2016-09-26, 18:29
Medlem
Fick ett brev i min brevlåda som innehöll information om att Raffa blivit frälst under sin tid i fängelset.
Härligt att omoralen tvättats ur grabben.
2016-09-26, 19:46
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Det finns väl bara en i Raffas gäng. Och han sitter ju som bekant

Men visst, geografin säger väl att det mycket väl kan vara någon som haft något med President R att göra tidigare.
Samt, icke att förglömma, mannen kom hela vägen ut ur restaurangen med kassaapparaten utan att bli golvad av den lömska dörren. Det är mer än Raffas grabbar klarar
2016-09-26, 21:53
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gr3en
Det jag tänkte skriva om i Raffa-tråden. Utan att jag läste nån artikel om SD's framfart i Vimmerby. Är det någon mer än jag som vill se Raffa "rensa i leden" dvs kniva några sd-fjantar istället för avdankade alkisar? (kanske samma sak iofs)

Du tror alltså att alkolism och partipolitik hör ihop?
Gudrun Schyman och hela vänsterrörelsen är alkolister, mmm troligt. Det är 18 års gräns på det här forumet bara så du vet

Angående raffa så är Gangland kvinnobeskyddare och det ingår bland annat i medlemsstadgarna att man ska slå pedofiler och kvinnomisshandlare direkt på plats vid misstanke.
2016-09-26, 21:56
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Fick ett brev i min brevlåda som innehöll information om att Raffa blivit frälst under sin tid i fängelset.
Härligt att omoralen tvättats ur grabben.

Härligt. Vilken församling tillhör ni?
2016-09-27, 05:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Härligt. Vilken församling tillhör ni?
Besöksadressen är 300 Pasir Panjang Rd, SGP118640 Singapore

Alla ni tvivlare och hatare skall veta att Raffa är en ny man,en man med kraft att leva ett värdigt liv.
2016-09-27, 07:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
vid misstanke.[/i]

"Vid misstanke"
2016-10-04, 17:23
Medlem
Raffa kommer ut till sommaren?

Hur länge tar det innan han sitter inne igen?
2016-10-04, 21:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Phosphoreign
Raffa kommer ut till sommaren?

Hur länge tar det innan han sitter inne igen?

Det beror på... Han kanske moonwalkar lite illa och ramlar och slår sig - eller springer in i en dörr!?
Huvudet blir ju svårt att skada något nämnvärt men han kan bryta benet och då kan det ta längre tid.
Eller så slår han sig in på en karriär som nyfrälst "fd-gängledare" och kanske t.o.m får gråta ut i någon reklamkanals morgonsoffa
2016-10-04, 23:28
Medlem
mtuqs avatar
Citat:
Alla ni tvivlare och hatare skall veta att Raffa är en ny man,en man med kraft att leva ett värdigt liv.
nuja, men Lund ar en fin stad
2016-10-05, 09:22
Medlem
Citat:

Aha han ska bosätta sig på Svenska Kyrkan i Signapore? Låter klokt.
http://www.kyrktorget.se/index.php?visit=6556
2016-10-05, 15:07
Medlem
Om minst ett år är han väl ute? Jag känner Raffas typ, han kommer nästan garanterat falla tillbaka i missbruk och kriminalitet, kanske inte direkt men ge det några månader... förmodligen blir det benzo och så är cirkusen förhoppningsvis igång igen. De flesta som suttit inne återfaller i brott, har svårt att tro att Raffa skulle bli ett undantag, han lär inte mognat särskilt mycket under dessa år heller. Men lika roande som på gamla dar lär han aldrig bli, i tråden lär han knappast skriva igen. Men han lär återvända till Vimmerby i alla fall, han lär knappast börja jobba och sköta sig i alla fall, men svårt att avgöra exakt hur han kommer fortsätta sitt liv, man kan bara hoppas det blir droger och nya upptåg. Detta är enl. mig den mest roande tråden på FB på råge.
2016-10-05, 16:03
Medlem
Alarabic666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antidote144
Om minst ett år är han väl ute? Jag känner Raffas typ, han kommer nästan garanterat falla tillbaka i missbruk och kriminalitet, kanske inte direkt men ge det några månader... förmodligen blir det benzo och så är cirkusen förhoppningsvis igång igen. De flesta som suttit inne återfaller i brott, har svårt att tro att Raffa skulle bli ett undantag, han lär inte mognat särskilt mycket under dessa år heller. Men lika roande som på gamla dar lär han aldrig bli, i tråden lär han knappast skriva igen. Men han lär återvända till Vimmerby i alla fall, han lär knappast börja jobba och sköta sig i alla fall, men svårt att avgöra exakt hur han kommer fortsätta sitt liv, man kan bara hoppas det blir droger och nya upptåg. Detta är enl. mig den mest roande tråden på FB på råge.
Njaeeee, enligt Brå återfall 41% inom 3 år, så att kalla det "att allra flesta återfaller" är din personliga bristande kunskap om saker du själv väljer att kalla sanning. Eller kanske är du en utav alla människor som säger en gång tönt alltid tönt.
Här finns fakta:
https://www.bra.se/bra/nytt-fran-bra/arkiv/press/2012-05-31-tva-av-fem-aterfaller-i-brott.html
Väntar nu med spänning på en fräsig motattack....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in