2016-11-10, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Nej Anders är riktigt smart, tycker han är mycket smartare än damen han dejtar . Genuin, glimten i ögat som du säger men kan nog ryta till rejält om det är nåt han inte gillar. Alla delarna helt enkelt.

Ja, delar din analys om honom här . Han är smart och skärpt, en mogen man. Undras vad han tycker om Sigrids eskapader med unghingsten Erik, när han väl får reda på det?
Citera
2016-11-10, 13:08
Medlem
Citat:
Ja nåt är det ju som får honom att känna sig nere istället för upprymd. Anar att det grundar sig i en besvikelse på damerna av nåt skäl.....kanske han inte känner nåt alls för dem och vet innerst inne att han kommer stå själv efter programmet och tanken och vetskapen om det gör honom melankolisk.

Jo kan vara så faktiskt! I så fall är det tragiskt, för jag hade nog trott att han skulle hitta damen i sitt liv . Varför visar de honom och Carola så lite då? Eller är det vinklat och inspelat så att man kommer att visa 'det bästa' till sist? Kanske han har det ihop med henne redan och det är därför så krystat med de andra? Tror också Eriks desperata Linnea väljs bort i nästa program...
Citera
2016-11-10, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vilmulina
Jag tror inte ett dugg på Anneli.... Tror Per var för väluppfostrad för att säga att han inte ville att Anneli skulle komma tillbaka... Han kanske ändå tycker att hon livar upp stämningen. De övriga två är inte så skojfriska kan jag tycka!! Tror han hade velat att det hade klickat mellan honom och Torild (hette hon så?), hon som lämnade gården igår. Hon var ju ändå ganska så hurtig.

Ja hon som lämnade gården igår heter Thorild, han sa ju att han var ledsen över att hon åkte fölr hon var en av de han var intresserad av. Hon svarade ju bara rätt kallt, "Det går nog över ska du se" och sen fick han en kram och hon tackade för all pasta och bacon han bjudit på under hennes vistelse. , men hon hade ju mer krav på en man, ville ha mer uppvaktning och liknande.

Nej jag vill inte heller tro på Annelie, men på nåt sätt tror jag ändå hon gör honom nyfiken, att han undermedvetet dras till henne eftersom hon är så olik honom. Eller så är det att han tycker hon kan vara kvar dels för att han inte kan säga nej eller för att hon livar upp och han vet att utan Annelie på gården skulle det bli en begravning på två sekunder.

Per sa ju också att han skulle behöva en hjärnskrynklare som hjälper och lär honom säga nej , eller kan det varit en hint till tittarna att han inte mår så bra psykiskt och därför är väldigt off mot damerna?!
Citera
2016-11-10, 13:15
Medlem
Citat:
Ja, delar din analys om honom här . Han är smart och skärpt, en mogen man. Undras vad han tycker om Sigrids eskapader med unghingsten Erik, när han väl får reda på det?

Kul att fler ser Anders på samma sätt Ja verkligen en man i jämförelse med den blyga Bertil som inte alls passar på gården.

Jag tror Anders inte kommer gilla det alls och han har nog den pondus som krävs för att ställa henne rejält mot väggen. Tror inte hon kan kollra bort honom med sitt leende eller krokodiltårar då inte. Den bagen hade säkerligen funkat på Bertil eller Rickard men inte med Anders
Citera
2016-11-10, 13:18
Medlem
Citat:
Jo kan vara så faktiskt! I så fall är det tragiskt, för jag hade nog trott att han skulle hitta damen i sitt liv . Varför visar de honom och Carola så lite då? Eller är det vinklat och inspelat så att man kommer att visa 'det bästa' till sist? Kanske han har det ihop med henne redan och det är därför så krystat med de andra? Tror också Eriks desperata Linnea väljs bort i nästa program...

Ja jag tror att Pers tankar går så och jag tycker också det är tragiskt för jag hoppas verkligen att han ska hitta kärleken, han är ju värd det för han är ju en go person. Det kan ju vara så att de visar lite av honom och Carola för han antingen känner att det inte stämmer längre mellan dem men det kan ju också vara för att lura oss tittare. Att få oss att tro att han släppt henne för att vi ska bli överraskade sen när han väljer henne och verkligen blommar ut när de blir ensamma på gården.

Kan ju även vara som du säger, att han redan har fått till det med Carola och därför är off mot de andra damerna. Precis som Sebastian som var off mot tjejerna på gården då han redan i hjärtat visste att han ville ha Petra som han sen återförenades med.
Citera
2016-11-10, 13:27
Medlem
Beatriceaurores avatar
Citat:
Nej jag tycker Per verkar ganska ledsen och besviken på hela situationen och det är synd. Han kanske borde valt andra till gården? Jag vet inte, men är trist att han verkar så nere.
Ja det är tråkigt, han verkar vara en reko kille, men något är fel. Kanske sörjer han i hemlighet en gammal kärlek som lämnat honom, avlidit kanske, och nu känner han till sin besvikelse inte för någon av de här damerna.
Utom möjligen Carola då. Men, är hon vegetarian..? Kan bli knepigt.
Citera
2016-11-10, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beatriceaurore
Ja det är tråkigt, han verkar vara en reko kille, men något är fel. Kanske sörjer han i hemlighet en gammal kärlek som lämnat honom, avlidit kanske, och nu känner han till sin besvikelse inte för någon av de här damerna.
Utom möjligen Carola då. Men, är hon vegetarian..? Kan bli knepigt.

Ja, hon verkar vara det och jag håller med om att det kan bli knepigt.... Något är fel hos Per, ja! Men VAD är det? Antingen känner han inget för nån av dem eller så har han och Carola redan fått till det, men vi tittare har inte fått se det. Allt för bra tv förstås, för att skapa dramatik, så man ska tro att Per inte hittat nån. Tycker faktiskt det är rätt så konstigt att inte Carola och Per visats tillsammans alls! Ändå har jag fått den bilden att han gillar henne... Måste se avsnitten på nytt, riktigt sätta mig in i dem
Citera
2016-11-10, 13:33
Medlem
Citat:
Kul att fler ser Anders på samma sätt Ja verkligen en man i jämförelse med den blyga Bertil som inte alls passar på gården.

Jag tror Anders inte kommer gilla det alls och han har nog den pondus som krävs för att ställa henne rejält mot väggen. Tror inte hon kan kollra bort honom med sitt leende eller krokodiltårar då inte. Den bagen hade säkerligen funkat på Bertil eller Rickard men inte med Anders

Ja, varför har hon kvar Bertil då? Tycker han inte alls passar in där. Han är nog nästa som ryker! Om hon nu inte vill ha en ung älskare då...

Anders lurar man inte nä...
Citera
2016-11-10, 13:57
Medlem
Citat:
Ja, varför har hon kvar Bertil då? Tycker han inte alls passar in där. Han är nog nästa som ryker! Om hon nu inte vill ha en ung älskare då...

Tror nästan att det är så att Sigrid vill ha någon som är yngre...
Citera
2016-11-10, 14:00
Medlem
Per är antagligen besviken och missnöjd med situationen och därför blir det så onaturligt och stelt. Han kanske har insett att dem han valde ut inte var så som han först trodde. Som det är nu verkar det inte som att han är intresserad av någon av dem. Känn som en seg säsong utan varken drama eller kärlek...
Citera
2016-11-10, 14:00
Medlem
Citat:

Ja jag begriper inte varför Bertil är kvar och hoppas också han ryker nästa val. Möjligt att hon vill ha en ung älskare men då tror jag hon föredrar någon som är mer man än Bertil.
Citera
2016-11-10, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Per är antagligen besviken och missnöjd med situationen och därför blir det så onaturligt och stelt. Han kanske har insett att dem han valde ut inte var så som han först trodde. Som det är nu verkar det inte som att han är intresserad av någon av dem. Känn som en seg säsong utan varken drama eller kärlek...

Jag tror det onekligen. Besvikelsen över damerna tycker jag lyser i hans ögon. Eller hur...inte mycket kärlek denna säsongen inte, nästa vecka såg det ju iaf ut att kunna bli lite dramatik,.....var ju nån "kalabalik" enligt My på Eriks gård.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in