2016-11-11, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raiiier
Innan jag startade mitt eget konto så körde jag på en polares, vi kom rätt så högt på väldigt kort tid, vi ligger på ca 900k just nu och har köpt 2st Mane (OTW), 1st Sane (OTW), 2st Gaitan (OTW). Mane är utan tvekan bästa OTW just nu och har presterat otroligt bra, Sane köptes mer för att han kommer att briljera och han är billig. Gaitan är bara en tidsfråga tills han får sin inform! Sen köpte vi en massa koreaner och skrapade ihop ca 190k (brons och silver)
Är det bara en tidsfråga tills Gaitan får sin inform? Han har bara startat tre matcher under hela säsongen. Blivit inbytt i fyra utöver det. Skadade sig i senaste matchen han startade och har efter det missat två matcher. Vet inte riktigt hur du tänker, men det är inte direkt en inform-form på den killen..

Leroy Sane kommer att briljera? Han har spelat två utav elva matcher från start. Hoppat in i tre utöver det. 1 assist totalt och inga mål.
Senast redigerad av sluggern375 2016-11-11 kl. 08:44.
Citera
2016-11-11, 09:36
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raiiier
Innan jag startade mitt eget konto så körde jag på en polares, vi kom rätt så högt på väldigt kort tid, vi ligger på ca 900k just nu och har köpt 2st Mane (OTW), 1st Sane (OTW), 2st Gaitan (OTW). Mane är utan tvekan bästa OTW just nu och har presterat otroligt bra, Sane köptes mer för att han kommer att briljera och han är billig. Gaitan är bara en tidsfråga tills han får sin inform! Sen köpte vi en massa koreaner och skrapade ihop ca 190k (brons och silver)

Gaitan bara en tidsfråga? Hahaha långt ifrån. Har inte gått så bra för honom + lite skadebekymmer på det. Hans situation lär inte förbättras av att Carrasco spelar sjukt bra.

Sane ser ut som en korpenspelare i City. Ligger alltid 3 steg efter, behöver otroligt lång tid på sig med bollen och ser allmänt lost ut.
Citera
2016-11-11, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av calculated65
SIF Immo, svårt förutse marknaden i år tyvärr, med typ MM o SBC men kommer visa sig nu i November

Fick ihop till detta,
http://www.futbin.com/17/squad/300322 I framtiden ska självklart Pjanic och marchisio in😃
Citera
2016-11-11, 10:59
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av distinho
Fick ihop till detta,
http://www.futbin.com/17/squad/300322 I framtiden ska självklart Pjanic och marchisio in😃
Grymt lag. Berätta gärna hur SIF Immobile och IF Gio presterar. Personligen skulle jag dock köra med vanliga Gio och köpa mer balanserade CM. Har själv både De Rossi och Medel och de är bara bra på defensiven.

Något jag kan ändra i detta lag: http://www.futbin.com/17/squad/259370 ?

Kör just nu ett billigt brasselag som andralag men ska byta till det där när priserna sjunkit.
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2016-11-11 kl. 11:02.
Citera
2016-11-11, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Grymt lag. Berätta gärna hur SIF Immobile och IF Gio presterar. Personligen skulle jag dock köra med vanliga Gio och köpa mer balanserade CM. Har själv både De Rossi och Medel och de är bara bra på defensiven.

Något jag kan ändra i detta lag: http://www.futbin.com/17/squad/259370 ?

Kör just nu ett billigt brasselag som andralag men ska byta till det där när priserna sjunkit.

Ska jag absolut gora! Är något som finns i mina tankar, just att köpa mer stabila Cms, har du några tips som man kan få för ca 70k tillsammans om man säljer IF gio

Edit: Kanske sälja IF gio och köpa vanliga samt byta ut medel mot Pjanic på mitten, vad tror du?
Senast redigerad av distinho 2016-11-11 kl. 11:10.
Citera
2016-11-11, 12:59
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ska jag absolut gora! Är något som finns i mina tankar, just att köpa mer stabila Cms, har du några tips som man kan få för ca 70k tillsammans om man säljer IF gio

Edit: Kanske sälja IF gio och köpa vanliga samt byta ut medel mot Pjanic på mitten, vad tror du?
Eftersom du kpr 5 backar behövs väl inga superdefensiva på mitten. Så Pjanic och Hamsik kanske? Inte testat dessa nämnvärt. Själv ska jag köpa Naingolan och Marchisio när deras pris gått ner.

Spelat 5 matcher i weekend league. Inget lagg denna än så länge, ta i trä.
Citera
2016-11-11, 13:26
Medlem
Jochen-s avatar
Citat:
Eftersom du kpr 5 backar behövs väl inga superdefensiva på mitten. Så Pjanic och Hamsik kanske? Inte testat dessa nämnvärt. Själv ska jag köpa Naingolan och Marchisio när deras pris gått ner.

Spelat 5 matcher i weekend league. Inget lagg denna än så länge, ta i trä.

Avskydde Nainggolan och Marchisio i årets upplaga, spelat med båda två, tillsammans och enskilt i både hybrider och Calcio A squads, nej fy fan va usla dom var.

Medel, Allan och Parolo och Hamsik/Bonaventura som CAM så är man good to go.
Citera
2016-11-11, 14:30
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jochen-
Avskydde Nainggolan och Marchisio i årets upplaga, spelat med båda två, tillsammans och enskilt i både hybrider och Calcio A squads, nej fy fan va usla dom var.

Åh fan. Kör med De Rossi och Biglia/Medel nu och såg fram emot att byta mot Marchisio och Naingolan men kanske hoppar det då.

Någon som vet hur man får detta kit:
http://www.futhead.com/17/items/kits/58/
? Sett flera på senaste tiden som spelar med det. Står att man ska ha varit med i FUT champions. Det har jag varit men inte fått det där.
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2016-11-11 kl. 15:10.
Citera
2016-11-11, 15:41
Medlem
Citat:
Åh fan. Kör med De Rossi och Biglia/Medel nu och såg fram emot att byta mot Marchisio och Naingolan men kanske hoppar det då.

Någon som vet hur man får detta kit:
http://www.futhead.com/17/items/kits/58/
? Sett flera på senaste tiden som spelar med det. Står att man ska ha varit med i FUT champions. Det har jag varit men inte fått det där.

Du behöver joina fut Champions club och ha spelat minst en match i fut Champions i october
Citera
2016-11-11, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jochen-

Kör med naingiolan med de Rossi och asamoha och marchisio som com i mitt serie med 4-3-1-2 och tycker dom är båda guld speciellt marchisio. Riktigt skön all around spelare och gör mål på det mesta
Citera
2016-11-11, 17:04
Medlem
EnLitenFryss avatar
En vecka kvar till PL POTM. Suck.

Vågar man hoppas på en movember Sbc ikväll? Fast jag tror nog MM var vi fick idag.
Citera
2016-11-11, 18:13
Medlem
Mrwomanizers avatar
Citat:
Fick ihop till detta,
Nu hatar jag att vara en partypooper, men på dm-platsen skulle jag bytit ut antingen medel eller de rossi, förmodligen medel, för en mer fysisk och lång spelare, skulle rekomendera Melo varmt, sen har du kvar De Rossi i en mer spelfördelande roll =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in