Flashback bygger pepparkakshus!
2016-10-19, 13:20
Medlem
Enligt Expressen har det nu kommit till brevskrivarnas kännedom om det som skett mellan Sigrid och Erik, bland annat Lina Illar som sökt till Erik uttalar sig, "det är våra känslor de leker med" och "hade inte TV4 valt att mörka händelsen för oss brevskrivare och vi fått veta direkt så hade troligen flera av oss hoppat av". Verkar vara en del ilska nu så det blir verkligen intressant att se kvällen avsnitt.
Citera
2016-10-19, 13:27
Medlem
Jag förstår inte riktigt vad det är som rör upp så mycket känslor. Det har ju inte hänt något mellan Erik och Sigrid. Det var bara ett löjligt försök att få lite fart på det hela. Så alltså finns det inget att bli sårad över. Förstår att alla fortsätter grotta i det där totalt ointressanta. Känns för övrigt ganska givet vilka som kommer få följa med hem till bönderna.
Citera
2016-10-19, 13:54
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Det har ju inte hänt något mellan Erik och Sigrid.

Det där är det nog o stort sett bara du som tror på.

Mer kommer att komma fram, var så säkra.
Citera
2016-10-19, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Ja då skulle ju båda få det dem egentligen söker, men sen är det ju mycket annat som spelar in också.

Då får de väl lägga ner programmet så att Sigrid och Erik kan välja varandra istället. Då finns det ju ingen mening med att välja ut personer till gården och hoppas på att det ska bli något. Spännande värre
Citera
2016-10-19, 14:03
Medlem
Citat:
Nej det är ju inte alla som förstår det, och visst är det flera bönder och sökande som inte varit redo genom åren, men det är ju som du säger, man måste våga prova för att sen kunna veta vad som är rätt för en själv och vad man behöver i livet.

Tror många relationer spricker just på grund av att man inte accepterar varandra, så jag hoppas inte det blir så med årets bönder. Har ju även gjorts undersökningar på det där, att man inte accepterar sin partner och försöker göra om henne/honom är en större anledning till att relationer spricker än otrohet. Säger ju en del....

Idag blir det ju spännande att se vilka som kommer till gårdarna,

Vilka tror du på? Har du några favoriter bland brevskrivarna? Är nog inte så ovanligt det där med att man försöker ändra på den man är tillsammans med.
Citera
2016-10-19, 15:19
Medlem
Citat:
Vilka tror du på? Har du några favoriter bland brevskrivarna? Är nog inte så ovanligt det där med att man försöker ändra på den man är tillsammans med.

Nej det är ju inte det och det är ju bara dumt att försöka göra det. Är man inte nöjd, bara klagar på sin partner och vill ändra på allt kan man ju bryta upp och försöka hitta någon annan som matchar ens krav bättre då.

Jag tror Erik kommer välja Lina, sen den lite blyga tjejen som berömde hans ögon och hon med långt mörkt hår som sa att hon alltid var glad, den fjärde där vet jag inte.

Per kommer nog ta den med kort ljust hår, Carola med det röda lockiga håret, Annelie och sne hon med långt brunt hår som gillade dålig humor.

Sigrid vet jag inte, men skulle väl tippa på Göteborgaren och sen han hon kände sen innan från nån tågresa.

Jennifer, där har jag ingen aning.

Nej har faktiskt inga speciella favoriter bland årets brevskrivare. Har du??

Vilka tror du ,på när det gäller vilka som kommer med till gårdarna??
Citera
2016-10-19, 15:22
Medlem
Citat:
Då får de väl lägga ner programmet så att Sigrid och Erik kan välja varandra istället. Då finns det ju ingen mening med att välja ut personer till gården och hoppas på att det ska bli något. Spännande värre

Ja vi får se helt enkelt vad som händer . Men alla lär ju ta med sig sina respektive till gårdarna och sen får man ju se hur det utvecklas där. Linda har ju sagt att det är nån gård hon får rycka ut till och typ "ta itu" med någon av bönderna som inte skött sig bra....men kanske bara är skriverier.
Citera
2016-10-19, 16:09
Medlem
Citat:
Nej det är ju inte det och det är ju bara dumt att försöka göra det. Är man inte nöjd, bara klagar på sin partner och vill ändra på allt kan man ju bryta upp och försöka hitta någon annan som matchar ens krav bättre då.

Jag tror Erik kommer välja Lina, sen den lite blyga tjejen som berömde hans ögon och hon med långt mörkt hår som sa att hon alltid var glad, den fjärde där vet jag inte.

Per kommer nog ta den med kort ljust hår, Carola med det röda lockiga håret, Annelie och sne hon med långt brunt hår som gillade dålig humor.

Sigrid vet jag inte, men skulle väl tippa på Göteborgaren och sen han hon kände sen innan från nån tågresa.

Jennifer, där har jag ingen aning.

Nej har faktiskt inga speciella favoriter bland årets brevskrivare. Har du??

Vilka tror du ,på när det gäller vilka som kommer med till gårdarna??

Nej, jag har inga favoriter än så länge. Tycker inte att man fått någon bra bild av vilka de olika personerna är och vem som skulle kunna passa med respektive bonde. Tycker däremot att de flesta verkar vettiga och trevliga.

Tyvärr är det inte alltför ovanligt att personer klagar på den de dejtar/är tillsammans med och det beror nog mycket på att de letar efter någon som är perfekt och som kan leva upp till alla deras krav.
Citera
2016-10-19, 19:27
Medlem
NiccoJs avatar
Hörde en intervju med Sigrid. Hon sa att det som hände inte var någon stor sak.
Kan tänka mig att det var som att kasta in ett baseballträ i en gympahall.
Citera
2016-10-19, 20:15
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Sigrid sa att hon ville bli tagen på rumpan, vad sägs om att börja själv istället..då man inte gärna missar ett tillfälle att ge igen på kvinnan för gammal ost, vad hon ska med Göteborgs-Anders till kan man undra..då han ju är klar för långvården

"Nix pix päronpung" bra namn på en självbiografi?
Senast redigerad av Herr Bökberg 2016-10-19 kl. 20:21.
Citera
2016-10-19, 20:25
Moderator
NewDeers avatar
Sigrid är så sjukt kåt

Erik: Vem f**n har en tipspromenad om sig själv på en dejt? Och priset var han själv Kanske skulle lägga ner mer tid på att lära känna dem alla?
Citera
2016-10-19, 20:25
Medlem
Blackeneds avatar
Fy satan för den där sången alltså.. Vart är skämskudden när man behöver den!?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in