nog högt tryck nu.

Asså efter en dos igår så kan jag redan se resultat, förra året så solade jag lite lite grann på balkongen och jag kan se på bröst o mage vart solen tog förra året, ser tydligt gränsen på sidan av kroppen.... det har gått från kall vit till varm vit och i ansiktet har jag defenetift fått färg. Benen har åxo gått från kall till varm vit.

Sjukt taggad jag är må jsg säga

Clean and sober 2.2 month...hej hopp

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback