2016-11-10, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 237
http://www.breitbart.com/big-hollywood/2016/11/08/celebrities-leaving-u-s-trump-wins/

Cher, Miley Cyrus m.fl.

Slampan Miley Cyrus klär sig som en porrstjärna och borde få en hand mellan benen av varje man i hennes närhet tills hon fattar att man inte kan klä sig i "sätt-på-mig-kläder" och sen gnälla över att någon tafsar.

Muslimer är extrema och tycker inte att kvinnor ska få visa hud och hår alls.
Amerikanska musiker tycker att de kan få klä sig hur jävla horigt som helst offentligt.

Ooooh dessa ytterligheter.
Senast redigerad av MrStreamer 2016-11-10 kl. 11:00.
2016-11-10, 11:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Yasko
Vad har du byggt? Inte ett skit. Du låter precis som feminazisterna nu

Kan du inte ens hålla debatten på en generell nivå din lilla fitta. Jag är ett resultat av proggresiv protestantisk kristen etik som möjliggjort det samhälle vi har. Från reformationen och framåt, till den mörka tid vi nu landat i.

(sen har jag frivirkesbyggt ett attefallhus ifjol )
2016-11-10, 11:08
Medlem
knullklassons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SadEyes
Jasså, så du vill således begränsa företagens aktieutdelning? Hur menar du att det ska skapa ett gynsamt företagsklimat i USA kontra det andra du motsätter dig?
När har jag påstått det och vad är det mer jag motsätter mig? Det var värst vad mycket som gick att tolka från de tre rader jag skrivit. Har du mycket vanföreställningar i vardagen också?
2016-11-10, 11:09
Medlem
Sperssons avatar
.
De svarta röstade fram Obama medan de vita röstade fram Trump.

Och om USA blir ett bättre land genom att sparka ut 11 miljoner mexikaner, så varför inte göra det?
2016-11-10, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HoochLemon
Intressant artikel:

White and wealthy voters gave victory to Donald Trump, exit polls show

Visar hur mycket SVT ljuger. Enligt SVT var det bara outbildade vita män som röstade på Trump.

Hur många i siffror röstade på trump?
SVT måste ha utgått från att det finns många isolerade, arbetslösa, deprimerade, vita män alltså..
2016-11-10, 11:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HoochLemon
Intressant artikel:

White and wealthy voters gave victory to Donald Trump, exit polls show

Visar hur mycket SVT ljuger. Enligt SVT var det bara outbildade vita män som röstade på Trump.
Under svts valvaka talade en reporter om vilka som röstade på Trump resp Häxan. Det var lågutbildade unga män som röstade på Trump så klart. För att det skulle bli extra spännande besökte reportern ett college för där röstade en stor majoritet på Häxan. Det var 51% ....
2016-11-10, 11:16
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Hade faktiskt en discussion med en PK-ivrare om detta som menade att Hillary måste vinna "BARA för att hon är kvinna" och att inga andra argument behövdes för att detta skulle förändra förusättningarna och ge inspiration till landets kvinnor i framtiden och att det inte spelade någon roll ifall man höll med hennes politik eller inte, det enda viktiga som spelade roll var hennes kön.

Jag frågade om samma argument även gällde t.ex. Marine Le Pen tillämpades. Nej serru! Det gjorde det INTE, för hon delades inte samma värderingar som PK-ivraren. "Men sa inte du att det var oviktigt om man höll med sakpolitiken eller inte? Det behövdes ju kvinnliga ledare sa du?"

"Ehh jo, men det är viktigare med mångfald. Le Pen vill stänga ute invandrare"

Argumentet fortlöpte ett tag och slutade med att jag frågade om PK-ivraren vad som var viktigast om det ställdes på sin spets, "mångfald" eller "jämställdehet". Svaret var att "mångfald" ändå var viktigare och att könet var av mindre vikt, för att det "ändå skulle komma senare bara vi valde mångfald". Jag påpekade då att flera länder i världen valt etniska minoriter som statschefer (framförallt i centralasien) men att de fortfarande hade problem med jämställdhet. Då fick jag inget svar av någon konstig anledning.

I ett annat fall var det någon som frågade varför PK-ivrarna inte firade Theresa May på samma sätt som Hillary Clinton, och då var svaret att "personen inte var viktig, det var innehållet i politiken", men vad jag vet har väl Hillary aldrig drivit en uttalad "feministisk" politik, utan den frågan ligger mer hos fradgatuggande politiker som Elizabeth Warren m.fl.

Så jag vet inte om denna anektod ger dig en inblick i hur sådana människor resonerar, men det kan troligtvis tillämpas analogt på Conway, de tycker nog på samma sätt, att Comway inte spelar någon roll, för hon "spelar i fel lag".

Hyckleri på hög nivå. Kön, hudfärg, religion, whatever ska inte spela någon roll öht, men när det ska vara till deras fördel så gills det helt plötsligt inte, då blir kön relevant helt plötsligt. Sen är det inte konstigt alls att samma inte gäller för Le Pen för att hon står på den "onda sidan". Återstår att se deras jubel sen ifall hon vinner och blir president. Vore inte alltför oväntat nu med Brexit och Trump som även borde ge henne en boost.

Ska bli kul att se hur media och manshatande extremfeminister tänker sen när valet börjar närma sig. Kommer de skrika efter en kvinna (Le Pen) bara för att hon är en kvinna? Vid vinst, blir det jubel för att en kvinna blir president eller kommer de gå in i djup depression för att den "onda" sidan vann och en massa domedagsprofetior kommer upp överallt?

Fan kan knappt vänta. Intressanta tider framför oss.
Medlem
fendadens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
.

Och om USA blir ett bättre land genom att sparka ut 11 miljoner mexikaner, så varför inte göra det?

Är man svart och röstar enligt raslinjen är det lugnt. Är man vit och gör det.. Ptja..
Medlem
Sweeper80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fnissturken
Jag är anhängare av Trump men tror att Sveriges säkerhetspolitiska läge försämras med Trump. Lågt pris att betala dock!

Citat:
Ursprungligen postat av Frank.Einstein
Så en Putinvänlig, NATOfientlig amerikansk president som vid upprepade tillfällen gett uttryck för att alla som vill skaffa egna kärnvapen kommer ledantill en säkerhetspolitiskt säkrare värld? Ok.

Citat:
Ursprungligen postat av Biggles
Du menar en som är en puppet till Stora Företag och Ryssland.....

Citat:
Ursprungligen postat av Karman
Ja och vad är det för fel på att Nato-medlemmarna verkligen får börja betala sina avgifter? Det är en skam att de inte gjort det hittills. Nu får vi ett starkare försvar av Europa de facto, på flera plan.

Hoppas också att Trump tar tag i Mellanöstern och ser till att det byggs flyktingläger i närområdet. Sa han inte något sådant i valkampanjen?

Citat:
Ursprungligen postat av udon
Och vad tyder på det? Att Trump sagt att han och Putin är bästa polare?

Otroligt vilka fantasier folk har.

Citat:
Ursprungligen postat av Frank.Einstein
Those who foolishly sought power by riding the back of the tiger ended up inside. Bevisat gång efter gång efter gång i historien.

Detta:
http://www.dailymail.co.uk/news/article-3922890/The-Kremlin-says-victory-Clinton-sparked-World-War-Three-electing-Trump-saved-world-Armageddon.html
2016-11-10, 11:17
Medlem
arbetets avatar
Här är ett budskap till alla:

https://youtu.be/dt5sTgGd2p0

2016-11-10, 11:22
Medlem
hejalla68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
.

många av dom jobbar ikke-kriminellt och har familj.
2016-11-10, 11:23
Medlem
237s avatar
Bryan Cranston är den andra kändisen efter Amy Schumer att backa om hotet med att flytta ut.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in