2016-11-10, 13:09
Avslutad
Några förslag på roller till Jeff Sessions: Försvarsminister, attorney general, gruppledare i senaten. Skulle han utses till en roll utanför senaten så skulle det bli ett omval i Alabama.
Citera
2016-11-10, 13:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Swan65
Går rykten om Sarah Palin som inrikesminister, vore naturligtvis en ren katastrof, kanske ändå mera troligt att han utnämner sin son på den positionen för att redan från ruta ett börja etablera en ny amerikansk politikklan..
Don Jr. på en ministerpost vore great, det skulle ge honom värdefull politisk erfarenhet inför valet 2024.
Citera
2016-11-10, 13:14
Medlem
Citat:
Går rykten om Sarah Palin som inrikesminister, vore naturligtvis en ren katastrof, kanske ändå mera troligt att han utnämner sin son på den positionen för att redan från ruta ett börja etablera en ny amerikansk politikklan..

"Går rykten" - Jaså? Jag tvivlar starkt på att Sarah Palin blir inrikesminister.

Jag vet inte riktigt, många bra förslag hittills. Ron Paul som ni redan har sagt men sedan Chris Christie, han är ju given en roll i Trump-administrationen.
Citera
2016-11-10, 13:17
Avslutad
Ron Paul lär väl inte ha minsta intresse av att sitta i en Trumpregeringen? Rand Paul kanske.
Citera
2016-11-10, 13:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TheStriptease
"Går rykten" - Jaså? Jag tvivlar starkt på att Sarah Palin blir inrikesminister.

Jag vet inte riktigt, många bra förslag hittills. Ron Paul som ni redan har sagt men sedan Chris Christie, han är ju given en roll i Trump-administrationen.
Chris Christie har vad jag förstått redan utsetts till att vara nån slags stabschef.
Citera
2016-11-10, 13:25
Avslutad
Ben Carson kommer troligtvis bli hälsominister.
Citera
2016-11-10, 13:26
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Han blir nästan garanterat justitieminister ska du se.

Ja, han har onekligen den rätta kompetensen för att bli justitieminister. Nåväl, så länge han håller tyst om sina liberala tramsåsikter så får det duga.
Citera
2016-11-10, 13:28
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheStriptease

Fast inrikesministerrollen innebär väldigt lite mediaexponering och inflytande i USA.
Citera
2016-11-10, 13:30
Bannlyst
Stephen K Bannon
Jeff Sessions
Trey Gowdy
Eric Trump
Don JR.
Ivanka
Citera
2016-11-10, 13:32
Medlem
Verkistos avatar
Vi ska inte glömma Arnold Schwarzenegger.

Idrotts- och försvarsminister kanske?
Citera
2016-11-10, 13:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Rudy Giuliani bör hållas så långt borta från Trump-administrationen som möjligt. Han stod helhjärtat bakom Irak-kriget och verkar ha en ganska liberal syn på invandringsfrågan och moralfrågor. Att han ställt sig bakom Donald Trump behöver inte per automatik innebära att han ska få en ministerpost, dem ingår trots allt i samma parti.

Alla såna typer bör hållas borta. hoppas verkligen ingen tar sig in.

Om newt får en plats...då är det kört också.
Citera
2016-11-10, 13:34
Medlem
Ted Nugent ....
Vet dock inte vad han skulle passa som, då han inte är politiker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in