2012-12-19, 21:43
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pethom
Det är säkert första gången i världshistorien. Hur i helsike sågar man av knän med yxor? Använder de verkligen yxor att såga med i Småland. Överallt annars används sågar till sådant?
Vad står RWC för? Är det samma som Rövhålets WC (toalett)?

Nej det är helt enkelt en förkortning på Red & White Crew dvs dom som ogillar allt som har med Outlaws att göra och även dräpt ett par av dom.
2012-12-19, 21:44
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Det är säkert första gången i världshistorien. Hur i helsike sågar man av knän med yxor? Använder de verkligen yxor att såga med i Småland. Överallt annars används sågar till sådant?
Red and White crew..
2012-12-19, 21:48
Medlem
pelviss avatar
Citat:

Sen undrar ju jag hur man sågar av knän öht, sågar man då under och över knät så man får bort själva knäleden?
"Eeey grabbar, jag tog hans knät"
2012-12-19, 22:00
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pelvis
Sen undrar ju jag hur man sågar av knän öht, sågar man då under och över knät så man får bort själva knäleden?
"Eeey grabbar, jag tog hans knät"

Den frågan kan bara Raffa eller den ur EAMC svara på...det var iaf upptaget på Gandlands dåvarande blog i det stora MC kriget.
Glöm inte heller att Raffa täljde bort sin relativt nya förlovningstatuering från fingret med en yxa. När det framkom att Rapparen MaRocco från Götet hade besudlat Raffas dåvarande Sussi aka Pussi eller Hästen så blev Raffa galen ( ej att blanda ihop med Pussy123).

Han fyllde lungorna med Benzo gick ut i Vimmerby hög av Steroider och Benzo för att få utlopp, det slutade med att han kretade/ täljde bort tatueringen från fingret.

De nyförlovade 2 med sina tatueringar:
http://minfil.se/u4a5Z1abbc

Bilden Raffa la ut på bloggen där han "täljer" bort tatueringen:
http://minfil.se/t2a5Zba0b3

Edit: I någon av dom tidigare trådarna kommer Raffa in eller en "Granne" och talar om att i Halmstad kallades Raffa för The Axmurderer, hahaha så fan han kan nog till och med onanera med en yxa utan att få skärsår....iaf innan han fick steroidkuk.
Senast redigerad av DallasSkulls 2012-12-19 kl. 22:06.
2012-12-19, 22:15
Medlem
pelviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DallasSkulls
Den frågan kan bara Raffa eller den ur EAMC svara på...det var iaf upptaget på Gandlands dåvarande blog i det stora MC kriget.
Glöm inte heller att Raffa täljde bort sin relativt nya förlovningstatuering från fingret med en yxa. När det framkom att Rapparen MaRocco från Götet hade besudlat Raffas dåvarande Sussi aka Pussi eller Hästen så blev Raffa galen ( ej att blanda ihop med Pussy123).

Han fyllde lungorna med Benzo gick ut i Vimmerby hög av Steroider och Benzo för att få utlopp, det slutade med att han kretade/ täljde bort tatueringen från fingret.

De nyförlovade 2 med sina tatueringar:
http://minfil.se/u4a5Z1abbc

Bilden Raffa la ut på bloggen där han "täljer" bort tatueringen:
http://minfil.se/t2a5Zba0b3

Edit: I någon av dom tidigare trådarna kommer Raffa in eller en "Granne" och talar om att i Halmstad kallades Raffa för The Axmurderer, hahaha så fan han kan nog till och med onanera med en yxa utan att få skärsår....iaf innan han fick steroidkuk.

Alltså jag trodde jag sett det mesta om denna herren men du bara lassar fram den ena godbiten efter den andra. Bild1: Lider herr pannkako av svårartad nagelsvamp?
Bild2: Vad i helvete, är det ett finger? Det var ett krokigt å eländigt finger.
2012-12-19, 22:18
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pelvis
Alltså jag trodde jag sett det mesta om denna herren men du bara lassar fram den ena godbiten efter den andra. Bild1: Lider herr pannkako av svårartad nagelsvamp?
Bild2: Vad i helvete, är det ett finger? Det var ett krokigt å eländigt finger.

Det där är fan äkta kärlek även om det bara höll i 2 veckor....Ja du den mannen är något helt unikt, när man tror man sett och hört allt ja då kommer Raffa och ger oss något nytt.

Edit: Undra om Sussi/ Pussi är nöjd med tatueringen, det var den mest unika förlovning jag hört talas om....
Han var ju tillsammans med Afghanhanna innan, men där tog det nog slut första jucket, tänk dej själv en liten steroidkuk i ett hål som haft 7-8 Afghaner i sej.
Senast redigerad av DallasSkulls 2012-12-19 kl. 22:20.
2012-12-19, 22:28
Medlem
Skabbtantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qwerty474
Vad har hänt med sammanfattningen?

Sammanfattningen var lite bråkig tidigare, fram till ungefär nu. Jag uppdaterade sidan för några minuter sedan och den fungerar bra förutom vissa bilder.
2012-12-19, 22:32
Medlem
okej, inget nytt mer än att en nyanländ påstår att Raffa Pancake fick en väst i rättsalen....
( nyanlända ses alltid med skepsis)det blev en dålig dag och jag som längtat tills jag kom hem och kunna logga in här....varför ena dagen kaxa o säga man ska intervjua raffa o nästa dag inte ens våga gå dit ifall polisen är där? Hallå kom in i matchen
2012-12-19, 22:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DallasSkulls
Nej det är helt enkelt en förkortning på Red & White Crew dvs dom som ogillar allt som har med Outlaws att göra och även dräpt ett par av dom.
Citat:
Ursprungligen postat av Kenty-59
Red and White crew..
Ok! Jag hade inte läst igenom de olika inläggen så noggrant och trodde att DallasSkulls kanske hade råkat skriva fel och skrivit RWC istället för RMC. Jag bestämde mig för att uppmärksamma det antagna skrivfelet genom att skämta till det. Men det visade sig att det var jag som hade slarvat med läsningen.

Det verkar att döma av vad vissa skriver att de nästan ser Raffa som något slags gud, eller i alla fall som någon likt forntidens krigshjältar. Raffa kanske skulle lägga till namnet på någon sådan person till de olika alias han har och göra sig själv ännu mer mytisk för dessa som skriver här i tråden.
2012-12-19, 22:53
Medlem
Citat:
Ok! Jag hade inte läst igenom de olika inläggen så noggrant och trodde att DallasSkulls kanske hade råkat skriva fel och skrivit RWC istället för RMC. Jag bestämde mig för att uppmärksamma det antagna skrivfelet genom att skämta till det. Men det visade sig att det var jag som hade slarvat med läsningen.

Det verkar att döma av vad vissa skriver att de nästan ser Raffa som något slags gud, eller i alla fall som någon likt forntidens krigshjältar. Raffa kanske skulle lägga till namnet på någon sådan person till de olika alias han har och göra sig själv ännu mer mytisk för dessa som skriver här i tråden.

raffa är nutidens "hjälte" en internetgangster bakom en "internetskärm" där han lägger ut "fotton" annars är han bara en bensomissbrukare med no brain at all
2012-12-19, 23:05
Medlem
Blobenheimers avatar
Tror raffe använde internet skärmen som lycko-piller, när något gått fel så var det bara att låta div. konton logga in här och tala om hur det egentligen gått till (enligt raffas skeva världsbild alltså) och ignorera allt som talade emot hans version som lögner och förfalskningar.

RFFR !!
2012-12-19, 23:12
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blobenheimer
Tror raffe använde internet skärmen som lycko-piller, när något gått fel så var det bara att låta div. konton logga in här och tala om hur det egentligen gått till (enligt raffas skeva världsbild alltså) och ignorera allt som talade emot hans version som lögner och förfalskningar.

RFFR !!

Han måste ju ha lurat hela Outlaws att Domar och FuP som lagts ut här är förfalskade För inte en chans i helvete att någon av dom har missat det, jag vet jag la ut alla papper både i denna tråden och i OMC tråden, så minst en av deras Supporters har laddat ner och läst.

Tror till och med någon gick in i gästboken här och undrade va fan dom höll på med?

Sista dagen på rättegången i morgon så då torde alla papper va klara till på Måndag....nu kan man ju undra var Micke tog vägen eftersom han skulle beställa några papper men ej återkom. Får se om det blir förfalskade papper eller om dom riktiga kommer ut.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in