Citat:
Ursprungligen postat av
Vilmulina
Jag tror inte ett dugg på Anneli.... Tror Per var för väluppfostrad för att säga att han inte ville att Anneli skulle komma tillbaka... Han kanske ändå tycker att hon livar upp stämningen. De övriga två är inte så skojfriska kan jag tycka!! Tror han hade velat att det hade klickat mellan honom och Torild (hette hon så?), hon som lämnade gården igår. Hon var ju ändå ganska så hurtig.
Ja hon som lämnade gården igår heter Thorild, han sa ju att han var ledsen över att hon åkte fölr hon var en av de han var intresserad av. Hon svarade ju bara rätt kallt, "Det går nog över ska du se" och sen fick han en kram och hon tackade för all pasta och bacon han bjudit på under hennes vistelse.

, men hon hade ju mer krav på en man, ville ha mer uppvaktning och liknande.
Nej jag vill inte heller tro på Annelie, men på nåt sätt tror jag ändå hon gör honom nyfiken, att han undermedvetet dras till henne eftersom hon är så olik honom. Eller så är det att han tycker hon kan vara kvar dels för att han inte kan säga nej eller för att hon livar upp och han vet att utan Annelie på gården skulle det bli en begravning på två sekunder.
Per sa ju också att han skulle behöva en hjärnskrynklare som hjälper och lär honom säga nej

, eller kan det varit en hint till tittarna att han inte mår så bra psykiskt och därför är väldigt off mot damerna?!